Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner skulle vært fruktbare kun mellom 22 og 37 år.   😈 (menn 25-40)

Anonymkode: e8d2c...ecb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

De fleste damer har ingen hobbyer eller interesser! 🤐

Anonymkode: 4cab8...772

Jeg har mange 😜

Anonymkode: aac3e...29b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.9.2025 den 16.04):

Kristelig Gymnasium 

Anonymkode: 9c943...541

🤭

Anonymkode: dafb9...623

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Helt vanlige holdninger i Islam. Dette er mykt og liberalt. 

Anonymkode: b518a...bbd

Ingenting med islam er mykt og liberalt.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ryddet for brukerangrep, samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingenting med islam er mykt og liberalt.

Nettopp. Dette er ikke islam engang. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ser du fikk mye pepper for innlegget ditt. Men tråden heter jo faktisk upopulære meninger så det er jo meningen at man skal skrive ting man får pepper for. 

Anonymkode: 5a9db...59c

Hehe, ja. Heller pepper enn popularitet 😄

Anonymkode: 95412...01e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er trist at Charlie Kirk er død. 

• Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg også.. 

Anonymkode: 95412...01e

• Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det var tilfeldig at det var dagen før 09.11 at Charlie Kirk ble drept.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

En upopulær mening? 

Anonymkode: 3f30f...26f

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.9.2025 den 13.06):

De fleste tar abort før uke 12. Det er ikke et barn. Det er en celleklump.

Anonymkode: 9722a...fba

Og alt ligger der for å utvikle seg til et menneske som du tar bort slik at det ikke får fortsette. 

Anonymkode: ab50c...301

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og alt ligger der for å utvikle seg til et menneske som du tar bort slik at det ikke får fortsette. 

Anonymkode: ab50c...301

Ja, og jeg synes det er helt greit. Det er ikke et menneske enda, og det er poenget.

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke upopulært å skrive på nettforum, men upopulært å ta opp med de det gjelder. Men jeg er drittlei møtene på jobb. Disse møtene er også semiobligatoriske slik at man må ha god grunn for å slippe møtene. Med god grunn holder det ikke å si at møtet er helt bortkastet, man må ha et annet obligatorisk møte som kolliderer. 

Det er heller ikke lett å si at møtet er borkastet for da blir de som holder møtene fornærmet. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Min upopulære mening er at psykisk friske folk er ekstremt lite psykisk friske. De undertrykker følelsene sine, vet ikke hvor grensene sine går, aner ikke hva de egentlig vil, er enormt drevet av å bli god nok m.m. Folk som har vært psykisk syke har måttet gå i seg selv, og lære, de var så psyke at de var nødt til å ta tak i det. Men så har en en lang rekke "friske" som aldri har gjort det, som ikke har møtt på de store nedturene, og dermed ikke innser at de er unnvikende osv. 

Anonymkode: 15a0e...84f

Selv synes jeg det er en farlig tankegang om det å føle seg frisk skal være symptom på at man undertrykker følelsene sine.  Man ender med at alle automatisk blir syke. 

Det er mange som har blitt syke av å prøve å grave frem undertrykte følelser. Ofte blir disse undertrykte følelsene også skap gjennom falske minner når man prøver å lete frem undertrykte følelser. Har vært flere rettssaker pga hva som har vist seg å være falske minner som har oppstått fordi psykologer har prøvd å grave frem minner som aldri var hos pasienten før pasienten begynte hos psykologen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg var ikke enig med ham og mislikte det han sa. Men, det betyr ikke at jeg ikke syns det er trist at han ble skutt

Anonymkode: 47f85...cdf

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg er redd dødsstraff fort kan bli en "slippery slope", i tillegg til at det er ganske dobbelt moralsk. Her forteller vi samfunnet at å ta livet av andre mennesker er galt, også skal vi samtidig ta livet av gjerningsmenn. 

Anonymkode: 89473...6ba

Dobbeltmoralsk? Det tar for gitt at "å ta livet av" er nøyaktig det samme når en person velger å skyte noen de ikke liker, og når samfunnet gjennom domstoler velger å la noen måtte stå til ansvar for det de har gjort. Å ta en vurdering for samfunnets beste er noe annet enn å drepe bare fordi en vil. Dessuten er det ganske rettferdig, da en massemorder lever ut at en kan drepe den en vil, så er det helt rettferdig for samfunnet å si: "Ok, du lever etter denne regelen, men da må den også gjelde deg selv" Det ville vært ganske urettferdig om samme regel som massemorderen praktiserer ikke skulle gjelde ham selv. Slik sett kan en si det er humant og egentlig ansvarliggjørende å la noen stå til ansvar for sine handlinger i såpass stor grad at dødsstraff blir en konsekvens. 

Anonymkode: 16aab...aa5

AnonymBruker
Skrevet

Angående dødsstraff. Jeg har ikke noe etisk problem med dødsstraff for enkelte forbrytelser. For min del så er også ett av poengene med dødsstraff at det skal være irreversibelt og at ingen om noen tiår skal finne på å løslate personen. Etter Andre verdenskrig ble mange dømt til livstid i fengsel. Disse endte som regel med å sone maks 10 år før de ble benådet.  De ble ikke benådet fordi de var uskyldige, de ble benådet fordi de hadde mektige venner. 

Flykapreren og morderen Souhaila Andrawes ble hentet til Norge for at hun skulle sone her i stedet for i Tyskland. Eller det var i hvert fall det staten sa, i virkeligheten ble hun hentet til Norge for at Arbeiderpartiet skulle kunne benåde henne. Hun var kommunist, palestina-aktivist og jødehater(flykaprerne lette etter jødiske passasjerer de kunne skyte). Arbeiderpartiet hadde sympati med henne så hun ble benådet. 

Arne Treholt ble også benådet av Arbeiderpartiet, fordi han var en Arbeiderparti-politiker. 

Offisielt så sier de "helsemessige årsaker". Men å benåde i statsråd er en politisk beslutning og man legene hadde aldri sagt noe om at disse var for syke til å kunne sone. De blir også friske med en gang de kommer ut av fengsel. 

Ingen av de dømte viser heller noe reell anger. De lyver alltid for å prøve å enten fremstille seg selv som uskyldige eller å prøve å bagatellisere hva de har gjort. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Du misforstår med vilje. Et barn kan godt ligge i timesvis og sove uten tilsyn eller ekstra hjelp til å holdes i live, altså det lever selvstendig. Det samme kan ikke sies om det man fjerner ved f.eks 6 uker.

Jeg misforstår ikke med vilje. Jeg sier at jeg mener argumentet ditt, ditt helt egne argument er for tynt. Og at kanskje du skal velge et annet et, siden det finnes mange gode argumenter for selvbestemt abort. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva i alle dager er upopulært med det? 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...