AnonymBruker Skrevet 8. september #7881 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (På 24.8.2025 den 14.11): Muslimske feminister finnes ikke. Anonymkode: b518a...bbd Haha, nei. Men både Islam og moderne feminisme er skadelig for samfunnet vårt på ulike måter. Anonymkode: 95412...01e 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #7882 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er KG? Anonymkode: 95412...01e Forumet du sitter på. Anonymkode: 9722a...fba
Rødvinsfilosofen Skrevet 8. september #7883 Skrevet 8. september At jeg er lei av å høre alt gnålet om Støre og økonomi. Som om ikke også resten av verden ikke har opplevd en eksplosiv prisvekst, høyere renter, strøm-, olje-, kull- og gass-krise. Får lyst til å ønske kritikerne god tur til Sveits/USA 4 3
AnonymBruker Skrevet 8. september #7884 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Mine upopulære meninger: • Likestilling er en illusjon. Menn og kvinner har ulike roller og oppgaver, og det er vakkert! • Ekteskapet tilhører mann og kvinne • Pride-bevegelsen er farlig, og ideen om trans og mange kjønn er en løgn. At foreldre og samfunnet tillater såkalt «kjønnsbekreftende behandling» av barn og ungdommer er overgrep. • Abort er barnemord/moderne ofring • Alkohol, selv i moderate mengder, er fordummende, sløvende og skadelig. Alle som får barn før slutte å drikke. Hilsen kvinne (35) som tidligere har kalt seg feminist og ateist, drukket mye, heiet på Pride og tatt abort. Anonymkode: 95412...01e Støtter denne! Hadde alkohol kommet nå i moderne tid, tipper jeg at det hadde blitt forbudt. Anonymkode: dafb9...623
AnonymBruker Skrevet 8. september #7885 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Støtter denne! Hadde alkohol kommet nå i moderne tid, tipper jeg at det hadde blitt forbudt. Anonymkode: dafb9...623 Drikkekulturen her til lands er helt sinnssyk. Er glad for at det er mer stuerent å være avholds. Anonymkode: 9722a...fba 1 1
Anonym11223344 Skrevet 8. september #7886 Skrevet 8. september Jeg misliker religionsutøvelse kraftig nok til å ville forby alle religiøse symboler, ytringer og handlinger i det offentlige, og at all pengestøtte til religiøse skal registreres. Kirker kan bevares som kulturelle klenodier. Synagoger og moskeer rives. 5
AnonymBruker Skrevet 8. september #7887 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Drikkekulturen her til lands er helt sinnssyk. Er glad for at det er mer stuerent å være avholds. Anonymkode: 9722a...fba Enig! Er stolt avholds og føler jeg har oppdaget noe folk ikke skjønner 😂 Elsker å ikke drikke! Anonymkode: dafb9...623 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #7888 Skrevet 8. september Anonym11223344 skrev (3 minutter siden): Jeg misliker religionsutøvelse kraftig nok til å ville forby alle religiøse symboler, ytringer og handlinger i det offentlige, og at all pengestøtte til religiøse skal registreres. Kirker kan bevares som kulturelle klenodier. Synagoger og moskeer rives. 👏 Anonymkode: dafb9...623
AnonymBruker Skrevet 8. september #7889 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig! Er stolt avholds og føler jeg har oppdaget noe folk ikke skjønner 😂 Elsker å ikke drikke! Anonymkode: dafb9...623 Samme her! High five! Anonymkode: 9722a...fba 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #7890 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Mine upopulære meninger: • Likestilling er en illusjon. Menn og kvinner har ulike roller og oppgaver, og det er vakkert! • Ekteskapet tilhører mann og kvinne • Pride-bevegelsen er farlig, og ideen om trans og mange kjønn er en løgn. At foreldre og samfunnet tillater såkalt «kjønnsbekreftende behandling» av barn og ungdommer er overgrep. • Abort er barnemord/moderne ofring • Alkohol, selv i moderate mengder, er fordummende, sløvende og skadelig. Alle som får barn før slutte å drikke. Hilsen kvinne (35) som tidligere har kalt seg feminist og ateist, drukket mye, heiet på Pride og tatt abort. Anonymkode: 95412...01e Har du blitt medlem av en sekt? Anonymkode: afd8a...f6d 5 7
AnonymBruker Skrevet 9. september #7891 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Drikkekulturen her til lands er helt sinnssyk. Er glad for at det er mer stuerent å være avholds. Anonymkode: 9722a...fba For meg er det litt rart når folk ler av polakker eller russere som liksom drikker mye. Nei, sorry, vi i Norge drikker mye mer. Anonymkode: 3f30f...26f 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #7892 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For meg er det litt rart når folk ler av polakker eller russere som liksom drikker mye. Nei, sorry, vi i Norge drikker mye mer. Anonymkode: 3f30f...26f Kutt ut da, ingen ler av noen fordi de drikker mye. Vi er ikke i 1980 lenger. Anonymkode: 7f8bd...664 2
AnonymBruker Skrevet 9. september #7893 Skrevet 9. september At de som stemte på AP,Rød og MDG er de som ikke vil landet godt. Takket være de så gidder ikke rikfolk som VI trenger til å skape arbeidsplasser til å bli boende her i landet. Takket være de som stemte på AP, Rødt og MDG så kommer vi til å få tredd EU direktiver nedover hodene våre som VI må betale for i form av å fikse opp bygninger. Takket være de som stemte AP, Rødt og MDG så kommer Norge til å gå til helvette i løpet av de neste 4 årene. FOLK FÅR IKKE BEDRE RÅD. lurer på om folk er så naive når de fremdeles tror etter 4 år med AP som leder at 4 nye år vil gjøre at de får bedre råd. Nordmenn er idioter🙄 Anonymkode: aac3e...29b 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #7894 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kutt ut da, ingen ler av noen fordi de drikker mye. Vi er ikke i 1980 lenger. Anonymkode: 7f8bd...664 Når folk snakker til polakker eller russere, er det mye «vodka!», «na zdrovja!» osv. Hvorfor er det ingen som sier noe lignende til nordmenn? Anonymkode: 3f30f...26f 2
AnonymBruker Skrevet 9. september #7895 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): At de som stemte på AP,Rød og MDG er de som ikke vil landet godt. Takket være de så gidder ikke rikfolk som VI trenger til å skape arbeidsplasser til å bli boende her i landet. Takket være de som stemte på AP, Rødt og MDG så kommer vi til å få tredd EU direktiver nedover hodene våre som VI må betale for i form av å fikse opp bygninger. Takket være de som stemte AP, Rødt og MDG så kommer Norge til å gå til helvette i løpet av de neste 4 årene. FOLK FÅR IKKE BEDRE RÅD. lurer på om folk er så naive når de fremdeles tror etter 4 år med AP som leder at 4 nye år vil gjøre at de får bedre råd. Nordmenn er idioter🙄 Anonymkode: aac3e...29b Jeg mener at AP vant takket være muslimer som ble sterkt oppfordret til å stemme. Anonymkode: 3f30f...26f 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. september #7896 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): FOLK FÅR IKKE BEDRE RÅD. lurer på om folk er så naive når de fremdeles tror etter 4 år med AP som leder at 4 nye år vil gjøre at de får bedre råd. Anonymkode: aac3e...29b Jeg tenker at de som ikke har fått med seg at prisstigning og dyrtid er et globalt fenomen ikke er av de smarteste. Anonymkode: d115b...106 4 7
AnonymBruker Skrevet 9. september #7897 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg mener at AP vant takket være muslimer som ble sterkt oppfordret til å stemme. Anonymkode: 3f30f...26f Men det var kun ett parti som brøt den stilltiende avtalen om å ikke påvirke direkte på selve valgdagen ved å sende ut 400 000 tekstmeldinger til det de ser som sin sterkeste målgruppe. Og det var ikke AP for å si det sånn Anonymkode: d115b...106 2 5
AnonymBruker Skrevet 9. september #7898 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men det var kun ett parti som brøt den stilltiende avtalen om å ikke påvirke direkte på selve valgdagen ved å sende ut 400 000 tekstmeldinger til det de ser som sin sterkeste målgruppe. Og det var ikke AP for å si det sånn Anonymkode: d115b...106 Hva har det med kommentaren min å gjøre? Anonymkode: 3f30f...26f
AnonymBruker Skrevet 9. september #7899 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mine upopulære meninger: • Likestilling er en illusjon. Menn og kvinner har ulike roller og oppgaver, og det er vakkert! • Ekteskapet tilhører mann og kvinne • Pride-bevegelsen er farlig, og ideen om trans og mange kjønn er en løgn. At foreldre og samfunnet tillater såkalt «kjønnsbekreftende behandling» av barn og ungdommer er overgrep. • Abort er barnemord/moderne ofring • Alkohol, selv i moderate mengder, er fordummende, sløvende og skadelig. Alle som får barn før slutte å drikke. Hilsen kvinne (35) som tidligere har kalt seg feminist og ateist, drukket mye, heiet på Pride og tatt abort. Anonymkode: 95412...01e Abort er moderne ofring?? Greit å være i mot selvbestemt abort, men denne har jeg ikke hørt før. Er det en slags religiøs kult som utfører denne ofringen da? Anonymkode: 4ae9d...64e 6 2
AnonymBruker Skrevet 9. september #7900 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva har det med kommentaren min å gjøre? Anonymkode: 3f30f...26f Du snakket jo om påvirkning. Anonymkode: 9722a...fba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå