AnonymBruker Skrevet 4. september #7841 Skrevet 4. september Knirke skrev (14 minutter siden): Helt enig. Jeg vil gjerne ha lov til å kalle meg stolt hetero, og stolt hvit biologisk («cis») kvinne. Men det kan jeg ikke, fordi det er krenkende. Alle andre grupper kan være stolte, men ikke vi. Det vil si, det er vel fortsatt greit å være stolt av å være kvinne. Stolt mann derimot… Fy-fy. Gud forby at man er mann, hvit, hetero og stolt av det. Da blir man omtrent steinet på gata. Godt sagt, og apropos det, jeg mener at det ikke er nok fokus på anti-white rasisme i samfunnet. Det skjer overalt, men det er nesten ikke lov å snakke om det. Anonymkode: 3f30f...26f 3 4
Chantielle Skrevet 4. september #7842 Skrevet 4. september Ryddet for nedsettende/diskriminerende innhold. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 4. september #7843 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, norske dreper også, men vet du hvor stor andel med utenlandsk statsborgerskap som sitter i norske fengsler? Eller at de er overrepresentert for visse lovbrudd? I nesten halvparten av drapene de siste 20 årene, er gjerningspersonen født utenfor Norge. Jeg trenger ikke mer fakta enn det. Anonymkode: dafb9...623 Og den resterende halvparten er sikkert født i Norge, men av utenlandske foreldre. Anonymkode: 917bd...699 3
AnonymBruker Skrevet 4. september #7844 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du vet, mange beundrer han, men de blander nok Perry med Chandler Bing. Perry er ikke Chandler Bing. Han var utrolig sjåvinistisk og så på kvinner som eiendom. Han var veldig åpen om det i boka si. Anonymkode: 3f30f...26f Åå, det visste jeg ikke! Takk for svar. Anonymkode: dafb9...623
AnonymBruker Skrevet 4. september #7845 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Godt sagt, og apropos det, jeg mener at det ikke er nok fokus på anti-white rasisme i samfunnet. Det skjer overalt, men det er nesten ikke lov å snakke om det. Anonymkode: 3f30f...26f Enig! Det skjer såå ofte. Den veien er det liksom greit... Anonymkode: dafb9...623 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. september #7846 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Og den resterende halvparten er sikkert født i Norge, men av utenlandske foreldre. Anonymkode: 917bd...699 Jepp! Tallene taler for seg, men mange har vanskelig for å innse fakta. I frykt for å bli kalt rasister, I guess. Anonymkode: dafb9...623 1 3
AnonymBruker Skrevet 4. september #7847 Skrevet 4. september Få musikkterapauter som gjemmer seg på IT-studier, før skikkethetsvurderings reglene i 2020 og som krenker andre mennesker stadigv vekk, til et spesial opplegg ; et opplegg hvor folk som misbruker utdannelsen til å krenke andre (som ikke er mulig med skikkethetsvurderingen) Anonymkode: 20433...2a7
AnonymBruker Skrevet 4. september #7848 Skrevet 4. september Få musikkterapauter som gjemmer seg på IT-studier, før skikkethetsvurderings reglene i 2020 og som krenker andre mennesker stadigv vekk, til et spesial opplegg - et opplegg hvor folk som misbruker utdannelsen til å krenke andre (som ikke er mulig med skikkethetsvurderingen) Anonymkode: 20433...2a7
AnonymBruker Skrevet 4. september #7849 Skrevet 4. september Få musikkterapauter som gjemmer seg på IT-studier, før skikkethetsvurderings reglene i 2020 og som krenker andre mennesker stadigv vekk, til et spesial opplegg - et opplegg hvor folk som misbruker utdannelsen til å krenke andre (som ikke er mulig med skikkethetsvurderingen), samles 🙂 Anonymkode: 20433...2a7
AnonymBruker Skrevet 4. september #7850 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): Stemte FRP i går 🤩 Anonymkode: 40c15...46d Ikke upopulært, bare harry. FrP er et blodharry parti. Og Sylvi er om mulig enda mer harry enn Siv. Anonymkode: 774fe...653 7 4
AnonymBruker Skrevet 4. september #7851 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ikke upopulært, bare harry. FrP er et blodharry parti. Og Sylvi er om mulig enda mer harry enn Siv. Anonymkode: 774fe...653 Nei Anonymkode: 3f30f...26f 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. september #7852 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du vet, mange beundrer han, men de blander nok Perry med Chandler Bing. Perry er ikke Chandler Bing. Han var utrolig sjåvinistisk og så på kvinner som eiendom. Han var veldig åpen om det i boka si. Anonymkode: 3f30f...26f Æsj, var han? Så leit, hadde så godt inntrykk av han. Anonymkode: 9722a...fba
AnonymBruker Skrevet 4. september #7853 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): At du ikke kan være borte fra baby mer enn 1 time pr mnd gammel opplegget er noe stort fjas. Anonymkode: 2681e...088 Det er pr uke da.... 6 uker, ikke mer enn 6 timer. De fleste drar ikke fra en baby på noen uker i flere timer. Anonymkode: bf527...c9b
AnonymBruker Skrevet 4. september #7854 Skrevet 4. september Meiner at mange ikke skulle jobba med mennesker. De kommer og går på jobb utan å gjort ein forskjell. Anonymkode: 05f59...f0d 4
AnonymBruker Skrevet 5. september #7855 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Meiner at mange ikke skulle jobba med mennesker. De kommer og går på jobb utan å gjort ein forskjell. Anonymkode: 05f59...f0d Samtidig som de sier på jobbintervju at de bør bli ansatt nemlig fordi de ønsker å «gjøre en forskjell» 🤣 Anonymkode: 3f30f...26f 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #7856 Skrevet 5. september Stemte det som er positivt for oss uføre. Er så lei av vi uføre blir rakka ned på for tiden. Vi er uføre for en grunn og det vil ikke endre seg hvis man har vært ufør i mange år allerede. Det de gnåler om av endringer bør kun gjelde de som er på vei mot uføre, ikke oss som har vært det i mange år. Anonymkode: fb17e...63e 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #7857 Skrevet 5. september At formueskatt er helt topp. Anonymkode: 6e495...247 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #7858 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (22 minutter siden): At formueskatt er helt topp. Anonymkode: 6e495...247 Det som irriterte meg var alle rikingene som løy og fremstilte det som om de betalte 100 ganger så mye i formuesskatt som de faktisk gjorde. Når rikinger eller borgerlige politikere klarte å komme med noen reelle eksempler på hvor mye man må betale i formuesskatt så kan ikke skatten være spesielt ille. Og hver gang rikingene og politikerne blir tatt i løgn så sier de "vi er ikke eksperter på formuesskatt, vi bare forteller hva vi har hørt andre si". Så enten lyver de bevisst eller så er de helt kunnskapsløse om formuesskatten. Uansett så er det vanskelig å skjønne hvorfor man skal lytte til dem. Anonymkode: 5a9db...59c 3
AnonymBruker Skrevet 5. september #7859 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): Du vet, mange beundrer han, men de blander nok Perry med Chandler Bing. Perry er ikke Chandler Bing. Han var utrolig sjåvinistisk og så på kvinner som eiendom. Han var veldig åpen om det i boka si. Anonymkode: 3f30f...26f Jepp... Angrer på at jeg leste boka hans egentlig, det ødela Chandler Bing for meg. Anonymkode: 89473...6ba 2
AnonymBruker Skrevet 5. september #7860 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jepp... Angrer på at jeg leste boka hans egentlig, det ødela Chandler Bing for meg. Anonymkode: 89473...6ba Jeg har en bror som ønsket seg den boka til jul fordi han var så stor fan av Friends og Chandler. Jeg valgte å ikke kjøpe boka i julegave siden jeg så mange si at de fikk dårlig inntrykk av Mathew Perry etter å ha lest boka. Kan legge til at jeg er usikker på om Perry alltid har vært sånn eller om det var rusmisbruket som gjorde at han helt mistet dømmekraften. Rusmisbruk gjør det vanskelig å se andres perspektiv. Anonymkode: 5a9db...59c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå