Gå til innhold

"Hva ser du etter i en mann?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk jeg spørsmål om idag. Jeg er ikke på utkikk etter en mann, så den var litt vanskelig å svare på. Det første jeg kom på var: lojalitet, tillitt og ærlighet som grunnkvaliteter. Hva ser dere etter i en evt partner?

Anonymkode: c8739...827

Skrevet

Ektehet. Han må være stabil, snill, trofast og innmari kul. Vite hvem han er, på en måte. Min drøm er å finne en som er både snill, kjekk og kul OG trofast, selvfølgelig, men det kan virke som en umulig oppgave. 

Anonymkode: 7051a...0fc

• Liker 1
Skrevet

Snill, omsorgsfull, støttende, orden på økonomien, ærlig, en god venn (også for andre enn meg) - en som stiller opp og tar ansvar. Også må vi matche i personlighet og ha det gøy sammen da! 

Fant heldigvis han som oppfylte alle krav og litt til ❤️

Anonymkode: c056c...a4b

• Liker 1
Skrevet

Kun vennskap når det gjelder menn. 

Anonymkode: 323c2...68e

Skrevet

Ser etter de vitale målene: 185/23/17

Anonymkode: 23b90...df2

• Liker 1
Skrevet

Humoristisk, snill, ærlig og ha selvtillit. 

Skrevet

tenker du som livspartner?

Jeg har tenkt igjennom dette før, har vært frivillig singel en stund, og har hatt ørten samtaler med venner om dette. For det er "såååå utrolig at noen så fantastisk som deg er singel!"

Har kommet frem til at den FØLELSEN som jeg ikke klarer  å sette ord på, er den som er viktigst. Kjemien. Å føle tilhørighet med nettopp den personen.
Han jeg er forelsket i nå og som jeg håper på et forhold med har jeg alle de rette følelsene for, det meste på det ikke-materialistiske planet stemmer. Det andre, alder, jobb, bosituasjon, utdanning, økonomi og slikt er stikk motsatt av det jeg hadde nevnt som ønskelig på en slik liste. Men uansett, det er han jeg vil være med. 

humor, like verdier, smart, snill, omsorgsfull, god arbeidsmoral, modig, raus, uhøytidlig, 

Anonymkode: 4238b...7dd

Skrevet

Ei som består de samme standardene jeg setter for vennskap og kompiser forøvrig. Hvis jeg ikke ville akseptert noe av en kompis, aksepterer jeg det heller ikke av en kjæreste. Jeg prøver alltid å tenke: "Hvis jeg tok sex ut av ligningen, ville jeg da ha brydd meg om å tilbringe tid med denne personen?" I tillegg må hun være over minimumsgrensa for hva jeg finner fysisk attraktivt. For øyeblikket ser det ut til at jeg har det, men samtidig bør man gi det i hvert fall 3-4 år før man kan vite med god sikkerhet at det ikke bare er en maske.

Anonymkode: 81d76...4f7

Skrevet

Mine er: Heterofil, funksjonsfrisk og psykisk normal (ikke innlagt eller på sterke psykofarmaka) og forøvrig et normalt utseende og normalt utviklede sjelsevner (ikke psykopat) og så ikke altfor gammel. Ikke så høye krav synes jeg.

Anonymkode: 8f79f...fac

• Liker 1
Skrevet

Stabilitet, modenhet, boevne, humor, ikke egoistisk, omsorgsfull. 

Anonymkode: 049d9...3c0

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snill, omsorgsfull, støttende, orden på økonomien, ærlig, en god venn (også for andre enn meg) - en som stiller opp og tar ansvar. Også må vi matche i personlighet og ha det gøy sammen da! 

Fant heldigvis han som oppfylte alle krav og litt til ❤️

Anonymkode: c056c...a4b

Alt dette. 

Uheldigvis er de allerede godt gift. 

Anonymkode: a1c5f...0e2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...