AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1261 Del Skrevet 7. mars 2021 Liker heller ikke Pink Floyd, U2 eller Coldplay. Anerkjenner at de er populære, men synes selv de er kjedelige og repetative. Anonymkode: 89da1...515 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1262 Del Skrevet 7. mars 2021 Jeg er såpass lei covid-19 at jeg ikke bryr meg lenger om innleggelser, død, negativiteten på nyhetene og klarer ikke egentlig få sympati for de utsatte lenger (SPESIELT eldre mtp de har brydd seg minst i mitt område i alle fall).Verden må gå videre. Alt kan ikke være stengt og disse idotiske reglene hjelper ikke så mye... Om ikke verden går til normalen igjen snart klikker det for meg (og sikkert flere) - vil bare si jeg fortsatt følger forhåndsregler med munnbind ute og avstand og er så og si alene 24/7 utenom arbeid, men dette er for dumt. Anonymkode: 1fa5f...a14 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1263 Del Skrevet 7. mars 2021 Jeg synes det burde være 3 års førstegangstjeneste for alle menn og kvinner. Tror det hadde fått skikk på ungdommen og sørget for at viktige oppgaver faktisk ble gjort. Bedre at de gir 3 år til fedrelandet enn at de surrer rundt på tullestudier de aldri får bruk for i det virkelige liv. Anonymkode: 1b20c...027 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1264 Del Skrevet 8. mars 2021 Om man mener noe ikke er greit å si om et kjønn, så skal man ikke si det om det motsatte kjønn. Anonymkode: 1ec79...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 8. mars 2021 #1265 Del Skrevet 8. mars 2021 Folk som nekter å akseptere transpersoner for det kjønnet de identifiserer seg som lever i steinalderen og er kun ute etter å såre og trykke ned andre mennesker. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1266 Del Skrevet 9. mars 2021 Jeg mener man kan være en maskulin mann selv om man henger på Kvinneguiden. Anonymkode: 99b8c...ce6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 9. mars 2021 #1267 Del Skrevet 9. mars 2021 At mennesker som kaster andre ting i toalettet enn det som skal dit, samt forsøpler naturen, burde idømmes tvangsopphold gjennom hele sommeren med å rense kloakk til de kom på bedre tanker. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 9. mars 2021 #1268 Del Skrevet 9. mars 2021 Sex er oppskrytt. Norge tar i mot ALT for få flyktninger. EL-bil er helt uaktuelt da modellutvalget er for dårlig. oppvekst/skilsmissebarn etc er ingen unnskyldning/årsak/grunn for å bli kriminell og/eller rusmisbruker. Det er et resultat av egne, dårlige valg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1269 Del Skrevet 9. mars 2021 At alle de som roper høyest om at tannlege er så fryktelig dyrt, er de som tyller nedpå flere liter cola og har massevis av usunne vaner. Hadde de bare tatt tak i livet sitt og gjort noe så fryktelig enkelt som å pusse tennene 2 ganger daglig, bruke tanntråd, og begrense inntak av sukker, så hadde det ikke blitt så dyrt. Anonymkode: 889f3...ba0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1270 Del Skrevet 9. mars 2021 Transkvinner er ikke ekte kvinner. Anonymkode: e6591...b59 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1271 Del Skrevet 9. mars 2021 At denne pandemien er ganske ok egentlig. Slipper å delta i sosiale sammenkomster og verden trenger å tynnes ut litt i befolkningen Anonymkode: 91702...634 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1272 Del Skrevet 9. mars 2021 Jeg syns det er for mye mas om psykisk (u)helse. Tror det er med på å sykeliggjøre helt normale følelser fremfor å bygge ned stigmaet rundt reelle psykiske lidelser. Anonymkode: 829a4...b63 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 11. mars 2021 #1273 Del Skrevet 11. mars 2021 Man kan støtte likestilling mellom kjønnene uten og kalle seg feminist. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1274 Del Skrevet 11. mars 2021 Aragorn ll Elessar skrev (2 minutter siden): Man kan støtte likestilling mellom kjønnene uten og kalle seg feminist. Jeg dømmer folk som ikke har klart å lære seg og/å-regelen. Anonymkode: 7db2b...090 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 11. mars 2021 #1275 Del Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg dømmer folk som ikke har klart å lære seg og/å-regelen. Anonymkode: 7db2b...090 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1276 Del Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 9.3.2021 den 20.13): At alle de som roper høyest om at tannlege er så fryktelig dyrt, er de som tyller nedpå flere liter cola og har massevis av usunne vaner. Hadde de bare tatt tak i livet sitt og gjort noe så fryktelig enkelt som å pusse tennene 2 ganger daglig, bruke tanntråd, og begrense inntak av sukker, så hadde det ikke blitt så dyrt. Anonymkode: 889f3...ba0 Enig, men jeg har likevel en tannsykdom jeg ikke kommer unna og som gjør at jeg må bytte ut hele tanngarden før livet debber ut. Koster sikkert mange hundre tusen og jeg får svært lite dekket! Anonymkode: 1c51a...5d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1277 Del Skrevet 11. mars 2021 Har begynt å synes at det bør innføres en slags "borgerprøve" for å få stemmerett. Man burde bevise at man forstår det grunnleggende i partienes programmer og retninger samt hvordan et samfunn fungerer heller enn aldersgrense... Nå nesten alle trygdede jeg kjenner stemmer langt ute på høyresiden så hadde de vært bedre tjent med å ikke få lov til å stemme. Anonymkode: 3c083...fbf 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1278 Del Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har begynt å synes at det bør innføres en slags "borgerprøve" for å få stemmerett. Man burde bevise at man forstår det grunnleggende i partienes programmer og retninger samt hvordan et samfunn fungerer heller enn aldersgrense... Nå nesten alle trygdede jeg kjenner stemmer langt ute på høyresiden så hadde de vært bedre tjent med å ikke få lov til å stemme. Anonymkode: 3c083...fbf Det du vil ha er et diktatur. Anonymkode: 1ec79...e1d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 11. mars 2021 #1279 Del Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har begynt å synes at det bør innføres en slags "borgerprøve" for å få stemmerett. Man burde bevise at man forstår det grunnleggende i partienes programmer og retninger samt hvordan et samfunn fungerer heller enn aldersgrense... Nå nesten alle trygdede jeg kjenner stemmer langt ute på høyresiden så hadde de vært bedre tjent med å ikke få lov til å stemme. Anonymkode: 3c083...fbf Du vet at alle ikke stemmer ut fra egosentriske forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1280 Del Skrevet 11. mars 2021 At vi må kvitte oss med monarkiet og bli en republikk etter Kong Harald vi setter vi ikke Håkon eller noe annet menneske på en trone bare fordi de ble født inn i en viss familie. Statsoverhodet burde bli valgt av folket samme som regjeringssjefen (statsministeren). Anonymkode: d74a5...b21 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå