Gå til innhold

Brannsår;sminke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dessverre fått 2 grads forbrenning på overarmen etter å ha fått kaffe på meg på jobben. Skal ha stroppeløs kjole og trenger sårt råd om dekksminke som ikke smitter av.

Noen med erfaring/råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff og huff. Og så mindre enn 2 mnd igjen (vi har samme bryllupsdato).

Jeg har (heldigvis!) ikke erfairng med dette - men hva med å kontakte www.makeart.no - Make-up skole i Oslo (mener blant annet de driver med teatersminke) for å få noen tips ?

Lykke til!

Skrevet

Har hørt at Aloe Vera- salver skal hjelpe. Men vet jo ikke hvor lang tid det tar før du ser synlige resultater med det... Ville hørt i en helsekostbutik jeg....

Og så tatt kontakt med sminkør etterpå... Lykke til :rosasmil:

Skrevet

Har du en aloe vera plante, smør på saften fra den. Lavendelessens gjør også underverker.

Skrevet

Hei og takk for svar!

Bruker Aloe Vera på hver dag og det ser bedre og bedre ut (fikk det for 3 uker siden) Problemet er mest at det er så inmari rødt.

Skal sjekke ut linken din,Nuwanda,høres ut som om det er et sted for meg :)

Forresten,så gøy at vi skal gifte oss samme dag

:bryllup:

Skrevet

Har du fått Flamazin (husker ikke hvordan det skrives). Det er en helt fantastisk brannsalve. Fikk den til vår lille datter da hun brant seg på kaffe.

Hun hadde en del 2.gradsforbrenniger på den lille kroppen sin, og den salven var helt fantastisk!!

Den dekker jo ingen ting selvfølgelig, men heler utrolig bra,dersom såret ditt ikke er helt grodd.

Skrevet

Ja,det var den salven jeg brukte til såret hadde grodd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...