Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selv synes jeg det er en farlig tankegang om det å føle seg frisk skal være symptom på at man undertrykker følelsene sine.  Man ender med at alle automatisk blir syke. 

Det er mange som har blitt syke av å prøve å grave frem undertrykte følelser. Ofte blir disse undertrykte følelsene også skap gjennom falske minner når man prøver å lete frem undertrykte følelser. Har vært flere rettssaker pga hva som har vist seg å være falske minner som har oppstått fordi psykologer har prøvd å grave frem minner som aldri var hos pasienten før pasienten begynte hos psykologen. 

Anonymkode: 5a9db...59c

Jeg har vel ikke sagt at de er syke. Et ord jeg synes er ekstremt merkelig å bruke om manglende relasjonelle ferdigheter og evne til å ivareta sine egne følelser, grenser, behov osv. Jeg har sagt de er lite "psykisk friske". 

Og alt dette undertrykte minner greiene dine, er fullstendig irrelevant for det du svarer på, så det får stå for din egen mening. Uendelig mange får kreft fordi de ikke er i kontakt med sine egne behov. 

Anonymkode: 15a0e...84f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper Jens Stoltenberg kjapt finner seg en ny jobb. Så kan alle nautene som stemte AP ene og alene på grunn av tidenes politiske førstehjelp sitte der med skjegget i postkassen.

Anonymkode: 923d1...a21

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg misforstår ikke med vilje. Jeg sier at jeg mener argumentet ditt, ditt helt egne argument er for tynt. Og at kanskje du skal velge et annet et, siden det finnes mange gode argumenter for selvbestemt abort. 

Men du argumenterer imot med noe som ikke har noe med mitt argument å gjøre, så du diskuterer epler og pærer. Du snakker om overlevelse og grunnleggende behov for et født menneske. Mat, klær og whatnot. Mens jeg diskuterer kroppens funksjoner når det er ferdigutviklet, som da å puste, at organer ellers fungerer og er ferdigutviklet og at man (som regel) ikke trenger hjelp til at disse skal fungere. Jeg har for eksempel aldri sagt at barn som er født ikke skal få grunnleggende behov dekket sånn at de dør av sult eller kulde, som er det du indirekte argumenterer med i ditt resonnement. Jeg snakker om at kroppen deres ikke er under fosterstadie-utvikling lengre. Altså diskuterer vi to forskjellige ting. Men jeg er ferdig med dette nå, pro-birthere får holde på for min del.

Anonymkode: 9722a...fba

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men du argumenterer imot med noe som ikke har noe med mitt argument å gjøre, så du diskuterer epler og pærer. Du snakker om overlevelse og grunnleggende behov for et født menneske. Mat, klær og whatnot. Mens jeg diskuterer kroppens funksjoner når det er ferdigutviklet, som da å puste, at organer ellers fungerer og er ferdigutviklet og at man (som regel) ikke trenger hjelp til at disse skal fungere. Jeg har for eksempel aldri sagt at barn som er født ikke skal få grunnleggende behov dekket sånn at de dør av sult eller kulde, som er det du indirekte argumenterer med i ditt resonnement. Jeg snakker om at kroppen deres ikke er under fosterstadie-utvikling lengre. Altså diskuterer vi to forskjellige ting. Men jeg er ferdig med dette nå, pro-birthere får holde på for min del.

Jeg gidder ikke lese hva du skriver. Jeg sa en enkelt ting at jeg synes argumentet ditt er dårlig, fordi om det handler om overlevelse utenfor livmoren så gjelder det også små barn. Og jeg har tre ganger sagt at jeg er for selvbestemt abort. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg gidder ikke lese hva du skriver. Jeg sa en enkelt ting at jeg synes argumentet ditt er dårlig, fordi om det handler om overlevelse utenfor livmoren så gjelder det også små barn. Og jeg har tre ganger sagt at jeg er for selvbestemt abort. 

Det er greit. Du velger selvsagt selv hva du vil lese eller ikke 😊

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er greit. Du velger selvsagt selv hva du vil lese eller ikke 😊

Åh, tusen takk vennen! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes #villebarepratelitt er fullstendig skivebom

Anonymkode: b484c...b38

• Liker 1
Skrevet

#villebarepratelitt

image.jpeg.8ef29db6a1528c5e48e35c365738980e.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Nymerïa
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

En upopulær mening? 

Anonymkode: 3f30f...26f

Åpenbart, sett RIP tråden? Motbydelig. Rød ungdom feirer og ler av det osv. 

Anonymkode: b518a...bbd

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Nymerïa skrev (25 minutter siden):

#villebarepratelitt

image.jpeg.8ef29db6a1528c5e48e35c365738980e.jpeg

Enig I tillegg selv om det er lov å prøve å prate med noen så er det frekt å nekte  å gi seg når man blir avvist. Det å prøve å krangle seg til å få snakke med noen er selvsagt ikke hyggelig. 

I tillegg er det ikke hyggelig å lyve om motivene man har. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Nå er Rødt i seg selv pr definisjon en upopulær mening, og selv DE kritiserer Rød ungdom!  

Anonymkode: 9658b...286

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Enig I tillegg selv om det er lov å prøve å prate med noen så er det frekt å nekte  å gi seg når man blir avvist. Det å prøve å krangle seg til å få snakke med noen er selvsagt ikke hyggelig. 

I tillegg er det ikke hyggelig å lyve om motivene man har. 

Og noen prøver å vri seg unna med at det er noe nytt at unge damer synes det er plagsomt. Maleriet er fra 1800-tallet.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det har gått under ett døgn, og jeg er allerede møkklei nyheter om Charlie Kirk. Det eneste folk driver med nå er å melke situasjonen til ære for sine egne mening. Ingen bryr seg om Kirk. De ser på dette som en mulighet til å få til noe politisk som gavner dem selv. That's it.

Anonymkode: 1418a...e1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Muslimer flest er mye mer konservative enn Charlie Kirk, og vi lar de forme Norge. Landet vil bli mer og mer konservativt. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Muslimer flest er mye mer konservative enn Charlie Kirk, og vi lar de forme Norge. Landet vil bli mer og mer konservativt. 

De fleste innvandrerne kommer fra europeiske land. Man overdriver hvor mange de er og hvor mange som kommer. 

Anonymkode: 1d409...c0c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.9.2025 den 4.00):

FRP = FMI

Anonymkode: 0a2b5...f50

?

Anonymkode: 4f900...209

AnonymBruker
Skrevet

Til og med Sylvi Listhaug, som tapte for Jonas, oppfører seg milevis mer voksent her enn den gjenge FrP-velgeren. Noe å tenke på istedenfor å gå fullstendig i bittherhetsmodus.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Gammelsosialistene og. Om de ikke feirer så skriver de at de ikke er lei seg, at han var fascist osv. 

Anonymkode: 7bfb6...34e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

To meninger: 

1. Kvinner bør ikke være i forsvaret. Ikke fordi de ikke kan, men fordi det ligger til kvinnen å ivareta og spare liv og ikke ta liv. 

2. Innvandring bør være lettere fra kristne enn muslimske land. Mye værre å integrere folk fra Somalia enn Polen.

Anonymkode: 16aab...aa5

• Liker 4
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...