Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

To meninger: 

1. Kvinner bør ikke være i forsvaret. Ikke fordi de ikke kan, men fordi det ligger til kvinnen å ivareta og spare liv og ikke ta liv. 

2. Innvandring bør være lettere fra kristne enn muslimske land. Mye værre å integrere folk fra Somalia enn Polen.

Anonymkode: 16aab...aa5

Ja, jeg synes det er pussig at ikke folk er mer skeptiske til innvandring fra muslimske land. Jeg har ingenting imot muslimer (de er åpenbart mennesker som er like verdifulle som meg og deg), men Islam er en religion sentrert rundt en mann som mente at de som følger han bør drepe sine fiender. Kristendom er sentrert rundt en mann som mente at hans følgere skal elske sine fiender. Det finnes selvfølgelig både de som kaller seg både kristne og muslimer som ikke følger budskapet i deres religioner. 

Anonymkode: 95412...01e

• Liker 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for brudd på regelen om å utgi seg  for flere personer, avsporinger, samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor folk liker Ine Eriksen Søreide 

Anonymkode: 3f30f...26f

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2025 den 12.32):

To meninger: 

1. Kvinner bør ikke være i forsvaret. Ikke fordi de ikke kan, men fordi det ligger til kvinnen å ivareta og spare liv og ikke ta liv. 

2. Innvandring bør være lettere fra kristne enn muslimske land. Mye værre å integrere folk fra Somalia enn Polen.

Anonymkode: 16aab...aa5

De kvinnene du tenker på har egentlig en bakgrunn som er diskvalifiserende for militæret, er en grunn til at en kun krevde obligatorisk militær (ved innklalling) for kvinner født etter år 1997. En regner med folk har hatt en skjev-utvikling, i generasjonen rundt 2.verdenskrig, antakeligvis ikke den etter (forhåpenligvis), på grunn av grov kvinne undertrykkelse og kvinne diskriminering.

Det er ikke forskjell på menn og kvinner, og en må følge samme psykriatri som faktisk ikke bryr seg (tar hensyn til) hvilket kjønn en har.

Anonymkode: 20433...2a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg forstår ikke hvorfor folk liker Ine Eriksen Søreide 

Tror det handler om at nordmenn er svært enige i utenrikspolitikken.  Utenriksministeren er nesten alltid den mest populære ministeren. 

Anonymkode: 5a9db...59c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2025 den 0.15):

De fleste innvandrerne kommer fra europeiske land. Man overdriver hvor mange de er og hvor mange som kommer. 

Anonymkode: 1d409...c0c

Men de påvirker ikke Norge i like stor grad. Islam gjør. 

Anonymkode: b518a...bbd

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 20.21):

Men de påvirker ikke Norge i like stor grad. Islam gjør. 

I positiv retning.

Anonymkode: 1418a...e1b

AnonymBruker
Skrevet

Er så lei alle disse trådene "ser du ned på"

Er folk så usikre..

Anonymkode: a7ec9...fcc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I positiv retning.

Vinden snur nå 😄 Reis til et land med sharia lover dersom du liker islam så godt. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2025 den 14.49):

Ja, jeg synes det er pussig at ikke folk er mer skeptiske til innvandring fra muslimske land. Jeg har ingenting imot muslimer (de er åpenbart mennesker som er like verdifulle som meg og deg), men Islam er en religion sentrert rundt en mann som mente at de som følger han bør drepe sine fiender. Kristendom er sentrert rundt en mann som mente at hans følgere skal elske sine fiender. Det finnes selvfølgelig både de som kaller seg både kristne og muslimer som ikke følger budskapet i deres religioner. 

Gjerne kilde fra Quran hvor det står at fiender bør drepes?Inkluder gjerne hele surah og kontekst. Og da mener jeg Quran,ikke noe fra VG.

Anonymkode: e2397...b99

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Gjerne kilde fra Quran hvor det står at fiender bør drepes?Inkluder gjerne hele surah og kontekst. Og da mener jeg Quran,ikke noe fra VG.

Anonymkode: e2397...b99

Allah advarer deg!......

Surah Al-Imran Ayat 28 (3:28 Quran) With Tafsir - My Islam

Litt oppfordring til .....mord.

Surah Al-Anfal - 12 - Quran.com

Surah Taubah Ayat 5 (9:5 Quran) With Tafsir - My Islam

Var det dette du så etter? Kanskje på tide å lese boka.  Dette er ikke alt engang. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2025 den 0.15):

De fleste innvandrerne kommer fra europeiske land. Man overdriver hvor mange de er og hvor mange som kommer. 

Anonymkode: 1d409...c0c

image.thumb.png.1675122fde57a1191af00af7569d8c83.png

Det er korrekt at det kommer flere innvandrere fra Europa enn midt-østen og Afrika, det betyr ikke at det er irrelevant. Personer fra MENA landene er ekstremt mye dyrere, ekstremt mye mer arbeidsledige, ekstremt mye mer kriminelle og kanskje værst av alt, Norge vil ikke holde statistikk over dette lenger (bildet er fra Danmark som har ganske lik innvandring til Norge, bare lavere enn Norge, og jo flere innvandrere på en plass jo dramatisk mer kriminelle blir de), SSB for eksempel blir hele tiden ryddet for statistikker som setter innvandrere i dårlig lys, hver eneste gang jeg er innom siden mangler det langt flere statistikker enn sist jeg var innom, politikerne prøver å fjerne sporene over hvor dårlig innvandring er for Norge og det er ekstremt farlig at politikere gjør slike ting (fører folket bak lyset generelt, ikke spesifikt kun når det gjelder innvandring).

Artikler fra SSB som sier for eksempel at: en innvandrer fra Somalia koster 9 millioner kroner å integrere, innvandrere fra MENA landene er 13 ganger så voldelige (25 ganger når der gjelder overtektsvoldtekt, 230! ganger så mange gruppevoldtekter), begår 12 ganger så mange drap, dreper Nordmenn i en 31:1 ratio (altså, de dreper 31 av oss per 1 stk. vi dreper av de), osv. osv. jeg kan fortsette i det uendelige, alle de tingene her har blitt slettet fra SSB (og andre kilder) bare i månedene opp til valget alene, gudene vet hvor mye har blitt slettet de siste 10+ årene. Innvandrere tar allerede mer enn 2/3 av sosialbudsjettet til Norge og en median Nordmann betaler over 60.000 kroner i året i skatt bare for innvandring alene, tallene øker også drastisk hvert år.

Anonymkode: 257ad...4fd

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg støtter save europe kampanjen.

Anonymkode: ce925...d54

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at alle verdens landegrenser burde viskes ut. Det er uetisk å hindre fri flyt av varer, tjenester, og mennesker, på en slik nasjonalistisk systematisk måte.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2025 den 14.49):

Jeg er enig. Men tror også man må skille mellom Jesus og Kristendommen.   Monty Python's Life of Brian gjør det skillet. De som lagde filmen var enige om at Jesus virket som en oppegående og sympatisk mann og de ønsket ikke gjøre narr av han. Men de ønsket å ta et oppgjør med Kristendommen og da spesielt som organisert religion.  Filmen ble laget i 1979 og ble forbudt i Norge.

Kristendommen har handlet om makt. Kvinner skulle være underordnet mannen, kvinner skulle ikke få bestemme over egen kropp, homofile skulle ikke få lov til å elske dem de elsker.  

Øverland hadde helt rett da han skrev  kalte Kristendommen den tiende landeplage.   Vi bør ikke romantisere Kristendommen. Det som gjør Norge så bra er at Kristendommen har mistet nærmest all makt i Norge. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt feil at Russland utestenges fra Eurovision, men ikke Israel 

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg synes det er helt feil at Russland utestenges fra Eurovision, men ikke Israel 

Russland burde også blitt utestengt i 2014 og ikke først i 2022. Det var i 2014 de tok over Krimhalvøya og begynte å krige og kontrollere deler av Øst-Ukraina. 

Disse internasjonale konkurransene har ingen prinsipper når det kommer til hva som kvalifiserer til utestengelse. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og igjen, rasisme går begge veier! Hvorfor snakkes det bare om hvitt mot svart rasisme, ikke omvendt? 

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tipper at ca 70% av de som deltar på KG stemmer FRP.

Anonymkode: 558fa...298

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at såkalte «Tradwives» er mindre intelligente.

Anonymkode: 7ee96...2dd

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...