Gå til innhold

Flere av dere uføre bør melde dere inn i «uføres arena» gruppen på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kan finne på ting sammen, dra på kafé, game, billig pakketur til utlandet utenfor sesongtidene når prisene er billige😃

Anonymkode: 20e65...4bd

Skrevet

Og hvem er du..? 🧐

Anonymkode: a670d...621

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvem er du..? 🧐

Sikkert grunnleggeren av gruppen som vil ha flere medlemmer!

Anonymkode: c527e...635

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert grunnleggeren av gruppen som vil ha flere medlemmer!

Anonymkode: c527e...635

Tviler på det, de har ikke akkurat mangel på medlemmer.

Anonymkode: 7d4bc...312

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvem er du..? 🧐

Og hvem er du 🧐

Anonymkode: d9d6a...483

Skrevet

Det siste jeg har lyst til er å omgås andre uføre. Det ødelegger jo hele illusjonen min om at jeg egentlig er frisk, som er narrespillet jeg må ha gående for meg selv hele tiden for å klare å komme meg gjennom dagene livet på et noenlunde fornuftig vis.

Anonymkode: 57773...eb1

• Liker 12
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Det siste jeg har lyst til er å omgås andre uføre. Det ødelegger jo hele illusjonen min om at jeg egentlig er frisk, som er narrespillet jeg må ha gående for meg selv hele tiden for å klare å komme meg gjennom dagene livet på et noenlunde fornuftig vis.

Anonymkode: 57773...eb1

Må si meg enig i denne. Har heller ikke lyst til å sitte på café eller reise på tur med andre uføre og høre på klaging hele tiden. 
Har det bedre med meg selv av å være rundt andre mennesker, føler de gir meg mer enn folk som er syke og gjør ikke annet enn å klage på systemet, dårlig trygd og politikere. Mange er flinke til å klage men gjør lite for å få et bedre liv.

Anonymkode: c254f...3b6

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må si meg enig i denne. Har heller ikke lyst til å sitte på café eller reise på tur med andre uføre og høre på klaging hele tiden. 
Har det bedre med meg selv av å være rundt andre mennesker, føler de gir meg mer enn folk som er syke og gjør ikke annet enn å klage på systemet, dårlig trygd og politikere. Mange er flinke til å klage men gjør lite for å få et bedre liv.

Snakk om å snakke drit om egen situasjon. De fleste uføre er slik? 🤣

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og, the irony😂

Anonymkode: 15831...2db

• Liker 2
Skrevet

Hold dere unna denne gruppa, Skriver du EN ting som ett eller annet hårshårt menneske ikke tåler så blir du kasta rett ut. 

Anonymkode: b12c2...77e

Skrevet

Ellers takk. Så sosial er jeg ikke. Toleranse for klaging har jeg heller ikke. 

Anonymkode: 97014...cb9

Skrevet

Kunne tenkt meg å bli med, men vil ikke inn i en gruppe "hele facebook" får med seg heter " UFØRES ARENA", liksom..

Anonymkode: 3baed...451

Skrevet

Jeg prøvde faktisk å melde meg inn, men nå kan jeg ikke søke opp gruppa lenger... Har jeg blitt blokkert før jeg ble medlem? :klo:

Skrevet
På Sunday, November 10, 2019 den 6.51, AnonymBruker skrev:

Vi kan finne på ting sammen, dra på kafé, game, billig pakketur til utlandet utenfor sesongtidene når prisene er billige😃

Anonymkode: 20e65...4bd

Jeg har faktisk ALDRI hatt noen profil / konto hos Facebook, og jeg har heller ikke noe ønske omå skaffe meg dette i fremtiden heller.                     

Dessuten har jeg overhodet ikke råd til å stikke på restaurant eller what ever hele tiden!      

Anonymkode: 5c0d0...c99

Skrevet
On 11/10/2019 at 7:13 PM, AnonymBruker said:

Du tenker du er den eneste uføre i Norge som ikke klager? Kjenner flere uføre, men de snakker aldri sykdom. 

Anonymkode: b8a4c...e61

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...