AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #1 Skrevet 10. november 2019 Har vært travelt siste tiden så vi har bare fått til noen "raske" innimellom. Ønsker derfor å overraske han en hel kveld. F.eks etter han kommer hjem fra jobb. Vi liker litt bdsm, men er veldig amatører da. Så tar ikke alt kjempe seriøst, men vi liker å utforske og være litt kinky. Så kan jo overraske han med noe innenfor dette? Men samtidig så er dette noe vi ikke eksprimenterer med hele tiden, men det er gøy en gang i blant. Men man må jo liksom være i modus for det. Anonymkode: bc240...df4
snoren Skrevet 10. november 2019 #2 Skrevet 10. november 2019 legg roseblader i sengen, pynt, tenn stearinlys, lag en bedre middag, drikk vin, så kommer det ikke som noen brå overraskelse.
Katten.2.0 Skrevet 10. november 2019 #3 Skrevet 10. november 2019 Bind ham fast i senga og bruk en hel kveld til å holde ham på kanten av orgasme. Målet er at du skal få mest mulig nytelse ut av det før han kommer.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #4 Skrevet 10. november 2019 Nå er ikke dette en overraskelse for ham da, for det skjer jo ganske ofte. Men starter kvelden med vin, mat og feks kortspill eller annet der vi må sitte litt fra hverandre. Har på meg sexy klær, gjerne gjennomsiktige, eller trange uten bh under. Knepper opp eller kler av meg mer og mer ut over kvelden uten at han får røre meg eller så får han bare komme til i korte sekvensee. Tar en del på meg selv, gir ham blowjob under bordet, stiller meg mot vinduet (naboene ser en rygg med klær på) mens jeg viser meg frem for ham. Kan holde på slik i timesvis mens vi spiser god mat, spiller, snakker og koser oss. En annen versjon kan være at vi starter kvelden med å dusje sammen, vasker hverandre godt for seg han så ser at jeg kler meg i sexy undertøy under klærne, for så å spise mat/drikke vin og kose oss før vi ender opp i senga. Jeg liker å bygge opp stemningen, erte og trekke det langt ut i tid. Blir ikke sex så ofte med denne taktikken, men når vi da først har er vi begge kåte i timesvis og det ender med heftig fantastisk sex. Anonymkode: 4091a...78b 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #5 Skrevet 10. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er ikke dette en overraskelse for ham da, for det skjer jo ganske ofte. Men starter kvelden med vin, mat og feks kortspill eller annet der vi må sitte litt fra hverandre. Har på meg sexy klær, gjerne gjennomsiktige, eller trange uten bh under. Knepper opp eller kler av meg mer og mer ut over kvelden uten at han får røre meg eller så får han bare komme til i korte sekvensee. Tar en del på meg selv, gir ham blowjob under bordet, stiller meg mot vinduet (naboene ser en rygg med klær på) mens jeg viser meg frem for ham. Kan holde på slik i timesvis mens vi spiser god mat, spiller, snakker og koser oss. En annen versjon kan være at vi starter kvelden med å dusje sammen, vasker hverandre godt for seg han så ser at jeg kler meg i sexy undertøy under klærne, for så å spise mat/drikke vin og kose oss før vi ender opp i senga. Jeg liker å bygge opp stemningen, erte og trekke det langt ut i tid. Blir ikke sex så ofte med denne taktikken, men når vi da først har er vi begge kåte i timesvis og det ender med heftig fantastisk sex. Anonymkode: 4091a...78b Åh herregud. Gi meg et vink hvis du blir singel. 😊 Anonymkode: 1cd54...2de
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #6 Skrevet 10. november 2019 *Misunnelig* Hilsen mann som gir og gir, men tydeligvis bare skjemmer bort uten å få mye tilbake. Anonymkode: deed3...f43
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #7 Skrevet 10. november 2019 Inviter med en tredjeperson. Anonymkode: aab02...4be 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #8 Skrevet 11. november 2019 Vi spiser på restaurant, blir brisne, og så blir han alltid superglad om jeg sitter på ansiktet hans (en slags fantasi?) som gjør han suuuperkåt. Pleier å skje en til to ganger i året, på kjærestetur. I tillegg har vi oftest sex på restaurantens toalett eller andre spennende steder på kjæresteturene. Anonymkode: 6348a...c0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå