Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At fedme er roten til mange helseproblemer og koster flesk for samfunnet. Det er farligere enn mye annet som er lov å si høyt. 
De som eter bare for å ete som ikke har stoffskifteproblemer, spiseforstyrrelser eller blir store pga medisinske årsaker bør ta seg sammen!! 

Anonymkode: 8bee8...3f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.7.2025 den 23.45):

Han vet jo hva han vil og liker å bestemme. Autoritær og mektig. Han hadde ikke vært der han er nå om han hadde vært en tøffel. 

Bedre enn Støre & co. De tenker mest på alle andre enn Norge. Trump tenker på USA

Anonymkode: 40c15...46d

Han er bedre enn tutti-frutti gjengen på alle mulige måter. Skulle hatt han som sjef i dette landet. 

Anonymkode: ce71e...802

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pga staten har jeg oppbygget meg til å bli litt rasist. Norge importerer jo kriminalitet og beholder de/den uten å lette en finger. Ubrukelig drittlandet vi bor i. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

At fedme er roten til mange helseproblemer og koster flesk for samfunnet. Det er farligere enn mye annet som er lov å si høyt. 
De som eter bare for å ete som ikke har stoffskifteproblemer, spiseforstyrrelser eller blir store pga medisinske årsaker bør ta seg sammen!! 

Hvilken måte koster det samfunnet flesk?🤔

Skrevet

Mine upopulære meninger, som jeg holder for meg selv, gjelder alkohol. 

Å si at en "koser" seg med alkohol, er det samme som å si at en koser seg med å ruse seg. Veldig få drikker for smaken sin skyld. 

Å kjøpe dyr vin er bare en måte å fjerne seg fra hva alkohol egentlig er. Det samme med å delta på vinsmaking eller besøke vingårder. Rusmisbruk blir gjort til noe fint og snobbete. 

Jeg blir flau når folk prater alkohol som noe koselig, fint og ekslusivt. Jeg liker å ruse meg, heter det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Pga staten har jeg oppbygget meg til å bli litt rasist. Norge importerer jo kriminalitet og beholder de/den uten å lette en finger. Ubrukelig drittlandet vi bor i. 

At du stiller spørsmål ved det og er uenig er jo ikke rasistisk. Vi må slutte å bruke det ordet om alt mulig. 

Anonymkode: b518a...bbd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvilken måte koster det samfunnet flesk?🤔

Ta deg en tur innom Google og søk så får du svar.

Det koster Norge 238 milliarder kr i året..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...