Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

18 hours ago, AnonymBruker said:

1. Jeg mener at Norge tar i mot altfor mange flykninger

2. Jeg synes det er for lettvint og få hjelp av nav i dette landet

3.  jeg synes Noah og andre som jobber for dyras rettigheter går for langt

4. At verden sliter med gobal oppvarming, er ikke menneskeskap,men naturen selv

5. Jeg er for Ulv

Anonymkode: a1a0d...630

Veldig enig med deg på punkt 1,2 og 5, veldig uenig i punkt 3 og 4.

Ikke alle punktene som var så veldig upopulære, men med listen her så vil du nok finne noen som er uenig i hvertfall ett punkt i 90% av den norske befolkning eller mer. 

Anonymkode: 59a6d...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Narkotikasmuglere er menneskerettighetsforkjempere, og stater som forbyr narkotika er kriminelle.
  • Vi byrde ha fri flyt over landegrenser av mennesker, tjenester, og varer. Ingen tollavgift, ingen kontroll.

Anonymkode: 1418a...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de uføre som ikke åpenbart er syke burde miste trygd og stønader i et år, for å se hvor mange som blir «plutselig» friske.

Anonymkode: 71ccc...af7

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man ikke bør hylle ekstremt overvektige som rollemodeller. Eksempler er Tess Holliday. Det er forskjell på plus size og plus plus plus plus size. 

Anonymkode: 9d49f...67a

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes romantiske forhold og ekteskap er masete og utmattende unngår det som pesten. Og synes nybakte foreldre går igjennom en forandring i personlighet der de får gude-komplekser. Holder meg til vennskap med kos. Er en kvinne i 30 årene.

Anonymkode: 00158...baa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne menn som er så tafatte at de ikke klarer husarbeid eller å ta vare på egne unger er ikke søtt eller sjarmerende.

Anonymkode: 09820...53b

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.10.2021 den 17.01):

At de uføre som ikke åpenbart er syke burde miste trygd og stønader i et år, for å se hvor mange som blir «plutselig» friske.

Mange uføre kan jobbe, men får ikke mulighet - fordi de tilpasningene de trenger er det ingen som vil tilby.

Endret av Blod
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blod skrev (9 timer siden):

Mange uføre kan jobbe, men får ikke mulighet - fordi de tilpasningene de trenger er det ingen som vil tilby.

Det koster for mye og det vil aldri bli attraktivt å ansette en som trenger mye tilrettelegging og er uforutsigbar fremfor en student eller andre som er friske og kan stå på 110%. Jeg er arbeidsgiver selv og selv om jeg skjønner at mange uføre ønsker seg en liten stilling som fungerer etter deres dagsform så er dette noe som ville være uaktuelt i min bransje. Jeg trenger tvert imot folk som kan stille opp på kort varsel og som vet at de kan komme de aktuelle dagene. 

Har hatt endel folk via NAV hos oss og det fungerer så lenge NAV betaler og de bare blir et ekstra tillegg som bidrar. Jeg kunne aldri ansatt dem over en som ikke hadde nedsatt arbeidsevne f.eks.

Anonymkode: e6591...b59

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det koster for mye og det vil aldri bli attraktivt å ansette en som trenger mye tilrettelegging og er uforutsigbar fremfor en student eller andre som er friske og kan stå på 110%. Jeg er arbeidsgiver selv og selv om jeg skjønner at mange uføre ønsker seg en liten stilling som fungerer etter deres dagsform så er dette noe som ville være uaktuelt i min bransje. Jeg trenger tvert imot folk som kan stille opp på kort varsel og som vet at de kan komme de aktuelle dagene. 

Har hatt endel folk via NAV hos oss og det fungerer så lenge NAV betaler og de bare blir et ekstra tillegg som bidrar. Jeg kunne aldri ansatt dem over en som ikke hadde nedsatt arbeidsevne f.eks.

Anonymkode: e6591...b59

Derfor er det ikke riktig å fjerne pengene til de som ikke kan jobbe for å "se" hvem som blir "frisk"

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blod skrev (12 timer siden):

Les innlegget mitt en gang til. Du skjønner godt hvilke jeg mener ville ha kommet seg raskt ut i jobb- uten å trenge tilrettelegging.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Å ikke kunne jobbe" er noe man bestemmer helt og holdent selv. Er bare å sette seg på bakbeina og ikke gi seg, så får man uføretrygd til slutt. 

Anonymkode: b7f7d...926

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

"Å ikke kunne jobbe" er noe man bestemmer helt og holdent selv. Er bare å sette seg på bakbeina og ikke gi seg, så får man uføretrygd til slutt. 

Hvorfor er det så mange som skulle vært det som ikke får, da?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blod skrev (1 time siden):

Hvorfor er det så mange som skulle vært det som ikke får, da?

Blir det til slutt. Bare ikke gi seg. Må kanskje ha 21 saksbehandlere da. Har ikke all verden til sak da, si.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den beste u-hjelp ville vært å gi en svær skipskontainer fylt til randen med kondomer til alle verdens storbyer der kvinner i snitt får mer enn to barn hver. Og dekkprodusenter burde annonsere: beklager, men i år skal all gummien gå til kondomer for hvis verden går adundas av overbefolkning vil vi uansett ikke kunne selge flere dekk.

Anonymkode: 8dbf1...f0d

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.10.2021 den 14.45):
  • Narkotikasmuglere er menneskerettighetsforkjempere, og stater som forbyr narkotika er kriminelle.
  • Vi byrde ha fri flyt over landegrenser av mennesker, tjenester, og varer. Ingen tollavgift, ingen kontroll.

Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill og for øvrig kan man gjøre som man vil... 🏳️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 18.35):

Synes mange tynne er stygge, er så beinete...

Mange brukere her inne irriterer meg, de skriver for likes, man legger raskt merke til hvem de er.

Anonymkode: 353aa...ba8

Hvordan skriver man for likes :klo:

Anonymkode: f7543...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste av mine meninger ser ut til å være upopulære :)  Men alt jeg vet er da bare andrehåndskunnskap fra avisene, så man kan ikke vente noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inverto skrev (2 timer siden):

Upopulær mening: jeg vil ikke bli forelder. Jeg liker søvn, frihet og full kontroll over pengene mine

Ganske populær i det siste 😁

Anonymkode: 8b702...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns vi burde bli flinkere til å normalisere at alle har forskjellige meninger.

Min upopulære mening: Norge burde hatt dødsstraff, f.eks de som voldtar, dreper osv

Anonymkode: dacd8...4c0

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...