Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mye av kriminaliteten i Oslo og omegn er det innvandrere og andre utlendinger som står bak 

Anonymkode: 08256...202

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bestemme alt ? 

Anonymkode: c7868...54b

Neida, vi bestemmer ikke alt. Er bare noen menn som får panikk når kvinner i de senere årene har begynt å utfordre patriarkiet.

Anonymkode: 9722a...fba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.10.2025 den 14.57):

Neida, vi bestemmer ikke alt. Er bare noen menn som får panikk når kvinner i de senere årene har begynt å utfordre patriarkiet.

Konkret eksempel på panikk?

Anonymkode: 60024...7b9

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt at menn forsørger kvinner. Det er på ingen måte et brudd på likestilling. De mennene som ønsker å dele alt 50/50, er faktisk fattige eller veldig grådige. 
Sex er ikke viktig. Jo lavere intelligens man har jo mer er man opptatt av sex. Mange menn søker etter en partner bare fordi de ønsker daglig sex uten å måtte betale for den. 

Anonymkode: 5db61...896

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kaur har fått seg jobb av Danby Choi, hun blir Subjekt spaltist...... Kan ikke fordra de to. 

Anonymkode: 3f97f...f94

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kaur har fått seg jobb av Danby Choi, hun blir Subjekt spaltist...... Kan ikke fordra de to. 

Anonymkode: 3f97f...f94

Subjekt er avisen for journalistene ingen andre ønsker å ansette.

Anonymkode: b6ba9...cd9

• Nyttig 2
Gjest Sjarmør
Skrevet

Det er blitt tabu å snakke sant.

AnonymBruker
Skrevet

Mange er så jævla fake! Når de hilser på meg og har barn,egne eller andres sine, så er de smørblide. Når de treffer meg alene så er det et surt hei i beste fall. 

Jeg viser fingeren til ryggen deres og hvisker "jævla bitch"når de går videre. Og jeg vet det ikke er meg,for jeg er lik til alle uansett. 

Anonymkode: 33934...88e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mange er så jævla fake! Når de hilser på meg og har barn,egne eller andres sine, så er de smørblide. Når de treffer meg alene så er det et surt hei i beste fall. 

Jeg viser fingeren til ryggen deres og hvisker "jævla bitch"når de går videre. Og jeg vet det ikke er meg,for jeg er lik til alle uansett. 

Ikke kall andre bitch når du oppfører deg på den måten.

Anonymkode: 0d261...e67

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ikke kall andre bitch når du oppfører deg på den måten.

Anonymkode: 0d261...e67

Hæ? 

AnonymBruker
Skrevet

Foreldre bør ikke kalle barna sine feite, om dem gjør det gjentatte ganger, så er det psykisk mishandling og dreier seg ifte om prosjektering av egen usikkehet hos foreldrene.

Anonymkode: 66e68...d78

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Foreldre bør ikke kalle barna sine feite, om dem gjør det gjentatte ganger, så er det psykisk mishandling og dreier seg ifte om prosjektering av egen usikkehet hos foreldrene.

Anonymkode: 66e68...d78

Det er som regel foreldrene som bestemmer hva barna skal spise, med tanke på at det er de som handler inn alt av middager og mat generelt. Hvis en unge er blitt feit, så er det 100 % foreldrene sin feil.

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for hatefullt innhold, spekulasjoner, brukerangrep og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er som regel foreldrene som bestemmer hva barna skal spise, med tanke på at det er de som handler inn alt av middager og mat generelt. Hvis en unge er blitt feit, så er det 100 % foreldrene sin feil.

men de aller fleste barn / tenåringer klarer vel stort sett å finne seg mat selv. Så hva skal foreldrene egentlig finne på dda? Sette hengelås på kjøleskapet kanskje? 

sier man rett ut at "du er feit" og mange nok kommentarer av den typen, så kan dette forårsake spiseforstyrrelser det også hvis man holder på lenge nok.        

Anonymkode: 93d66...be8

AnonymBruker
Skrevet

At vi helst skal mene det samme hele gjengen. Å tro blindt på alt av norske nyheter. 

Anonymkode: 41d61...54d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hæ? 

Du oppfører deg jo ikke pent du heller. Man kan ikke rettferdig gjøre å "eg viser fingeren til ryggen deres og hvisker "jævla bitch"når de går videre. Og jeg vet det ikke er meg,for jeg er lik til alle uansett. " fordi du oppfatter noen som "fake" fordi du ikke synes de var like hyggelige den dagen. Det er noe du bør tenke litt over. Alle kan ha en dårlig dag osv, men du gjør noe bevisst. 

Tror ikke du er kjip, men du må kontrollere følelsene dine, ikke folk. 

Anonymkode: b518a...bbd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 19.05):

Konkret eksempel på panikk?

Anonymkode: 60024...7b9

Da vil jeg først ha konkrete eksempler på hvordan "kvinner skal bestemme alt", slik det ble påstått fra noen her... Bare det utsagnet er jo rimelig paranoid, om ikke annet.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du oppfører deg jo ikke pent du heller. Man kan ikke rettferdig gjøre å "eg viser fingeren til ryggen deres og hvisker "jævla bitch"når de går videre. Og jeg vet det ikke er meg,for jeg er lik til alle uansett. " fordi du oppfatter noen som "fake" fordi du ikke synes de var like hyggelige den dagen. Det er noe du bør tenke litt over. Alle kan ha en dårlig dag osv, men du gjør noe bevisst. 

Tror ikke du er kjip, men du må kontrollere følelsene dine, ikke folk. 

Jeg tror på ingen måte at jeg kan forandre folk men det er jævelig sårende når folk er så fake. Da vet jeg at jeg ikke er verdt noe for dem. Det som er bra er at de viser sitt sanne jeg og forteller meg i klartekst at de ikke er helt gode. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror på ingen måte at jeg kan forandre folk men det er jævelig sårende når folk er så fake. Da vet jeg at jeg ikke er verdt noe for dem. Det som er bra er at de viser sitt sanne jeg og forteller meg i klartekst at de ikke er helt gode. 

Har du tenkt å slutte å være "fake" da? Slutte å vise fingeren og kalle folk bitch? Du klarer bare ikke å skjule ditt sanne "jeg" særlig godt. Du er like kjip om ikke verre.

Slutt å vise fingeren og slutt å si bitch, tenk de tankene inne i hodet ditt. Man forventer ikke sånt av voksne folk, tenk om noen ser dette? De har nok oppfattet dette, derfor er de hyggelige mens barna er der så du ikke skal bølle deg til.... 

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har du tenkt å slutte å være "fake" da? Slutte å vise fingeren og kalle folk bitch? Du klarer bare ikke å skjule ditt sanne "jeg" særlig godt. Du er like kjip om ikke verre.

Slutt å vise fingeren og slutt å si bitch, tenk de tankene inne i hodet ditt. Man forventer ikke sånt av voksne folk, tenk om noen ser dette? De har nok oppfattet dette, derfor er de hyggelige mens barna er der så du ikke skal bølle deg til.... 

Du ligner på de på jobb: snur tingene tilbake på meg. Slik orker jeg ikke ta seriøst.

Det å vise finger og kalle bitch er det selvsagt ingen som hverken ser eller hører. 

Og du: du syns ikke at å ikke hilse normalt er noe voksne folk bør gjøre da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...