Furuholmen Skrevet 19. april 2022 #1961 Del Skrevet 19. april 2022 Røykeloven skulle vært fjerna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1962 Del Skrevet 19. april 2022 Furuholmen skrev (19 minutter siden): Røykeloven skulle vært fjerna! Hvorfor? Anonymkode: db1aa...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furuholmen Skrevet 19. april 2022 #1963 Del Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hvorfor? Anonymkode: db1aa...86f Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 19. april 2022 #1964 Del Skrevet 19. april 2022 Jeg er for dødsstraff i helt ekstreme tilfeller, som ABB. Synes ikke samfunnet bør kaste bort flerfoldige millioner av kroner på han hvert eneste år. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1965 Del Skrevet 19. april 2022 Furuholmen skrev (30 minutter siden): Hvorfor ikke? Du svarte ikke på spørsmålet Anonymkode: db1aa...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1966 Del Skrevet 19. april 2022 Elysion skrev (17 minutter siden): Jeg er for dødsstraff i helt ekstreme tilfeller, som ABB. Synes ikke samfunnet bør kaste bort flerfoldige millioner av kroner på han hvert eneste år. Enig! Anonymkode: db1aa...86f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 19. april 2022 #1967 Del Skrevet 19. april 2022 (endret) Jeg er for en samtykkelov. Med det mener jeg ikke at man skal signere på en kontrakt før sex, men at man endrer definisjonen av hva man anser som seksuelt overgrep eller voldtekt. Kan det ikke bevises at det har foreligget samtykke, er det voldtekt. I motsetning til nå hvor man må bevise at det IKKE har foreligget samtykke. Det bør innføres omvendt bevisbyrde. Ikke at ofrene må bevise at en voldtekt har funnet sted, men at den mistenkte må bevise at voldtekten ikke har funnet sted. Kan vedkommende ikke bevise at han har fått samtykke, bør det dømmes som voldtekt. Endret 19. april 2022 av Tvillingsjel 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1968 Del Skrevet 19. april 2022 Jeg mener det burde være forbudt å spille musikk utendørs i byggefelt. Anonymkode: 47613...7d4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1969 Del Skrevet 20. april 2022 Henrettelsen av Quisling var et justismord og den verste ugjerning gjort av den norske stat gjennom alle tider Anonymkode: 19621...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1970 Del Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Henrettelsen av Quisling var et justismord og den verste ugjerning gjort av den norske stat gjennom alle tider Anonymkode: 19621...07b Han var jo ond Anonymkode: db1aa...86f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 20. april 2022 #1971 Del Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Henrettelsen av Quisling var et justismord og den verste ugjerning gjort av den norske stat gjennom alle tider Anonymkode: 19621...07b Hvorfor mener du det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1972 Del Skrevet 20. april 2022 Elysion skrev (1 minutt siden): Hvorfor mener du det? Drepte ikke han mange jøder? Anonymkode: db1aa...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 20. april 2022 #1973 Del Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Drepte ikke han mange jøder? Anonymkode: db1aa...86f Jeg skal innrømme at jeg ikke er særlig belest på andre verdenskrig, men jeg har fått med meg at selve navnet Quisling har blitt synonymt med forræder av en grunn. Således er jeg nysgjerrig på hvorfor noen mener at det var et justismord at han ble henrettet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1974 Del Skrevet 20. april 2022 Jeg har lenge mislikt Sverige fordi jeg syntes de ødelegger Norden/Europa. Og jeg syntes at Sverige i disse dager får akkurat som de har bedt om og fortjener. De har gjennom demokrati selv valgt denne kulturelle berikelsen av landet sitt. Og det koser meg å se fortvilelsen i øynene deres når landet blir rasert slik som nå. Anonymkode: 917bd...699 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1975 Del Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har lenge mislikt Sverige fordi jeg syntes de ødelegger Norden/Europa. Og jeg syntes at Sverige i disse dager får akkurat som de har bedt om og fortjener. De har gjennom demokrati selv valgt denne kulturelle berikelsen av landet sitt. Og det koser meg å se fortvilelsen i øynene deres når landet blir rasert slik som nå. Anonymkode: 917bd...699 Jeg misliker berikelsen uansett om det er i Sverige eller Norge. Greit å hjelpe ukrainere, men sørg for at de reiser tilbake igjen når krigen er over. Muslimske land skulle hatt innreiseforbud inn i Norge. Anonymkode: 7af9a...030 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 20. april 2022 #1976 Del Skrevet 20. april 2022 Jeg skjønner ikke hvorfor folk har et så stort problem med akkurat islam og muslimer vs. andre religioner, og mener majoriteten av de som kritiserer islam henter fordommene sine fra sider som Document, Resett etc. og ikke egentlig vet hva islam går ut på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1977 Del Skrevet 20. april 2022 Elysion skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner ikke hvorfor folk har et så stort problem med akkurat islam og muslimer vs. andre religioner, og mener majoriteten av de som kritiserer islam henter fordommene sine fra sider som Document, Resett etc. og ikke egentlig vet hva islam går ut på. De forbinder det vel med rasisme? Anonymkode: db1aa...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furuholmen Skrevet 20. april 2022 #1978 Del Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Du svarte ikke på spørsmålet Anonymkode: db1aa...86f Fordi jeg syns røykeloven er noe herk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1979 Del Skrevet 20. april 2022 Elysion skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner ikke hvorfor folk har et så stort problem med akkurat islam og muslimer vs. andre religioner, og mener majoriteten av de som kritiserer islam henter fordommene sine fra sider som Document, Resett etc. og ikke egentlig vet hva islam går ut på. Veldig mange mennesker som hevder seg tro til religionen islam gjør så vanvittig mye faenskap. Selvfølgelig finnes det folk i andre religioner og folk som er ateister som gjør faenskap også men, de er bare en håndfull sammenlignet med islam tilhengere. Det er så enkelt som at de færreste muslimer er terrorister men, de fleste terrorister er muslimer. Derfor har jeg lite til overs for islam/muslimer. Anonymkode: 917bd...699 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1980 Del Skrevet 20. april 2022 (endret) Jeg synes gravide er noen av de mest irriterende menneskene, og ja, jeg har barn selv. Jeg synes religion er ondskap. Det er altfor lett å skrike «me too». Synes ikke det burde være slik at menn mister jobb, ansikt o.l når det ofte bare er påstand mot påstand. Ikke alle damer som beskylder menn er ærlige, det finnes enormt mange slemme/pengegriske/hevngjerrige/xxxxx personer der ute. Anonymkode: f7656...296 Innlegget er ryddet for helseskadelig innhold. Elaine Marley, mod. Endret 20. april 2022 av Elaine Marley 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå