Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.10.2025 den 13.07):

Jeg mener at de som får mange barn sjeldent mesteren livet så godt som de selv tror . Er så lei av å høre at de har skittent hus,men mer kjærlighet enn andre 🙈 Jeg synes ofte de framstår som enkle og mindre begavet. Familier med mer penger kler opp de 7 barna i finere klær, men jeg nekter å tro at hvert barn får like mye oppfølging i andre ting som de familiene der det er halvparten så stor barneflokk. Selvfølgelig foreldre med mindre barneflokk som heller ikke følger opp, det er ytterkanter. Men det går igjen her at alt liksom skal være sååå bra fordi de har formert seg i stor skala og har sååå mye kjærlighet til alle, så da er aaaalt bra😂

Ofte er ikke barna blitt ungdommer enda heller, de har bare fylt hele barneskolen. Så de er enda uvitende om hvor vanskelig det er å oppdra gjengen videre, sånn at man ender opp med ansvarlige voksne . 

Anonymkode: be961...aea

Jeg er også lei av at store barneflokker blir romantisert. Noen av dem har det sikkert flott og fint, men andre har det ikke slik, og jeg tenker 🙄 når noen fremstiller det som om man mangler noe dersom man har ett eller to barn. 

Anonymkode: 9a722...0cc

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for nedsettende innhold.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.11.2025 den 11.16):

Jeg synes avisartikler og lignende om kjendiser og ikke-kjendiser som står frem at de har slitt med alkoholisme/depresjoner/adhd/osv er unødvendig. 

Det er en grunn til at leger og psykologer har taushetsplikt. Det er fordi folk ikke er ærlige om de tror at opplysningene delses videre.  Står man frem i avisa så forteller man en sminket versjon hvor  en selv kommer best ut.  Det er også grunnen til at ingen av disse som står frem i i avisa fritar psykologen de hadde fra taushetsplikten. 

Når det kommer til alkholisme så vil familiemdlemmer, venner og kollegaer typisk ha en helt annen versjon enn den angivelig tørrlagte alkoholikeren. Mange av de som hevder å være tørrlagte alkoholigere drikker fortsatt, men det er selvsagt ikke lett å innrømme. 

Om avisene først skulle skrevet historiene til disse så burde det blitt gjort anonymt slik at man får en mindre sminket og mer relistisk versjon. Ved alkoholisme burde man også intervjue familie og kollegaer og få deres versjon.

Anonymkode: 5a9db...59c

Forsåvidt enig, men ingen hadde stått offentlig frem med navn hvis det ble gjort fra andres perspektiv.

Anonymkode: 6d435...903

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg kan ikke fordra hvis jeg sitter sammen med noen som snuser. Hadde vært fint hvis det ble mindre normalisert enn hva det er her til lands. 🤢 

Anonymkode: 558fa...298

Synes det er mye verre med de (over)parfymerte...

Anonymkode: 1d409...c0c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.11.2025 den 3.14):

Er det en upopulær mening?

Anonymkode: 5a9db...59c

kanskje ikke upopulær mening men det er vel et utsagn som det er "lett" å kverulere på, fremfor å bare si "okey" til, muligens. 

Anonymkode: 4c2b5...6ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg kan ikke fordra hvis jeg sitter sammen med noen som snuser. Hadde vært fint hvis det ble mindre normalisert enn hva det er her til lands. 🤢 

Anonymkode: 558fa...298

Hvordan plager det deg at andre snuser???Nå ble jeg nyskjerrig.

Anonymkode: c03ed...5fe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvordan plager det deg at andre snuser???Nå ble jeg nyskjerrig.

Anonymkode: c03ed...5fe

Verre med røykere, da oser jo alt sigarett. 

Anonymkode: 9722a...fba

Skrevet

Synest att en viss en er ei reke uten ryggrad når han kan bytte side i politikken og gi oss tidenes julegave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...