AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1841 Del Skrevet 16. april 2022 Kreftpasienter som har fått selvpåført lungekreft av røyking, lever kreft av alkolhol eller hudkreft av for mye solarium/sol. burde nektes behandling eller betale for behandling selv. Og gi plassen sin til noen som faktisk trenger det. Det er noen kreftdiagnoser som man ikke får behandling for i Norge fordi det er for dyrt. Å gi det til de som har gjort seg selv syke er bortkasta penger og ressurser. Og om de skulle få behandling alikevell burde de være et krav om at de slutter å røyke først og ikke fortsetter når behandlingen er ferdig. Samme med de som får transplantasjon. Har de røyket i stykker lungene eller drukket i stykker leveren burde de havne nederst på listen. Anonymkode: c8904...63c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1842 Del Skrevet 16. april 2022 Jeg har for øvrig altfor mange meninger som er upopulære. Men kan si jeg meg enig med vedkommende over angående selvpåført kreft. I tillegg vil jeg også legge til dem som med viten og vilje utsetter seg selv for handlinger som gjør at de trenger medisinske operasjoner. For eksempel, to kriminelle gjenger slåss så fillene fyker og banker hverandre opp enten med kniv eller balltre, og så skal de tullingene der komme før andre. Jada jada, jeg vet man skal gi hjelp til alle. Spytter du blod kommer du bak i køen mens de der kronidiotene kommer før deg. Høl i huet. Anonymkode: fae2e...ccc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1843 Del Skrevet 16. april 2022 16 hours ago, AnonymBruker said: 6. Jeg hater folk som blinker til venstre i rundkjøringer. Det er ingen regel som tilsier at man skal gjøre det, og det er forvirrende. Anonymkode: 4412a...803 Ja, det er ikke lett å vite hvor folk har tenkt seg når de blinker til venstre. Har de tenkt å kjøre rett fram? Rygge? Kjøre til høyre? Hvem vet? Anonymkode: 3ff99...d5e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1844 Del Skrevet 16. april 2022 At sami gran Prixs er elendig lørdag underholding. Anonymkode: 02e38...0b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1845 Del Skrevet 16. april 2022 Jeg liker ikke skuespilleren Benedict Cumberbatch. han fremstår som en forbanna arrogant tulling... Anonymkode: 7e6c6...680 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1846 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): At sami gran Prixs er elendig lørdag underholding. Anonymkode: 02e38...0b1 Er det de same sangene som i fjor? Anonymkode: d1bce...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1847 Del Skrevet 16. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er det de same sangene som i fjor? Anonymkode: d1bce...404 Hakke peiling. Men 2 av fire i familien har sovnet. Anonymkode: 02e38...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1848 Del Skrevet 16. april 2022 At politiet i Sverige burde få skyte i selvforsvar. At norsk media er utrolig veike i dekningen av hva som skjer der borte og hvor ille det faktisk er. At det er feigt av media å stenge kommentarfeltene i saker som omhandler dette. At de fleste nordmenn er ufattelig naive og livredde for å bli stemplet som rasister. Anonymkode: 70d26...f6f 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 16. april 2022 #1849 Del Skrevet 16. april 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har for øvrig altfor mange meninger som er upopulære. Men kan si jeg meg enig med vedkommende over angående selvpåført kreft. I tillegg vil jeg også legge til dem som med viten og vilje utsetter seg selv for handlinger som gjør at de trenger medisinske operasjoner. For eksempel, to kriminelle gjenger slåss så fillene fyker og banker hverandre opp enten med kniv eller balltre, og så skal de tullingene der komme før andre. Jada jada, jeg vet man skal gi hjelp til alle. Spytter du blod kommer du bak i køen mens de der kronidiotene kommer før deg. Høl i huet. Anonymkode: fae2e...ccc Vi skal alle dø av noe, alle har rett på behandling, hvis ikke hadde vi hatt et helvete og noen som hadde sittet og bestemt hvem som var verdige eller ikke. Men jeg blir enormt provosert over ekstremsportturister og andre idioter som gjør livsfarlige ting for moro, for deretter å måtte ha kjempekostbare og store redningsaksjoner som også setter andre i fare. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 16. april 2022 #1850 Del Skrevet 16. april 2022 Upopulær mening: Jeg har ingenting imot samene og deres kultur. Jeg synes det er kult at vi har et slik samfunn i landet vårt som er så radikalt annerledes fra resten av oss. Det gir Norge en eksotisk touch. Jeg personlig ønsker dem velkommen, og slik jeg ser det, så er de en del av Norge. Synes det er gammeldags å diskriminere dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 16. april 2022 #1851 Del Skrevet 16. april 2022 Inverto skrev (21 minutter siden): Upopulær mening: Jeg har ingenting imot samene og deres kultur. Jeg synes det er kult at vi har et slik samfunn i landet vårt som er så radikalt annerledes fra resten av oss. Det gir Norge en eksotisk touch. Jeg personlig ønsker dem velkommen, og slik jeg ser det, så er de en del av Norge. Synes det er gammeldags å diskriminere dem Hvorfor i alle dager mener du at dette er en upopulær mening?? 🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 16. april 2022 #1852 Del Skrevet 16. april 2022 snurk skrev (3 timer siden): Hvorfor i alle dager mener du at dette er en upopulær mening?? 🙄 Det er dessverre ganske mange negative holdninger mot samer i samfunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1853 Del Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (På 9.4.2022 den 6.17): Mange tåler ikke min mening, som innvandring. Jeg ser ikke forskjell mellom invadrere fra Ukraina eller Afganistan eller andre som har det vansklig i sitt hjemland Anonymkode: dd254...f92 Forskjellen er religion Anonymkode: bf621...a45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curiousine Skrevet 17. april 2022 #1854 Del Skrevet 17. april 2022 Jeg synes det er gale at 84 % av de som oppdager at fosteret deres har downs syndrom tar abort 🙄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1855 Del Skrevet 17. april 2022 Curiousine skrev (Akkurat nå): Jeg synes det er gale at 84 % av de som oppdager at fosteret deres har downs syndrom tar abort 🙄 Kilde? Anonymkode: db1aa...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curiousine Skrevet 17. april 2022 #1856 Del Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kilde? Anonymkode: db1aa...86f https://www.fhi.no/fp/psykiskhelse/psykisk-helse-barn-unge/fakta-om-down-syndrom/ Jeg hadde hørt 84 % på tv en eller annen gang, men var visst mer i følge dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1857 Del Skrevet 17. april 2022 17 hours ago, AnonymBruker said: - Straffen for voldtekt må opp. Både fengsel, men ikke minst gjennom økonomisk kompensasjon. F.eks at straffedømt måtte betale 1 mill til offeret, Anonymkode: fcff7...eb7 ...1 mill ville gjøre noen svært fristet til å oppsøke fulle menn på byen, lokke de med seg hjem mens skjult kamera rullet og skuespillet og lydredigert seg til fake voldtekt. Anonymkode: e20e4...568 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 17. april 2022 #1858 Del Skrevet 17. april 2022 Jeg syns ikke folk skal ta med barna sine overalt. Ikke alle steder som er for barn. Spesielt museer. I rusj trafikk når bussene er fulle har ikke barnevogner rett på å presse seg inn når det ikke er plass. Jeg er ikke begeistret for barn, blir utrolig sliten av å ha de rundt meg. De er noen smittebomber som hoster rundt seg og tar på alt mulig. Æsj! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1859 Del Skrevet 17. april 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Ja, det er ikke lett å vite hvor folk har tenkt seg når de blinker til venstre. Har de tenkt å kjøre rett fram? Rygge? Kjøre til høyre? Hvem vet? Anonymkode: 3ff99...d5e Skulle ikke forundre meg om de skal til venstre. Anonymkode: e20e4...568 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1860 Del Skrevet 17. april 2022 Min upopulære mening er at påskemorgen slukker sorgen, slukker sorgen til evig tid. Anonymkode: e20e4...568 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå