Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Så du mener at barn som får kreft er selvforskyldte i det? 

Anonymkode: bf997...dd6

Barnet trenger ikke være skyld i det, men hvordan far/mor har levd feks. 

Anonymkode: 98acd...339

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Men verdt det!

Anonymkode: 1418a...e1b

Kan jeg aldri tenke meg. 

Anonymkode: c7868...54b

Skrevet

Jeg synes vi skal slutte å sende bistandspenger ut av Norge hvis vi ikke kan følge pengene hele veien mot målet. 

Altså, 17 milliarder er sporløst borte! Hvor jævla mye kunne vi ikke fiksa i Norge med den summen???? 
Det er våre skattepenger de ukritisk sender ut av Norge og rett i lomma til korrupsjonen. 

Nå må de som sitter på stortinget virkelig skjerpe pengebruken! Tenker virkelig på de som kommer etter oss. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke direkte upopulær mening, kun irriterende. Men jeg har en sjef som krever høy tilgjengelighet av ansatte og leverandører. Om man ikke svarer med en gang når han ringer/Teams så purrer han. Samtidig som han selv er svært lite tilgjengelig og vanskelig å få tak i. Har også ofte hørt han klage over at folk maser på han.  Han er ingen unnasluntrer, men han burde ha forståelse for at når han vet at han ikke har tid til å være tilgjengelig hele tiden så har ikke andre det heller. 

Han er også svært dårlig på å ta ansvar. Selv om feilene han har gjort er bagatellmessige og lette å fikse så skylder han på andre slev om det er helt åpenbart at det er han som gjorde feilen. 

Anonymkode: 5a9db...59c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg mener Ap gjorde helt rett i reverseringen av tullesaker Sp sutret seg frem til da de var i regjering. 

Anonymkode: 16f3e...1f3

Enig. Om noe så skulle Arbeiderpartiet satt foten ned allerede i regjeringen. Senterpartiet har en del symbolsaker som er helt håpløse. Blant annet dette med å gjenåpne politikontorer hvor det ikke er ressurser til å ha politi. 

Det er en grunn til at Senterpartiet mistet 60 prosent av velgene sine ved sist valg. Senterpartiet prioriterte helt feil og satset på symbolsaker som ikke hjelper de i distriktene, men kun gir Senterparti-ordførere mulighet til å klippe noen snorer og få publisitet i lokalavisa. 

Anonymkode: 5a9db...59c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan jeg aldri tenke meg. 

Anonymkode: c7868...54b

Derfor jeg skrev i denne tråden, jeg vet det er upopulært å mene menneskeskapte ting er penere enn naturskapte ting.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er galt med å ruse seg?

Det er jo ikke akkurat bra for kroppen.

Anonymkode: 9722a...fba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo ikke akkurat bra for kroppen.

Anonymkode: 9722a...fba

Ikke skadelig heller, om man gjør det med måte, og det kan være bra for psyken. Vi har ruset oss siden tidenes morgen. Selv aper ruser seg. Det er det mest naturlige i verden.

Dessuten skal vi alle dø en gang. Hva så om vi skader kroppen litt? Alt skader kroppen. Maten skader. Luften skader. Solen skader. Rus skaper lykke og livskvalitet.

AnonymBruker
Skrevet

Min upopulære mening er at hvis du har gjort meg vondt i livet, så kommer jeg aldri til å sette mitt eget liv i fare hvis det kan redde deg, hjelper ikke om det er snakk om familie. 

Anonymkode: aac3e...29b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...