AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #1 Skrevet 10. november 2019 Jeg er i prosessen med å velge rase, og vil bare høre hvilke raser andre enslige har. Det er kanskje litt forskjell på hva man med aleneansvar velger ift om man er to. Så langt er Toller øverst på listen hos meg:-) Anonymkode: 89562...877
Jodaneida Skrevet 10. november 2019 #2 Skrevet 10. november 2019 Om dere er en eller to eller 5 om hunden spiller vel ikke så mye rolle. Det handler vel mer om hva du kan tilby hunden din. Nå er jeg ikke singel lenger da, men hadde hunden før mannen. Jeg har en over gjennomsnittlig aktiv jakthundrase (vorsteh), fulltidsjobb og to hester. Men for min del kan hunden være med på jobb, og i stallen. Jeg går sjelden vanlig tur. Men hunden er løs ute på jobb nesten hver dag. Han løper med hestene på tur eller suser rundt på stallområdet. Vi sykler eller går på ski til og fra stallen (4 km). Jeg har ikke tid til mental trening, så en fysisk krevende hund passer best for meg. Om du har tid, og toller passer din livsstil og ønsker så passer nok toller helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå