AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #1 Skrevet 10. november 2019 Penisen hans er veldig kort. Tipper på ca. 12 cm. Hvordan få best samleie, stilling etc. Anonymkode: 11b40...3a7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #2 Skrevet 10. november 2019 Da er han tett på gjennomsnittet og alle stillinger bør fungere, med mindre du ikke bare er en passiv dau sild som ligger og ikke bidrar selv. Anonymkode: 6618f...899 12
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #3 Skrevet 10. november 2019 Vanlig misjonær, eller du trekker beina opp, og ev pute under rumpa. Bakfra bør også fungere bra. Jeg er litt større enn det der, men jeg merker at fasong og størrelse på kvinnen har noe å si. Anonymkode: b9dbc...ed2 3
Sphere Skrevet 10. november 2019 #4 Skrevet 10. november 2019 12 cm er ikke veldig kort, og bør ikke by på spesielle problemer i seg selv. Men dersom det er størrelsesforskjell kan det by på utfordringer. Misjonæren er god, for da kan du justere mye med beina selv. Er du på topp, har du også kontroll selv, men det kan kreve litt øvelse med en som er kortere enn du er vant til. Det går også an å forsøke puter i forskjellige stillinger og se hva som føles best. 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #5 Skrevet 10. november 2019 Ikke nødvendigvis han som er liten. Kanskje det er du som er en tilitersbøtte. Anonymkode: 67392...314 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #6 Skrevet 10. november 2019 Det var litt lite. Vil du klare å leve med det? Anonymkode: 16dc0...bcd
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #7 Skrevet 10. november 2019 Misjonær, ridning, og doggy👍 Spooning/sidlengs funker nok ikke da han vil falle ut. Min mann er i samme størrelse, litt kort men veldig bred penis, som treffer rett på gpunktet💓💓💓 Anonymkode: f8827...335 5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #8 Skrevet 10. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var litt lite. Vil du klare å leve med det? Anonymkode: 16dc0...bcd En veldig dum kommentar. Hilsen TS. Anonymkode: 11b40...3a7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #9 Skrevet 10. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Misjonær, ridning, og doggy👍 Spooning/sidlengs funker nok ikke da han vil falle ut. Min mann er i samme størrelse, litt kort men veldig bred penis, som treffer rett på gpunktet💓💓💓 Anonymkode: f8827...335 Dette. Det er kjedelig å ligge med en mann der man ikke har full frihet og hvor man kan slå seg løs uten å måtte tenke for mye, men sånn er det. Du har funnet en mann med begrensninger, og du må finne ut om det funker for deg i det lange løp. Noen synes jo det er greit å bare kunne ha sex i misjonær og doggy og for dem er det ikke et problem. For andre kan det være det. Anonymkode: 34960...7e4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #10 Skrevet 10. november 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette. Det er kjedelig å ligge med en mann der man ikke har full frihet og hvor man kan slå seg løs uten å måtte tenke for mye, men sånn er det. Du har funnet en mann med begrensninger, og du må finne ut om det funker for deg i det lange løp. Noen synes jo det er greit å bare kunne ha sex i misjonær og doggy og for dem er det ikke et problem. For andre kan det være det. Anonymkode: 34960...7e4 Og hva var så vitsen med den kommentaren? Anonymkode: 11b40...3a7 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #11 Skrevet 10. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Misjonær, ridning, og doggy👍 Spooning/sidlengs funker nok ikke da han vil falle ut. Min mann er i samme størrelse, litt kort men veldig bred penis, som treffer rett på gpunktet💓💓💓 Anonymkode: f8827...335 Hva i all verden er spooning? Hilsen en uvitende TS. Anonymkode: 11b40...3a7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #12 Skrevet 10. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva i all verden er spooning? Hilsen en uvitende TS. Anonymkode: 11b40...3a7 Har han liten så er det ikke skje som er stillingen. Prøv heller den stillingen med en cocksleeve på. Da rekker han inn. Selve stillingen er erotisk og gir begge mulighet til å nyte hennes kropp. Med 12 cm kan denne stillingen brukes til anal. Men det var jo ikke hva du spurte etter TS. Selv liker jeg å ligge i T-skje da hun kan styre min penetrering og jeg kan kose med hennes kropp. Men så har vi jo helt motsatte utfordringer enn dere da. 23/18 over og ut. Anonymkode: b8007...c22 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #13 Skrevet 10. november 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette. Det er kjedelig å ligge med en mann der man ikke har full frihet og hvor man kan slå seg løs uten å måtte tenke for mye, men sånn er det. Du har funnet en mann med begrensninger, og du må finne ut om det funker for deg i det lange løp. Noen synes jo det er greit å bare kunne ha sex i misjonær og doggy og for dem er det ikke et problem. For andre kan det være det. Anonymkode: 34960...7e4 Jeg er superfornøyd 👍 Han var min tiende i senga, og han er den eneste som klarte å gi gpunkt-orgasmer, og i tillegg gir han det HVER ENESTE GANG. Jepp, vet jeg er heldig 💓 Og ps ts, de ''små'' har oftere steinharde kuker, som selvfølgelig er bedre enn en halvslapp lang en som sklir ut. Og til anonym bruker; har en kåt mann som elsker å gi meg orgasmer, elsker at jeg ''rir'' ansiktet hans, som har sex ute og så å si alle steder i huset utenom senga, på balkonger og basseng på ferie... savner ikke skje-sex for å si det mildt 😂 Anonymkode: f8827...335 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå