AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:40 #8181 Skrevet mandag kl. 08:40 Gry H. skrev (På 26.10.2025 den 8.38): Om du faktisk ikke evner å se forskjellen på siviliserte matinntak og den 'spising' som foregår ved at et kvinnemenneske drar frem pupper sprengte til brustepunktet, for så at ungen slurper og slafser i seg denne melken med alt det av regelmessig sikkel, spying, osv som følger med, så er det vel en waist of breath å forsøke å forklare det.. Du er selvsagt fri til å ha din mening, liksom vi er i vår fulle rett til å ha vår. Tror jeg aldri har sett en baby som ammer spy ute blant folk. Det betyr selvfølge ikke at det aldri hender, men visste ikke det var en greie. Og sprengte pupper. Vel, bryster med melk er litt større, men det gjør da ikke noe. Om man ikke har en aversjon mot pupper da. For min del synes jeg det er vakkert med en baby som ammer. Det er noe naturlig og evig blant alt det unaturlige vi omgir oss med. Men, som du også skriver, det er lov å mene forskjellige ting. Anonymkode: 3fabc...afe 1 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:51 #8182 Skrevet mandag kl. 09:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror jeg aldri har sett en baby som ammer spy ute blant folk. Det betyr selvfølge ikke at det aldri hender, men visste ikke det var en greie. Og sprengte pupper. Vel, bryster med melk er litt større, men det gjør da ikke noe. Om man ikke har en aversjon mot pupper da. For min del synes jeg det er vakkert med en baby som ammer. Det er noe naturlig og evig blant alt det unaturlige vi omgir oss med. Men, som du også skriver, det er lov å mene forskjellige ting. Anonymkode: 3fabc...afe En baby kan ikke amme. Det er det moren som gjør. Utover det så er jeg helt enig med deg. Anonymkode: ed4dc...42c 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:20 #8183 Skrevet mandag kl. 10:20 Hundebur i hjemmene burde være forbudt! Hater folk som pælmer hunden i buret og smeller igjen døra, de skulle ikke fått ha dyr! Anonymkode: 17dcd...f0a 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:27 #8184 Skrevet mandag kl. 10:27 Jeg mener at tilgivelse er overvurdert. Hvis du ikke kan vurdere om det du sier eller gjør kan såre noen så er det verdiløst å si unnskyld etterpå. De som har gjort meg såret og sagt stygge ting om meg blir aldri tilgitt. Glem det! Det finns flere folk enn deg å ha i livet mitt. Anonymkode: c7868...54b 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:30 #8185 Skrevet mandag kl. 10:30 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg mener at tilgivelse er overvurdert. Hvis du ikke kan vurdere om det du sier eller gjør kan såre noen så er det verdiløst å si unnskyld etterpå. De som har gjort meg såret og sagt stygge ting om meg blir aldri tilgitt. Glem det! Det finns flere folk enn deg å ha i livet mitt. Anonymkode: c7868...54b Jeg tenker det er forskjell på å tilgi, og å glemme. Jeg tilgir for egen del, jeg vil ikke gå rundt med hat i meg. Men det betyr ikke at jeg glemmer det de har gjort mot meg. Hvis du skjønner?😅 Anonymkode: 9722a...fba 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:37 #8186 Skrevet mandag kl. 10:37 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tenker det er forskjell på å tilgi, og å glemme. Jeg tilgir for egen del, jeg vil ikke gå rundt med hat i meg. Men det betyr ikke at jeg glemmer det de har gjort mot meg. Hvis du skjønner?😅 Anonymkode: 9722a...fba Jeg skjønner. Men jeg orker ikke å bruke tid på å tilgi de som brukte tid på å såre meg. Jeg kan ignorere de for å gi meg pause fra de men tilgi gjør jeg ikke. Det er et valg enhver må ta selvsagt. Anonymkode: c7868...54b 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:38 #8187 Skrevet mandag kl. 10:38 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner. Men jeg orker ikke å bruke tid på å tilgi de som brukte tid på å såre meg. Jeg kan ignorere de for å gi meg pause fra de men tilgi gjør jeg ikke. Det er et valg enhver må ta selvsagt. Anonymkode: c7868...54b Det er forståelig. Anonymkode: 9722a...fba
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:44 #8188 Skrevet mandag kl. 10:44 Jeg mener at folk som er tilsynelatende oppegående og ikke har noen psykiske problemer, friske og i jobb, er de mest destruktive av alle. De mangler selvinnsikt og har altfor lett for å anta at det er de med angst og depressive symptomer eller traumer som tar feil. Disse kommer aldri til å gå i seg selv, og forblir dermed mer dysfunksjonelle enn de andre som faktisk forsøker å jobbe med seg selv. Anonymkode: 15a0e...84f 1
Maleficenta Skrevet i går, 11:53 #8189 Skrevet i går, 11:53 AnonymBruker skrev (På 27.10.2025 den 11.27): Jeg mener at tilgivelse er overvurdert. Hvis du ikke kan vurdere om det du sier eller gjør kan såre noen så er det verdiløst å si unnskyld etterpå. De som har gjort meg såret og sagt stygge ting om meg blir aldri tilgitt. Glem det! Det finns flere folk enn deg å ha i livet mitt. Anonymkode: c7868...54b Noen kan jo si noe lite gjennomtenkt da. Noe annet om man bevisst går inn for å si noe slemt
AnonymBruker Skrevet i går, 12:07 #8190 Skrevet i går, 12:07 Jeg mener at de som får mange barn sjeldent mesteren livet så godt som de selv tror . Er så lei av å høre at de har skittent hus,men mer kjærlighet enn andre 🙈 Jeg synes ofte de framstår som enkle og mindre begavet. Familier med mer penger kler opp de 7 barna i finere klær, men jeg nekter å tro at hvert barn får like mye oppfølging i andre ting som de familiene der det er halvparten så stor barneflokk. Selvfølgelig foreldre med mindre barneflokk som heller ikke følger opp, det er ytterkanter. Men det går igjen her at alt liksom skal være sååå bra fordi de har formert seg i stor skala og har sååå mye kjærlighet til alle, så da er aaaalt bra😂 Ofte er ikke barna blitt ungdommer enda heller, de har bare fylt hele barneskolen. Så de er enda uvitende om hvor vanskelig det er å oppdra gjengen videre, sånn at man ender opp med ansvarlige voksne . Anonymkode: be961...aea 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:10 #8191 Skrevet i går, 12:10 Maleficenta skrev (17 minutter siden): Noen kan jo si noe lite gjennomtenkt da. Noe annet om man bevisst går inn for å si noe slemt Ja? Anonymkode: c7868...54b
Maleficenta Skrevet i går, 12:11 #8192 Skrevet i går, 12:11 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja? Anonymkode: c7868...54b Så du tilgir ikke noen som ved et uhell tråkker i salaten og som legger seg langflat etterpå? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå