Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du ligner på de på jobb: snur tingene tilbake på meg. Slik orker jeg ikke ta seriøst.

Det å vise finger og kalle bitch er det selvsagt ingen som hverken ser eller hører. 

Og du: du syns ikke at å ikke hilse normalt er noe voksne folk bør gjøre da? 

Anonymkode: c7868...54b

Det er vel lile fake å vise fingeren og kalle folk bitch med én gang de snur ryggen til... Spiller ingen rolle om de ser det eller ikke, du gjør det jo likevel.

Anonymkode: 9722a...fba

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 19.13):

Det er helt normalt at menn forsørger kvinner. Det er på ingen måte et brudd på likestilling. De mennene som ønsker å dele alt 50/50, er faktisk fattige eller veldig grådige. 
Sex er ikke viktig. Jo lavere intelligens man har jo mer er man opptatt av sex. Mange menn søker etter en partner bare fordi de ønsker daglig sex uten å måtte betale for den. 

Anonymkode: 5db61...896

Helt feil at ikke sex er viktig. Den primære grunnen til at menn forsørger kvinner er at hun gir ham sex. Vis med det paret som blir sammen på tross av at kvinnen ikke vil ha sex.

At interessen for sex er relatert til intelligens er tull.

Anonymkode: 3fabc...afe

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke direkte upopulær mening. Men jeg misliker nettsider som har  masse fancy grafikk på nettsiden på bekostning av at siden er enkel å finne frem i og enkel og rask å bruke. De fleste nettsider gjør en god jobb. Men det er også en del som er svært dårlige. 

I jobbsammenheng bruker jeg en del programvare som ligger i nettskyen. I flere av disse er også designet svært dårlig med tanke på brukervennlighet.  

Anonymkode: 5a9db...59c

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.10.2025 den 13.43):

Da vil jeg først ha konkrete eksempler på hvordan "kvinner skal bestemme alt", slik det ble påstått fra noen her... Bare det utsagnet er jo rimelig paranoid, om ikke annet.

Ok, så du står ikke for det du mener likevel?

Anonymkode: 60024...7b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok, så du står ikke for det du mener likevel?

Du gidder ikke sette deg inn i konteksten for mitt spørsmål? Men innskrenking av kvinners rettigheter er jo én ting som er panisk oppførsel av menn. 

Skrevet

Nå som likestillingen mellom kjønnene er komplett bør kvinner tvinges til å kjempe i krig, på lik linje med menn.
Når jeg møter Ukrainske kvinner som har flyktet fra krigen mens mennene blir tvunget til å bli så kjenner jeg blodet koker litt.
Så når russerne angriper vil jeg at kvinner skal sendes til fronten sammen med oss. 

Anonymkode: 069c4...5d2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå som likestillingen mellom kjønnene er komplett bør kvinner tvinges til å kjempe i krig, på lik linje med menn.
Når jeg møter Ukrainske kvinner som har flyktet fra krigen mens mennene blir tvunget til å bli så kjenner jeg blodet koker litt.
Så når russerne angriper vil jeg at kvinner skal sendes til fronten sammen med oss. 

Anonymkode: 069c4...5d2

Norge har allmenn verneplikt for begge kjønn for de født i 1997 og senere. Så du får nok ønsket oppfylt. Enig i at også flere land burde ha verneplikt for begge kjønn.

Anonymkode: 7ee96...2dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du gidder ikke sette deg inn i konteksten for mitt spørsmål? Men innskrenking av kvinners rettigheter er jo én ting som er panisk oppførsel av menn. 

Overhodet ikke, da det ikke har noe med mitt spørsmål å gjøre. 

Jeg noterer at du prøver å vri deg unna argumentasjon med dårlige hersketeknikker, tydeligvis bunnet i et problematisk forhold til menn.

Smått uinteressant å være med på å diskutere noe sånt, gitt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Overhodet ikke, da det ikke har noe med mitt spørsmål å gjøre. 

Jeg noterer at du prøver å vri deg unna argumentasjon med dårlige hersketeknikker, tydeligvis bunnet i et problematisk forhold til menn.

Smått uinteressant å være med på å diskutere noe sånt, gitt.

Oi, det var da voldsomt. Kanskje jeg bare ikke setter pris på at noen menn mener vi skal bestemme alt. Og at noen menn blir krakilske når kvinner snakker. Og det var rette ræva som feis angående hersketeknikk, du.

Skrevet

At unge mennesker dør er MYE tristere enn at eldre mennesker dør, f.eks bilulykken utenfor Tromsø nå hvor to 50/60 åringer døde og 3 ungdommer. Det er trist at 50/60 åringene døde. Det er en dyp tragedie at 18-åringene døde. Det kan overhode ikke sidestilles. Ser at folk i kommentarfeltene reagerer på at avisene fokuserer på ungdommene og sier at alle dødsfallene er like triste. Det er det ikke. 

Anonymkode: 298b2...894

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

At kreft aldri er uflaks

Anonymkode: 98acd...339

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At kreft aldri er uflaks

Anonymkode: 98acd...339

Du mener folk har skyld i kreft selv? At en kvinne som får brystkreft eller et barn som får leukemi selv har skyld i det? Er det mulig… Lungekreft kan komme av røyking, men man kan også få det uten å ha røyket en eneste sigarett.  

Anonymkode: 774fe...653

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At unge mennesker dør er MYE tristere enn at eldre mennesker dør, f.eks bilulykken utenfor Tromsø nå hvor to 50/60 åringer døde og 3 ungdommer. Det er trist at 50/60 åringene døde. Det er en dyp tragedie at 18-åringene døde. Det kan overhode ikke sidestilles. Ser at folk i kommentarfeltene reagerer på at avisene fokuserer på ungdommene og sier at alle dødsfallene er like triste. Det er det ikke. 

50-60-åringer er ikke eldre. Godt voksne, ja, men ikke gamle. Er tragisk med trafikkulykker, uansett hvor gamle folk er. Menneskers verdi måles ikke i alder! En 50-åring kan ha barn på barneskolen. Er det ikke dypt tragisk at den jenta eller gutten mister mor eller far? 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Al Bundy skrev (8 minutter siden):

Liker ikke de som kun poster som AnonymBruker her

Neivel? Prøv å si noe virkelig upopulært, ikke bare tull og humor så får vi se. 

Anonymkode: b518a...bbd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Al Bundy skrev (24 minutter siden):

Liker ikke de som kun poster som AnonymBruker her

Det må du f inne deg i. Det er mange som gjør det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Helt feil at ikke sex er viktig. Den primære grunnen til at menn forsørger kvinner er at hun gir ham sex. Vis med det paret som blir sammen på tross av at kvinnen ikke vil ha sex.

At interessen for sex er relatert til intelligens er tull.

Anonymkode: 3fabc...afe

Sex er ikke viktig i det hele tatt, veldig oppskrytt. 

Anonymkode: f48eb...525

Skrevet

Ikke nødvendigvis en upopulær mening, men jeg blir gal av folk som ikke svarer på alt du spør om, du skriver f.eks: Hei blir det riktig sånn? Jeg er nemlig usikker på "et aspekt av sånn" og lurer på om slik er bedre. Og svaret er : Det er greit.

Anonymkode: 57ad4...ad8

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

50-60-åringer er ikke eldre. Godt voksne, ja, men ikke gamle. Er tragisk med trafikkulykker, uansett hvor gamle folk er. Menneskers verdi måles ikke i alder! En 50-åring kan ha barn på barneskolen. Er det ikke dypt tragisk at den jenta eller gutten mister mor eller far? 

At 18 åringer dør er selvsagt MYE mer trist enn en 60 åring. De er snart pensjonister. De er på starten av livet, skal til å begynne på voksenlivet. Kan ikke sidestilles. 18 åringen har kanskje små søsken? De kan ha barn selv. Det er tragisk. At de godt voksne døde er bare trist. 

Skrevet

Noe som aldri blir noe av dessverre, Men det er eneste mulighet for kontroll av illegal innvandring/lykkegjegere. En gedigen mur.

Anonymkode: f50aa...d22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...