AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8141 Skrevet 6 timer siden At fedme er roten til mange helseproblemer og koster flesk for samfunnet. Det er farligere enn mye annet som er lov å si høyt. De som eter bare for å ete som ikke har stoffskifteproblemer, spiseforstyrrelser eller blir store pga medisinske årsaker bør ta seg sammen!! Anonymkode: 8bee8...3f5
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8142 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 8.7.2025 den 23.45): Han vet jo hva han vil og liker å bestemme. Autoritær og mektig. Han hadde ikke vært der han er nå om han hadde vært en tøffel. Bedre enn Støre & co. De tenker mest på alle andre enn Norge. Trump tenker på USA Anonymkode: 40c15...46d Han er bedre enn tutti-frutti gjengen på alle mulige måter. Skulle hatt han som sjef i dette landet. Anonymkode: ce71e...802 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8143 Skrevet 6 timer siden Pga staten har jeg oppbygget meg til å bli litt rasist. Norge importerer jo kriminalitet og beholder de/den uten å lette en finger. Ubrukelig drittlandet vi bor i. Anonymkode: ce71e...802 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8144 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): At fedme er roten til mange helseproblemer og koster flesk for samfunnet. Det er farligere enn mye annet som er lov å si høyt. De som eter bare for å ete som ikke har stoffskifteproblemer, spiseforstyrrelser eller blir store pga medisinske årsaker bør ta seg sammen!! Anonymkode: 8bee8...3f5 Hvilken måte koster det samfunnet flesk?🤔 Anonymkode: ce71e...802
Idar K. Skrevet 6 timer siden #8145 Skrevet 6 timer siden Mine upopulære meninger, som jeg holder for meg selv, gjelder alkohol. Å si at en "koser" seg med alkohol, er det samme som å si at en koser seg med å ruse seg. Veldig få drikker for smaken sin skyld. Å kjøpe dyr vin er bare en måte å fjerne seg fra hva alkohol egentlig er. Det samme med å delta på vinsmaking eller besøke vingårder. Rusmisbruk blir gjort til noe fint og snobbete. Jeg blir flau når folk prater alkohol som noe koselig, fint og ekslusivt. Jeg liker å ruse meg, heter det. 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8146 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Pga staten har jeg oppbygget meg til å bli litt rasist. Norge importerer jo kriminalitet og beholder de/den uten å lette en finger. Ubrukelig drittlandet vi bor i. Anonymkode: ce71e...802 At du stiller spørsmål ved det og er uenig er jo ikke rasistisk. Vi må slutte å bruke det ordet om alt mulig. Anonymkode: b518a...bbd
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8147 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvilken måte koster det samfunnet flesk?🤔 Anonymkode: ce71e...802 Ta deg en tur innom Google og søk så får du svar. Det koster Norge 238 milliarder kr i året.. Anonymkode: 8bee8...3f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå