Gå til innhold

Kan sure folk slutte å omgåes andre folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan sure folk holde seg unna andre folk? Ikke sikkert at folk vil bli fratatt sin egen positive energi fordi at noen bare er født sure. For det klarer negative folk veldig godt å gjøre.

Jeg syns de skal holde en viss avstand til andre folk. Hvis de ikke har noe positivt å tilføre noen så kan de sitte der og være drit sure døgnet rundt. Da får sikkert masse venner da og man får så lyst til å omgåes dem. :ironi:

Nordmenn er jo ikke et så veldig surt folkeslag men enkelte er kronisk sure. Sure for alt. Det må være fælt å våkne opp sur å legge seg sur også. De ler sikkert aldri heller, for da må de bruke muskler de ikke er vant til å bruke. 

Så jævla pessimistiske surpadder: ta noen runder med dere selv og våkn opp. Verden er faktisk ikke så ille. 

Anonymkode: 003be...3fa

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres sur ut.

Anonymkode: 655cb...adf

• Liker 16
Skrevet

Eller så kan de holde seg med like sinnede :jepp:

Anonymkode: ad815...f89

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eller så kan de holde seg med like sinnede :jepp:

Anonymkode: ad815...f89

:enig: 

Skrevet

Hehe, faktisk litt enig her. Vi kan alle ha en dårlig dag, men noen er jo kronisk misfornøyd med alt.

Har en kollega som virkelig hater jobben sin og sjefen sin og stort sett er sur for alt. Hadde vært topp om hun fant seg noe annet å gjøre, i stedet for å forsure hverdagen til alle rundt seg. Dette har hun gjort i flere år nå.

Når jeg selv har en dårlig dag gjør jeg mitt beste for at det ikke skal gå ut over andre, i hvert fall. 

Anonymkode: 7978c...3cd

• Liker 4
Skrevet

I grunnen enig. Glad jeg ikke bør i Finland da. De er sure de. Både hun spaltisten( glemt navnet nå) som er finsk og skriver for Dagbladet OG John Irving sier/skriver det : finner er drit sure, og de skjuler det ikke heller. Så vi får se det positive med at vi bor i Norge. Tross alt

Skrevet
27 minutter siden, SoWhat? skrev:

I grunnen enig. Glad jeg ikke bør i Finland da. De er sure de. Både hun spaltisten( glemt navnet nå) som er finsk og skriver for Dagbladet OG John Irving sier/skriver det : finner er drit sure, og de skjuler det ikke heller. Så vi får se det positive med at vi bor i Norge. Tross alt

Jeg er finsk, og sjelden sur. Skal hun der Sanna Sarromaa liksom definere alle oss andre? 😂

Vi er nok innesluttede, men det har vi masse selvironi på også. Smalltalk er heller ingen favoritt.

205EA0E6-64EF-4D92-B9AE-57730B2296D6.png

Anonymkode: 0b2df...285

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er finsk, og sjelden sur. Skal hun der Sanna Sarromaa liksom definere alle oss andre? 😂

Vi er nok innesluttede, men det har vi masse selvironi på også. Smalltalk er heller ingen favoritt.

👍 Sanna Sarromaa ja. Det var ikke sånn dønn alvorlig ment fra min side. 

Nordmenn er deprimerte og finner er sure. Jaja. Vet ikke helt med svenske og danske... 🙂

Skrevet
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

👍 Sanna Sarromaa ja. Det var ikke sånn dønn alvorlig ment fra min side. 

Nordmenn er deprimerte og finner er sure. Jaja. Vet ikke helt med svenske og danske... 🙂

Svensker er høye på seg selv, og dansker er kåte 🤣

Anonymkode: e8500...87f

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Svensker er høye på seg selv, og dansker er kåte 🤣

Ok. De har det bedre enn nordmenn og finner da.

Og islendinger?? 

Skrevet
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Ok. De har det bedre enn nordmenn og finner da.

Og islendinger?? 

Islendinger er fulle 😜

• Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller så kan de holde seg med like sinnede   Anonymkode: ad815...f89

Eller med de som er like sinte?  :laugh: 

Skrevet
4 timer siden, SoWhat? skrev:

Akkurat det tenkte jeg og. Jeg syns de kan flytte til Finland og kose seg der med andre surpadder. De er drit sure, og fulle. Kanskje det er finner jeg har truffet. Joda... masse positivt med Norge men ble litt lei etter å ha «blitt kjeftet på for 100 gang uten grunn». 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, faktisk litt enig her. Vi kan alle ha en dårlig dag, men noen er jo kronisk misfornøyd med alt.

Har en kollega som virkelig hater jobben sin og sjefen sin og stort sett er sur for alt. Hadde vært topp om hun fant seg noe annet å gjøre, i stedet for å forsure hverdagen til alle rundt seg. Dette har hun gjort i flere år nå.

Når jeg selv har en dårlig dag gjør jeg mitt beste for at det ikke skal gå ut over andre, i hvert fall. 

Anonymkode: 7978c...3cd

Samme her. Jeg er fortsatt blid selvom jeg kanskje et sur inni meg. Syns ikke det er greit å forsure andres dager. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

:) Aner ikke. Kjenner hun ikke. Virker kanskje ikke så sur (ref: bildene). 

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Eller med de som er like sinte?  :laugh: 

:enig: 

• Liker 1
Skrevet

Problemet er jo bare at de, som alle andre, også må gå på jobb/butikken osv. Noe som gjør de enda mer frustrert sikkert. 

Skrevet

Er så enig med deg. Enkelte er sure og grinete, negative og hakker på andre når de har en dårlig dag. Dette er rett og slett grunn til sykmld om en er en slik person. Går du på jobb med den sinnsstemningen ødelegger du for alle andre, og kan risikere at andre blir nedbrutt og syk. 

At ikke folk blir flau.. skjemmes. Jeg kan glatt ha en dårlig dag, men på jobb smiler jeg og er blid. Kanskje blir jeg mer stille enn ellers. Men å la surmuling gå utover andre er forkastelig. 

Anonymkode: 36e73...ac1

Skrevet

For du var så jævla optimistisk da eller?

Anonymkode: 516fa...215

Skrevet

Synes ikke nordmenn er spesielt sure sånn generelt, men synes nordmenn er veldig misunnelige folk. Som igjen fører til at de blir sure mot deg.

Anonymkode: 50c25...a30

Skrevet

Folk som er sure og spesielt nebbete er vant til å dure fram uten å bli korrigert. Si fra er mitt beste tips.. om noen er kjip så sett de på plass, for din egen del 

Anonymkode: 36e73...ac1

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke nordmenn er spesielt sure sånn generelt, men synes nordmenn er veldig misunnelige folk. Som igjen fører til at de blir sure mot deg.

Anonymkode: 50c25...a30

På hvilken måte er de misunnelige?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...