AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1701 Del Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Beklager men denne analogien fungerer ikke her. Anonymkode: b52d5...997 selvsagt gjør den det Anonymkode: d0a31...4ef 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1702 Del Skrevet 12. april 2022 Folk må slutte å sammenligne alt med nazisme. Anonymkode: b52d5...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 12. april 2022 #1703 Del Skrevet 12. april 2022 Synes ikke homofilt ekteskap bør sidestilles med ekteskap mellom mann og kvinne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 12. april 2022 #1704 Del Skrevet 12. april 2022 Elysion skrev (1 minutt siden): Synes ikke homofilt ekteskap bør sidestilles med ekteskap mellom mann og kvinne. Hvorfor ikke? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 12. april 2022 #1705 Del Skrevet 12. april 2022 Tvillingsjel skrev (10 minutter siden): Hvorfor ikke? 🤔 Fordi jeg mener at ekteskapet er mellom mann og kvinne. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1706 Del Skrevet 12. april 2022 Elysion skrev (1 time siden): Fordi jeg mener at ekteskapet er mellom mann og kvinne. kvalm holding Anonymkode: a1a0d...630 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1707 Del Skrevet 12. april 2022 Elysion skrev (1 time siden): Fordi jeg mener at ekteskapet er mellom mann og kvinne. Spesielt. To av samme kjønn kan da elske hverandre like inderlig og høyt som en mann og kvinne kan. Et ekteskap handler da om kjærlighet, ikke reproduksjon Anonymkode: 96835...0d4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 12. april 2022 #1708 Del Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): kvalm holding Anonymkode: a1a0d...630 Du er klar over at tråden handler om upopulære meninger? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 12. april 2022 #1709 Del Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spesielt. To av samme kjønn kan da elske hverandre like inderlig og høyt som en mann og kvinne kan. Et ekteskap handler da om kjærlighet, ikke reproduksjon Anonymkode: 96835...0d4 Hvem har sagt noe om reproduksjon? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1710 Del Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (På 9.4.2022 den 15.58): Jeg mener den seksuelle lavalder er altfor høy. Den bør senkes til 14, slik den er i flere land. I den alderen er man moden nok til å si ja eller nei. Anonymkode: f7e41...a7d Denne tar jeg som anonym... Jeg er helt enig med deg. Anonymkode: 5216c...ce8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 12. april 2022 #1711 Del Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): kvalm holding Anonymkode: a1a0d...630 Nåvel. Du har sikkert kvalme holdninger om noe du også, og du vil helt sikkert tenke at min mening også er kvalm. Min upopulære mening: Synes fokuset på "født i feil kropp" har tatt helt av. Jeg er virkelig tilhenger av at folk skal få være som dem er, og det er viktig at det får en plass i samfunnsdebatten - men barn og unge er så lett påvirkelige, noe som kan føre til at de tar irreversible valg de senere vil angre på. Jeg liker ikke at barn helt nede i 10 års alder, kanskje under dette, får med seg dette på blant annet TikTok, hvor det romantiseres og glorifiseres. Selvfølgelig bør det snakkes om, men jeg mener de yngste barna bør skånes for dette. Dette er heller et tema som bør undervises i fra ungdomskolealder. Det finnes jo flere eksempler på folk som virkelig har tatt et riktig valg allerede fra barndommen, og jeg heier på disse, men la barn være barn, man finner sin identitet på veien. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1712 Del Skrevet 12. april 2022 Innvandring er ikke bærekraftig og bør strammes kraftig inn. Har man ikke jobb og bidrar i samfunnet bør man sendes tilbake med en sum lommepenger når landet de kommer fra er trygt. Man kan hjelpe flere der de er og det blir mer rettferdig. Anonymkode: 80401...bb5 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1713 Del Skrevet 12. april 2022 Jeg synes ikke mennesker med svært dårlig økonomi og lav intelligens bør få barn, disse barna vil få det svært vanskelig og kanskje ikke klare å fullføre studier og skaffe seg en ordentlig jobb. Anonymkode: 80401...bb5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1714 Del Skrevet 12. april 2022 57 minutter siden, AnonymBruker said: Spesielt. To av samme kjønn kan da elske hverandre like inderlig og høyt som en mann og kvinne kan. Et ekteskap handler da om kjærlighet, ikke reproduksjon Anonymkode: 96835...0d4 Ekteskap handler ikke bare om at et par elsker hverandre. Praktisk talt alle kulturer har til alle tider hatt en form for ekteskap som en helt grunnleggende tradisjon og institusjon i samfunnet. Ekteskap -> familie -> klanen/landsbyen/samfunnet. I motsetning til enkelte moderne ideer som reduserer ekteskapet til å kun handle om et romantisk forhold, eller i verste fall en patriarkalsk mekanisme for å undertrykke kvinner, finnes det dyptgående og virkelige grunner for at ekteskapet har blitt opphøyet og vernet som en mer eller mindre hellig ordning. Det knytter både enkeltpersoner, familier og resten av samfunnet sammen, og det er selvsagt det heterofile ekteskapet som er grunnlaget. Anonymkode: 3ff99...d5e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1715 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Denne tar jeg som anonym... Jeg er helt enig med deg. Anonymkode: 5216c...ce8 Så du sier du ønsker å ligge med 14-åringer? For det er det loven er til for; beskytte barn mot eldre som vil ha sex med dem. Fyfaen for en motbydelig holdning! Et par år lengre ned og det hadde vært pedofili. Anonymkode: 298b2...894 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1716 Del Skrevet 13. april 2022 Transkjønnede har en psykisk sykdom Det finnes bare to kjønn Innvandrere må returneres så fort landet de kom fra er noenlunde trygt. Islam burde forbys på lik linje som nazisme. Ingen trossamfunn bør få statsstøtte. Støre er en maktsyk idiot som aldri burde være statsleder. Høy elpris og drivstoffpris er en villet handling fra regjeringen Folk som kjører med tåkelys og hovedlys samtidig er mindre begavete. Elbiler må få samme avgifter som drivstoffbiler. Anonymkode: c610b...b3a 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1717 Del Skrevet 14. april 2022 Ekteskap er et hetrofilt ord for par av mann og kone. Andre voksne med samtykkeevne må likevel få kunne leve sammen (partnerskap) og være like i loven som ekteskap uten å kalle det det. Dette bør ikke begrenses kunstig av antall. Partnerskap bør kunne inngås av f eks en mann og tre damer med samtykkeevne også. Anonymkode: e20e4...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1718 Del Skrevet 14. april 2022 Ikke bare fastleger, men også banker burde kunne henvise folk til psykolog. De legger inn algoritmer som overvåker kontoutskriftene og oppdager shoppinggalskap, spillegalskap, taxi- og restaurantoverforbruk, nigeriasvindel, nettkjærestesvindel i tide før de gale blir Luksusfellen-kandidater. Anonymkode: e20e4...568 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1719 Del Skrevet 14. april 2022 De som får mer enn tre barn bør ha omvendt barnetrygd. Altså betale avgift for å belaste våre fellesgoder og globale naturressurser mer enn rettmessig. Anonymkode: e20e4...568 5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14. april 2022 #1720 Del Skrevet 14. april 2022 Inverto skrev (På 10.11.2019 den 2.06): Har du en mening, en tanke eller et perspektiv som du tror dagens samfunn ville sett på som kontroversielt eller politisk ukorrekt? Om du har det, så del det her. Noen eksempler kan være: Du mener ekteskap kun er for mann og kvinne, eller at religion burde fjernes fra skolen. Shit like that. Prøv å holde dere saklig. Ingen trusler, ingen angrep eller fornærmelser. Du behøver ikke å like den som skriver, men du må klare å kommunisere skikkelig. Jeg lager denne tråden fordi det kan være godt å "ventilere" av og til. Dessuten så synes jeg det er forfriskende å høre/lese de tingene som vi "ikke er ment" til å tenke. Håper virkelig dere klarer å holde denne tråden gående uten krangling saken er at hvis vi skriver de upopulære meningene her inne så får vi 3 mnd utestengelse medfølgende en liste over regler for forumet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå