AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #1 Skrevet 10. november 2019 Andre som syntes det er vanskelig å slutte? Jeg var snus fri fra februar til vi mistet i uke 10 i sommer. Nå syntes jeg det er så vanskelig å slutte, men har begynt på nesespray og skal begynne med gonal-f neste uke! Del gjerne erfaringer, kjeft eller hva som helst.👋🏻 Anonymkode: 770ee...f58
TiiBii Skrevet 11. november 2019 #2 Skrevet 11. november 2019 Tok siste snus før mitt aller første uttak, sluttet på dagen. Det bare skjedde noe med fokuset. Snus var ikke viktig lengre. Nå er det ett år siden og suget er stadig tilstede særlig på de tyngre dagene men ingen sjanse for å begynne igjen før jeg har en baby i armene💕
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #3 Skrevet 11. november 2019 Så flink du er @TiiBii , jeg kastet snusen etter forsamtalen i februar, men etter MA i sommer gikk jeg så i kjelleren og snusen ble min trøst. Vet jo såå godt at det ikke er bra for meg og at jeg klarer meg fint uten så må bare ta meg sammen! Anonymkode: 770ee...f58
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #4 Skrevet 11. november 2019 Jeg sluttet å snuse da vi begynte å prøve... Men så gikk det noen måneder, og en dag, i skuffelsen over nok en blendahvit test, tok jeg en snus. Og så ballet det på seg, og jeg snuser som før igjen😝 Føles meningsløst å slutte, jeg blir jo ikke gravid likevel... Og så vet jeg at det visstnok ville økt sjansene litt å slutte. Men det hjalp jo ikke å slutte...😡 Og sånn går no dagan. Anonymkode: d09a9...4db 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå