Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.8.2025 den 14.11):

Muslimske feminister finnes ikke. 

Anonymkode: b518a...bbd

Haha, nei. Men både Islam og moderne feminisme er skadelig for samfunnet vårt på ulike måter. 

Anonymkode: 95412...01e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva er KG?

Forumet du sitter på.

Anonymkode: 9722a...fba

Skrevet

At jeg er lei av å høre alt gnålet om Støre og økonomi.

Som om ikke også resten av verden ikke har opplevd en eksplosiv prisvekst, høyere renter, strøm-, olje-, kull- og gass-krise.

Får lyst til å ønske kritikerne god tur til Sveits/USA

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Mine upopulære meninger:

• Likestilling er en illusjon. Menn og kvinner har ulike roller og oppgaver, og det er vakkert!

• Ekteskapet tilhører mann og kvinne 

• Pride-bevegelsen er farlig, og ideen om trans og mange kjønn er en løgn. At foreldre og samfunnet tillater såkalt «kjønnsbekreftende behandling» av barn og ungdommer er overgrep. 

• Abort er barnemord/moderne ofring 

• Alkohol, selv i moderate mengder, er fordummende, sløvende og skadelig. Alle som får barn før slutte å drikke. 

Hilsen kvinne (35) som tidligere har kalt seg feminist og ateist, drukket mye, heiet på Pride og tatt abort. 

Støtter denne! Hadde alkohol kommet nå i moderne tid, tipper jeg at det hadde blitt forbudt.

Anonymkode: dafb9...623

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Støtter denne! Hadde alkohol kommet nå i moderne tid, tipper jeg at det hadde blitt forbudt.

Drikkekulturen her til lands er helt sinnssyk. Er glad for at det er mer stuerent å være avholds.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg misliker religionsutøvelse kraftig nok til å ville forby alle religiøse symboler, ytringer og handlinger i det offentlige, og at all pengestøtte til religiøse skal registreres. Kirker kan bevares som kulturelle klenodier. Synagoger og moskeer rives.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Drikkekulturen her til lands er helt sinnssyk. Er glad for at det er mer stuerent å være avholds.

Enig! Er stolt avholds og føler jeg har oppdaget noe folk ikke skjønner 😂 Elsker å ikke drikke!

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonym11223344 skrev (3 minutter siden):

Jeg misliker religionsutøvelse kraftig nok til å ville forby alle religiøse symboler, ytringer og handlinger i det offentlige, og at all pengestøtte til religiøse skal registreres. Kirker kan bevares som kulturelle klenodier. Synagoger og moskeer rives.

👏

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig! Er stolt avholds og føler jeg har oppdaget noe folk ikke skjønner 😂 Elsker å ikke drikke!

Samme her! High five! :D 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Mine upopulære meninger:

• Likestilling er en illusjon. Menn og kvinner har ulike roller og oppgaver, og det er vakkert!

• Pride-bevegelsen er farlig, og ideen om trans og mange kjønn er en løgn. At foreldre og samfunnet tillater såkalt «kjønnsbekreftende behandling» av barn og ungdommer er overgrep. 

• Alkohol, selv i moderate mengder, er fordummende, sløvende og skadelig. Alle som får barn før slutte å drikke. 

Hilsen kvinne (35) som tidligere har kalt seg feminist og ateist, drukket mye, heiet på Pride og tatt abort. 

Har du blitt medlem av en sekt?

Anonymkode: afd8a...f6d

• Liker 5
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For meg er det litt rart når folk ler av polakker eller russere som liksom drikker mye. Nei, sorry, vi i Norge drikker mye mer. 

Anonymkode: 3f30f...26f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For meg er det litt rart når folk ler av polakker eller russere som liksom drikker mye. Nei, sorry, vi i Norge drikker mye mer. 

Kutt ut da, ingen ler av noen fordi de drikker mye. Vi er ikke i 1980 lenger.

Anonymkode: 7f8bd...664

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At de som stemte på AP,Rød og MDG er de som ikke vil landet godt. Takket være de så gidder ikke rikfolk som VI trenger til å skape arbeidsplasser til å bli boende her i landet.

Takket være de som stemte på AP, Rødt og MDG så kommer vi til å få tredd EU direktiver nedover hodene våre som VI må betale for i form av å fikse opp bygninger.

Takket være de som stemte AP, Rødt og MDG så kommer Norge til å gå til helvette i løpet av de neste 4 årene. 

FOLK FÅR IKKE BEDRE RÅD. 

lurer på om folk er så naive når de fremdeles tror etter 4 år med AP som leder at 4 nye år vil gjøre at de får bedre råd. 

Nordmenn er idioter🙄

Anonymkode: aac3e...29b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kutt ut da, ingen ler av noen fordi de drikker mye. Vi er ikke i 1980 lenger.

Anonymkode: 7f8bd...664

Når folk snakker til polakker eller russere, er det mye «vodka!», «na zdrovja!» osv. Hvorfor er det ingen som sier noe lignende til nordmenn? 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

At de som stemte på AP,Rød og MDG er de som ikke vil landet godt. Takket være de så gidder ikke rikfolk som VI trenger til å skape arbeidsplasser til å bli boende her i landet.

Takket være de som stemte på AP, Rødt og MDG så kommer vi til å få tredd EU direktiver nedover hodene våre som VI må betale for i form av å fikse opp bygninger.

Takket være de som stemte AP, Rødt og MDG så kommer Norge til å gå til helvette i løpet av de neste 4 årene. 

FOLK FÅR IKKE BEDRE RÅD. 

lurer på om folk er så naive når de fremdeles tror etter 4 år med AP som leder at 4 nye år vil gjøre at de får bedre råd. 

Nordmenn er idioter🙄

Jeg mener at AP vant takket være muslimer som ble sterkt oppfordret til å stemme. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

FOLK FÅR IKKE BEDRE RÅD. 

Jeg tenker at de som ikke har fått med seg at prisstigning og dyrtid er et globalt fenomen ikke er av de smarteste.

Anonymkode: d115b...106

• Liker 4
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg mener at AP vant takket være muslimer som ble sterkt oppfordret til å stemme. 

Men det var kun ett parti som brøt den stilltiende avtalen om å ikke påvirke direkte på selve valgdagen ved å sende ut 400 000 tekstmeldinger til det de ser som sin sterkeste målgruppe. Og det var ikke AP for å si det sånn :blunker:

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men det var kun ett parti som brøt den stilltiende avtalen om å ikke påvirke direkte på selve valgdagen ved å sende ut 400 000 tekstmeldinger til det de ser som sin sterkeste målgruppe. Og det var ikke AP for å si det sånn :blunker:

Hva har det med kommentaren min å gjøre? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mine upopulære meninger:

Abort er moderne ofring?? Greit å være i mot selvbestemt abort, men denne har jeg ikke hørt før. Er det en slags religiøs kult som utfører denne ofringen da?

Anonymkode: 4ae9d...64e

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva har det med kommentaren min å gjøre? 

Du snakket jo om påvirkning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...