Gjest Hel Skrevet 26. mai 2005 #1 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg tror jeg har en skrue løs et sted. Enten det, eller så spøker det virkelig her. Jeg bor alene i huset hjemme her for tiden og er da alene om natten. I går kveld la jeg meg i 10 tiden etter jeg hadde vært lenge oppe og var stuptrøtt. Men før jeg fikk sovnet slapp jeg katten min ut igjennom vinduet på soverommet til foreldrene mine for hun maset så. Jeg sovna ganske fort etter det men ble vekt igjen i 6 tiden nå til morgenen av katten min som maset og ville ut igjen. :o Først var jeg for trøtt til å skjønne noe men synes det var rart at hun var inne igjen da jeg VET jeg slapp henne ut i går kveld og er hjemme alene. Det første som slo meg var at kanskje det stod et vindu oppe et sted for jeg hadde sagt til en venn på MSN i går at det føltes ut som et vindu stod oppe. Så jeg tok på meg noen klær og slapp ut pus. Sjekka alle vinuder og dører over hele huset og alt var lukket og låst (vi har ikke kattedør). Dette fikk jeg en veldig ekkelt følelse av for jeg husker ikke NOE verdens ting om at jeg har sluppet henne inn igjen. Hadde du spurt meg hadde jeg med 100% sikkerhet sagt at jeg har ligget i sengen hele natten. Det som gjorde det ekklere var at jeg for noen dager siden hadde to venninner som overnattet her. Kvelden vi la oss hadde vi åpnet dette vinduet (på soverommet til foreldrene mine igjen) for det var så varmt. Neste morgen var det helt lukket og låst igjen men ingen kunne huske noe om å lukke det (ingen alkohol inne i bildet forresten). Nå sitter jeg her da med en ekkel følelse at jeg enten begynner å bli sprø eller så går jeg i søvne og husker ikke en skit etterpå. Tanken på å gå i søvne for å så ikke huske noen ting etterpå synes jeg er kjempe ekkel. :-( Hva er det som skjer? Har det skjedd noe lignende med noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2005 #2 Del Skrevet 26. mai 2005 Uff skummelt! Har selv opplevd å høre pus mjaue nede for å se henne løpe rundt ute på plassen utenfor.. :-? Kanskje du bare slapp den inn ubevisst eller noe? Har jeg gjort mange ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 26. mai 2005 #3 Del Skrevet 26. mai 2005 Guri, for en ekkel opplevelse? Høres skikkelig mystisk ut! Har ikke opplevd det samme, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 26. mai 2005 #4 Del Skrevet 26. mai 2005 Towelie, ja. Det eneste logiske forklaringen jeg kommer på er at jeg går i søvne og ikke husker noe etterpå. Det er skremmende da, for hvis jeg har vært så langt fra senga at jeg er nede ved døra og lukker den opp så er jeg vel ikke langt unna fra å gå ut (og jeg sover i bare trusa så det hadde ikke vært bra :o ). Lene, ja det var ganske ekkelt. Jeg ringte moren min og fortalte om det og hun trodde kanskje pappa hadde vært hjemme og sluppet henne inn men jeg ringte han og han hadde ikke vært her. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 29. mai 2005 #5 Del Skrevet 29. mai 2005 USJHA!!! jeg merker jreg fikk skikkelig gåsehud her nå! huff!! dritskummelt:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. mai 2005 #6 Del Skrevet 29. mai 2005 Det er nok det at du går i søvne og "ordner opp". Har selv kunnet føre helt fornuftige samtaler om natten - og neste morgen har jeg ikke noen anelse om at jeg har snakket med noen - og de jeg snakket med var helt sikker på at jeg var våken (det kan jo være at jeg prater mye tull til vanlig også men .. litt skummelt er det jo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 29. mai 2005 #7 Del Skrevet 29. mai 2005 Kan godt være det skyldes at du går i søvne. F.eks. du hørte at katten mjauet på utsiden og ville inn...du visste hva du skulle gjøre...så du handlet nærmest ved hjelp av "reflekser"...derfor trengte du ikke å tenke over hva du gjorde...og kunne gå og legge deg igjen når katten var inne. Siden dette omtrent gikk på autopilot...så etterlot det seg ingen "spor" i tankene dine. Når det gjelder det åpne vinduet som hadde forvandlet seg til et lukket vindu...så vil jeg tro det har en like rasjonell forklaring. Du våknet av at det ble kaldt/blåste/lyder utenfor...el.l....du visste hva du skulle gjøre for å endre det....du hadde gjort det mange ganger før...og gikk derfor også her på autopilot. Tror det vil være liten sjanse for at du går ut i bare trusa i søvne. For du er antageligvis våken på en måte....fordi du gjør rasjonelle ting. Å gå ut i bare trusa vil være urasjonelt....så hvis du skal ut og spasere...så vil du nok utvilsomt ta på deg klær først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 29. mai 2005 #8 Del Skrevet 29. mai 2005 Det er nok det at du går i søvne og "ordner opp". Har selv kunnet føre helt fornuftige samtaler om natten - og neste morgen har jeg ikke noen anelse om at jeg har snakket med noen - og de jeg snakket med var helt sikker på at jeg var våken (det kan jo være at jeg prater mye tull til vanlig også men .. litt skummelt er det jo) Det har vært flere ganger jeg har hatt samtaler med mannen uten at jeg har vært sikker på at han snakket i søvne før senere når han forteller at han ikke husker noe. Tror bare du lukket katten inn i søvne, CocoPuff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gold Skrevet 29. mai 2005 #9 Del Skrevet 29. mai 2005 Kanskje du begynner å bli glemsk??? Går jo ann å være skråsikker på feil grunnlag vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 29. mai 2005 #10 Del Skrevet 29. mai 2005 Legg noen "feller" utenfor rommet ditt, eller ved siden av senga. Da finner du jo ut om du går i søvne eller ikke. Aberet er at du må gjøre det hver natt... Strø f.eks litt mel foran senga eller døra. Er det fotspor der dagen etter har du vært oppe og gått. Det er sikkert mange lure ting du kan gjøre som viser om du har vært oppe om natta eller ikke. Men skulle det vise seg at noe har skjedd og du ikke har vært oppe og gått... usj... det er ekkelt det! Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå