AnonymBruker Skrevet 9. september #7901 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (22 minutter siden): At de som stemte på AP,Rød og MDG er de som ikke vil landet godt. Takket være de så gidder ikke rikfolk som VI trenger til å skape arbeidsplasser til å bli boende her i landet. Takket være de som stemte på AP, Rødt og MDG så kommer vi til å få tredd EU direktiver nedover hodene våre som VI må betale for i form av å fikse opp bygninger. Takket være de som stemte AP, Rødt og MDG så kommer Norge til å gå til helvette i løpet av de neste 4 årene. FOLK FÅR IKKE BEDRE RÅD. lurer på om folk er så naive når de fremdeles tror etter 4 år med AP som leder at 4 nye år vil gjøre at de får bedre råd. Nordmenn er idioter🙄 Anonymkode: aac3e...29b Norge hadde gått til helvete med FrP. De som stemmer FrP er naive idioter. Kjernevelgerne til FrP ville fått det verre. For den store majoriteten, folk som er avhengige av et sterkt helsevesen, offentlig skole, en trygg pensjon og et arbeidsliv med rettigheter, betyr FrPs linje svekkende fellesløsninger og større forskjeller. Dette enkle mattestykket forstår ikke kjernevelgerne til FrP. Anonymkode: 558fa...298 5 4
AnonymBruker Skrevet 9. september #7902 Skrevet 9. september Folk som stemmer AP er ginger lovers😉 Anonymkode: aac3e...29b
Chantielle Skrevet 9. september #7903 Skrevet 9. september Ryddet for nedsettende og hatefullt innhold, samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 9. september #7904 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har du blitt medlem av en sekt? Anonymkode: afd8a...f6d Nei, har du? Anonymkode: 95412...01e
AnonymBruker Skrevet 9. september #7905 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Abort er moderne ofring?? Greit å være i mot selvbestemt abort, men denne har jeg ikke hørt før. Er det en slags religiøs kult som utfører denne ofringen da? Anonymkode: 4ae9d...64e Hvis du vil kalle feminisme er religiøs kult i så fall. Man ofrer jo noe, i dette tilfelle et barn, for å oppnå noe/slippe unna noe i fremtiden. Anonymkode: 95412...01e
AnonymBruker Skrevet 9. september #7906 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du vil kalle feminisme er religiøs kult i så fall. Man ofrer jo noe, i dette tilfelle et barn, for å oppnå noe/slippe unna noe i fremtiden. Anonymkode: 95412...01e De fleste tar abort før uke 12. Det er ikke et barn. Det er en celleklump. Anonymkode: 9722a...fba 3
AnonymBruker Skrevet 9. september #7907 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De fleste tar abort før uke 12. Det er ikke et barn. Det er en celleklump. Anonymkode: 9722a...fba Jeg tenkte også det samme før, men det er starten på et menneskeliv. Eufemisme endrer ikke sannheten. Jeg er takknemlig for at ingen av oss ble abortert. Anonymkode: 95412...01e 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #7908 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tenkte også det samme før, men det er starten på et menneskeliv. Eufemisme endrer ikke sannheten. Jeg er takknemlig for at ingen av oss ble abortert. Anonymkode: 95412...01e Og de klumpene som ble abortert, vet ikke om det, så det går nok helt fint. Anonymkode: 9722a...fba 2 4
AnonymBruker Skrevet 9. september #7909 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Samme her! High five! Anonymkode: 9722a...fba 😃 Anonymkode: dafb9...623 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #7910 Skrevet 9. september Kvinner flest er for gjerrige på fitta si og suger alt for sjeldent. Anonymkode: 32a5b...389
AnonymBruker Skrevet 9. september #7911 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Og de klumpene som ble abortert, vet ikke om det, så det går nok helt fint. Anonymkode: 9722a...fba Det er et trist og farlig argument. Er det ok å ta et liv så lenge vi antar at som har livet ikke vet om det blir tatt fra han/henne? Det samme argumentet kan jo brukes om mange mennesker utenfor livmor også. Anonymkode: 95412...01e 4
AnonymBruker Skrevet 9. september #7912 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er et trist og farlig argument. Er det ok å ta et liv så lenge vi antar at som har livet ikke vet om det blir tatt fra han/henne? Det samme argumentet kan jo brukes om mange mennesker utenfor livmor også. Anonymkode: 95412...01e Det er et realistisk argument. Et liv er noe som kan leve selvstendig utenfor livmoren. En celleklump kan ikke det. Anonymkode: 9722a...fba 6 2
AnonymBruker Skrevet 9. september #7913 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er et trist og farlig argument. Er det ok å ta et liv så lenge vi antar at som har livet ikke vet om det blir tatt fra han/henne? Det samme argumentet kan jo brukes om mange mennesker utenfor livmor også. Anonymkode: 95412...01e Det gjøres jo konstant, altså mange ganger i sekunder, helt naturlig. Og ja, det er ok. Dyreriket er fullt av liv som ikke får bli noe. Det er også pungen, men få klager over at det onaneres i hopetall. Masse potensielt liv som går i dass der. En del argumentasjons om går på starten av liv kan brukes også imot onanering for menn. Anonymkode: d96a9...f5f 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #7914 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er et realistisk argument. Et liv er noe som kan leve selvstendig utenfor livmoren. En celleklump kan ikke det. Anonymkode: 9722a...fba Hei, frøken celleklump! Jeg er glad det finnes mennesker som verdsetter livet i større grad enn det. Jeg kunne kjenne datteren min leve i magen min og høre hjerteslagene hennes lenge før hun var levedyktig utenfor livmoren. Mange mennesker, inkludert nyfødte, kan ikke leve selvstendig uten hjelp og assistanse utenfor livmoren heller. Anonymkode: 95412...01e 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. september #7915 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det gjøres jo konstant, altså mange ganger i sekunder, helt naturlig. Og ja, det er ok. Dyreriket er fullt av liv som ikke får bli noe. Det er også pungen, men få klager over at det onaneres i hopetall. Masse potensielt liv som går i dass der. En del argumentasjons om går på starten av liv kan brukes også imot onanering for menn. Anonymkode: d96a9...f5f Hva gjøres konstant? Drap? Utdyp gjerne, for jeg vet ikke om jeg forstår den første delen. Cellene til en mann som onanerer eller egget til en kvinne som forsvinner etter en menstruasjon, er ikke menneskeliv. Jeg håper og tror du har fått med deg hva som må til for at det først blir det 😄 Anonymkode: 95412...01e 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #7916 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva er KG? Anonymkode: 95412...01e Kristelig Gymnasium Anonymkode: 9c943...541 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #7917 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hei, frøken celleklump! Jeg er glad det finnes mennesker som verdsetter livet i større grad enn det. Jeg kunne kjenne datteren min leve i magen min og høre hjerteslagene hennes lenge før hun var levedyktig utenfor livmoren. Mange mennesker, inkludert nyfødte, kan ikke leve selvstendig uten hjelp og assistanse utenfor livmoren heller. Anonymkode: 95412...01e Jeg er glad man kan bestemme selv her i landet🥰 Du valgte å beholde, andre får gjøre det de selv vil. Anonymkode: 9722a...fba 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #7918 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (21 timer siden): Mine upopulære meninger: • Likestilling er en illusjon. Menn og kvinner har ulike roller og oppgaver, og det er vakkert! • Ekteskapet tilhører mann og kvinne • Pride-bevegelsen er farlig, og ideen om trans og mange kjønn er en løgn. At foreldre og samfunnet tillater såkalt «kjønnsbekreftende behandling» av barn og ungdommer er overgrep. • Abort er barnemord/moderne ofring • Alkohol, selv i moderate mengder, er fordummende, sløvende og skadelig. Alle som får barn før slutte å drikke. Hilsen kvinne (35) som tidligere har kalt seg feminist og ateist, drukket mye, heiet på Pride og tatt abort. Anonymkode: 95412...01e Så at du tok abort er greit, men ingen andre burde få lov? Anonymkode: 298b2...894 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. september #7919 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Så at du tok abort er greit, men ingen andre burde få lov? Anonymkode: 298b2...894 Nei, det har jeg ikke påstått. Det er ingenting jeg angrer mer på i livet, og det var med på at jeg endret mening om abort. Jeg dømmer ingen kvinner for å gjøre eller ha gjort det samme. Vi lever jo tross alt i et samfunn der vi heier på at kvinner skal kunne ta abort hvis de selv ønsker det, så jeg tror det krever mye å skulle velge det motsatte i vanskelige situasjoner. Anonymkode: 95412...01e 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #7920 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (På 9.9.2025 den 0.41): Mine upopulære meninger: • Likestilling er en illusjon. Menn og kvinner har ulike roller og oppgaver, og det er vakkert! • Ekteskapet tilhører mann og kvinne • Pride-bevegelsen er farlig, og ideen om trans og mange kjønn er en løgn. At foreldre og samfunnet tillater såkalt «kjønnsbekreftende behandling» av barn og ungdommer er overgrep. • Abort er barnemord/moderne ofring • Alkohol, selv i moderate mengder, er fordummende, sløvende og skadelig. Alle som får barn før slutte å drikke. Hilsen kvinne (35) som tidligere har kalt seg feminist og ateist, drukket mye, heiet på Pride og tatt abort. Anonymkode: 95412...01e Og så ble hjernevasket av MAGA bevegelsen da eller? Anonymkode: 917bd...699 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå