Aragorn ll Elessar Skrevet 10. februar 2021 #1221 Del Skrevet 10. februar 2021 Folk som på død og liv må gjøre alt til en menn vs kvinner ting er tullinger. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KokoRob Skrevet 10. februar 2021 #1222 Del Skrevet 10. februar 2021 Synes de på videregående burde ha skriftlig eksamen selv om vi har en pandemi. Er de ikke i stand til å bli vurdert med en eksamen så har de ikke lært det de skulle og må ta opp faget på nytt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1223 Del Skrevet 10. februar 2021 Jeg synes elever som gjør det bra på skolen og/eller har høyt læringspotensiale burde kunne få gå videre uten å måtte vente på de svakere elevene i klassen. Jeg synes også at elever med så store atferdsvansker at de ødelegger læringsmiljøet og undervisningen for de andre burde fjernes fra barnegruppen inntil en eller annen form for praktiseres kontroll er oppnådd. Jeg er drittlei av å høre «no child left behind» i den forbannede enhetsskolen som går på bekostning av ALLE barn. Vi må få en slutt på «levelling down» som policy. Anonymkode: c9358...406 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1224 Del Skrevet 11. februar 2021 On 2/9/2021 at 9:33 PM, AnonymBruker said: Kvinner bryr seg ikke om likestilling, hadde de gjort det hadde de kjempet like hard for å komme inn blant kloakkarbeidere som de gjør for å komme inn i toppstillinger i næringslivet. Anonymkode: 1ec79...e1d Det er faktisk endel som gjør det. Men de blir mobbet ut og seksuelt trakassert. Se filmen "North Country" om kvinner som ville jobbe i en mine i USA. Oppfordrer til å lese deg opp om feminisme og ikke bare mene ting uten grunnlag Anonymkode: 0b844...95d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #1225 Del Skrevet 12. februar 2021 On 2/10/2021 at 12:31 PM, AnonymBruker said: Jeg synes elever som gjør det bra på skolen og/eller har høyt læringspotensiale burde kunne få gå videre uten å måtte vente på de svakere elevene i klassen. Jeg synes også at elever med så store atferdsvansker at de ødelegger læringsmiljøet og undervisningen for de andre burde fjernes fra barnegruppen inntil en eller annen form for praktiseres kontroll er oppnådd. Jeg er drittlei av å høre «no child left behind» i den forbannede enhetsskolen som går på bekostning av ALLE barn. Vi må få en slutt på «levelling down» som policy. Anonymkode: c9358...406 Amen! Vi hadde to gutter i klassen som forstyrret og ødela alt. Han ene hadde egen spes. ped. men jeg kan ikke forstå hva de gjorde i et klasserom. Det må da gå ann å sørge for egne grupper der disse kan være. SÅ enig hele dette innlegget! Anonymkode: 59a6d...f5f 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1226 Del Skrevet 14. februar 2021 Det er like galt når rike snylter til seg penger, som når fattige gjør det. Selv om på dette forumet virker det som folk bare er i mot snylting når fattige gjør det. Anonymkode: 1ec79...e1d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 14. februar 2021 #1227 Del Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er like galt når rike snylter til seg penger, som når fattige gjør det. Selv om på dette forumet virker det som folk bare er i mot snylting når fattige gjør det. Anonymkode: 1ec79...e1d Å, r det mange som har skrevet de er for snylting når rike bedriver det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1228 Del Skrevet 14. februar 2021 PetterKanin skrev (Akkurat nå): Å, r det mange som har skrevet de er for snylting når rike bedriver det? Har aldri sett noen klage på det, men ser folk klage mye når det er fattige. Anonymkode: 1ec79...e1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 14. februar 2021 #1229 Del Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har aldri sett noen klage på det, men ser folk klage mye når det er fattige. Anonymkode: 1ec79...e1d Så din upopulære mening er altså basert på en tankefeil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1230 Del Skrevet 14. februar 2021 PetterKanin skrev (1 time siden): Så din upopulære mening er altså basert på en tankefeil? Nei den er basert på at folk ikke har noe problemer med at rike stjeler penger. Hadde de hat det ville de også klaget på det, noe de ikke gjør. Anonymkode: 1ec79...e1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 14. februar 2021 #1231 Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei den er basert på at folk ikke har noe problemer med at rike stjeler penger. Hadde de hat det ville de også klaget på det, noe de ikke gjør. Anonymkode: 1ec79...e1d Det er da ikke få som klager på at rike folk stjeler, hverken her eller andre steder. Men det er heldigvis så lite akseptert at det ikke er et særlig aktuelt tema for debatt. Endret 14. februar 2021 av PetterKanin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1232 Del Skrevet 14. februar 2021 Jeg synes faktisk ikke at ekser bør være bestevenner eller at eksens behov og meninger skal ha større plass enn den nye partneren. Jeg ser det fremmes på kg med sånt, men jeg synes faktisk man som eks skal tre ut av det emosjonelle forholdet og få sine behov dekket en annen plass. Anonymkode: b108b...0ca 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 2. mars 2021 #1233 Del Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 30.1.2021 den 14.04): Sexnektende og selvsentrerte folk som på fritida vagger rundt i skitten joggedress, fett hår, ligger på sofaen og stapper i seg snacks mens de ser på reality , har seg selv å takke når partneren er utro. Anonymkode: 96033...eea vagger rundt 😅 hahah! fantastisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 2. mars 2021 #1234 Del Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 1.2.2021 den 5.16): Jeg synes foreldrepermisjonen bør kunne vare til barnet er 1.5-2 år gammelt, eventuelt vanlig at foreldrene fordeler det slik at de har fri 2-3 dager per uke hver. Det ville kostet samfunnet en del, men det er stressende, usunt og unaturlig for små babyer å være i barnehage. Anonymkode: 98f65...c4c enig! biologisk sett, som de steinaldermenneskene vi fortsatt er, er mor tett med barnet i mye lenger tid enn det som er lagt opp til i dag.. 2 år mammaperm, Amen!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 2. mars 2021 #1235 Del Skrevet 2. mars 2021 Conal skrev (På 26.12.2020 den 17.24): 1. Gud er alt og alle. Du er Gud, jeg er Gud. 2. Gud imaginærer hele virkeligheten. Det er også slikk Gud skaper, ved imaginasjon. 3. Døden er en illusjon. De mest upopulære meninger er som ofte sett riktige 😉 Jaa! døden er en illusjon, selvet også. Jeg forsøkte en gang å ytre dette til en venn, men hun trodde det hadde tørna for meg. «Du finnes egentlig ikke». den satt i sikringsboksen. Den største løgnen vi alle lever på., hva om folk visste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1236 Del Skrevet 2. mars 2021 At mange av kvinneguidens hvite riddere egentlige er puddinger som ljuger for seg selv og andre. Dere er ikke så galante kvinnesak forkjempere som dere leker som. Anonymkode: 65f3b...839 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1237 Del Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 10.2.2021 den 7.48): Syns fedre skal få 50/50 foreldrepermisjon enn 15 uker pappapermisjon som er pålagt idag. Anonymkode: 0eeba...0f9 Men det kan man jo alt ha. Man har 15 uker hver og 15 uker på deling. De kan man dele mellom seg Anonymkode: a2210...d1e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 2. mars 2021 #1238 Del Skrevet 2. mars 2021 Synes alle som ikke følger covid-restriksjoner som f.eks konspirasjonsteoretikere og egoister bør bli buret inne en mnd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1239 Del Skrevet 2. mars 2021 Jeg mener at mange folk hadde vært lykkeligere uten barn. Har to barn selv og det er derfor ikke mulig å si det høyt uten at de skal føle seg uønsket. Glad i barna mine og tar godt vare på de. Lei av å høre på personer som sier at barn er den største lykke. Det mener jeg er feil. Hadde vært vel så lykkelig uten barn. Anonymkode: 9b471...167 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1240 Del Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg mener at mange folk hadde vært lykkeligere uten barn. Har to barn selv og det er derfor ikke mulig å si det høyt uten at de skal føle seg uønsket. Glad i barna mine og tar godt vare på de. Lei av å høre på personer som sier at barn er den største lykke. Det mener jeg er feil. Hadde vært vel så lykkelig uten barn. Anonymkode: 9b471...167 Hadde gledelig byttet med deg. Vi som lever livet som frie og kan gjøre hva vi vil, trenger ofte noe å leve for. Forståelig nok tar mange av oss livene våre fordi vi er ensomme og skjønner vi skal dø alene uten at noen som helst kommer til å savner oss. Anonymkode: 65f3b...839 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå