Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kongehuset bør legges ned.... kanskje ikke så upopulært lengre 😂

• Liker 2
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
VetAlt skrev (2 timer siden):

Kongehuset bør legges ned.... kanskje ikke så upopulært lengre 😂

Enig. 

Anonymkode: 9722a...fba

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.3.2025 den 19.36):

Jeg er sikker på at norske idrettsutøvere, særlig i vintersporter er dopa. Nå har hopperene innrømmet at de jukser, så snart må nok skiløperene innrømme det også. Trodde absolutt ikke på den tåredryppende historien til Therese Johaug, hun gråt bare fordi hun ble tatt.

Anonymkode: e6dff...c5c

AnonymBruker skrev (På 9.3.2025 den 21.51):

Jeg tviler på at utøvere på det norske skilandslaget får lov til å bruke noe uten å konsultere landslagslegen. Dersom landslagslegen ikke vet hva clostebol er trenger de en ny. Og denne kremen hadde markering som burde være forståelig for alle.

Anonymkode: e6dff...c5c

Ikke utenkelig at nordmennene hadde treningsleir i Italia nettopp fordi det er et av få landene som selger dette legemiddelet. 

Syklistene var kjent for å dra på treningsleir til landene hvor de kunne få tak i doping. Man er naiv om man tror at langrennsutøverne ikke kan gjøre det samme. 

Anonymkode: 5a9db...59c

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2025 den 6.43):

Og det er ikke overspisingslidelse? Det ligger jo til og med i navnet 🙄

Anonymkode: 9c943...541

Lurer på hvor i kommentaren min jeg skrev det

Anonymkode: 9d49f...67a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trur terrorangrepet mot Israel 7. Oktober 2023 ble utført av Israels egne agenter for å få sympati for sine folkmordplaner de nå holder på med.

Anonymkode: 1418a...e1b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg trur terrorangrepet mot Israel 7. Oktober 2023 ble utført av Israels egne agenter for å få sympati for sine folkmordplaner de nå holder på med.

Anonymkode: 1418a...e1b

Det var nesten ti tusen palestinere som deltok i angrepet og hele Hamas støttet det. Dette var ikke et terrorangrep utført av en håndfull terrorister. Så hvordan skulle det vært utført av israelske agenter? Om samtlige i Hamas var israelske agenter så gir det ingen mening at Israel skulle knuse Hamas. Om noe så ville Israel hatt interesse av å at Hamas fortsatte å ha kontroll over Gaza. 

Ledelsen i Hamas har også hele tiden vært åpen om at de ønsket folkemord mot palestinerne. Planen deres som de har vært helt åpne om var å drepe så mange israelere og å ta så mange israelske gisler at Israel ville måtte rykke inn på Gaza, her skulle Hamas bruke sivile som skjold og på den måten få enormt høye sivile tap som igjen ville føre til at Israel mistet støtten i vesten og spesielt fra USA. Uten støtte fra USA mente Hamas at Israel ikke ville klare seg og palestinerne ville ta klare å  utslette Israel. 

Ledelsen snakket om at de var villige til å la samtlige på Gaza dø i kampen for å få utslettet Israel. For i følge Hamas og muslimene så vil de komme til paradis når de dør i krig mot Israel. 

Så om det er noen som har hatt folkemordsplaner mot palestinerne så er det Hamas og disse planene ble også støttet av flertallet av palestinerne på Gaza i følge meningsmålingene både før og like etter terrorangrepet. 

Nå synes jeg at Israel har gått alt for langt. Men det er ikke mulig at dette angrepet ble utført av israelske agenter.

De palestinske barna ble forrådt av sine egne foreldre. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og brukerdebatt. 

Perelandra, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke fordra de som sprer israelske løgner og propaganda her på forumet. Null empati har de også. De skjønner heller ikke at motstandsgrupper oppstår når et folkeslag har vært okkupert siden 1967.

Anonymkode: 558fa...298

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg støtter ikke hamas.

Anonymkode: 7ee96...2dd

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte av de inne på rampelys er jo helt åndssvake. Sitter og klager på at influencere eksponerer barna sine, og legger ut upassende av dem. Men de følger med på alt det disse influencerene legger ut. De er jo grunnen til hvorfor influencerene fortsetter å gjøre det dem gjør. Også unnskylder de seg med at «jeg følger ikke, jeg går inn en sjelden gang». Men da bidrar du jo fremdeles til klikk og penger i kassa! Det er helt gjennomtrekk.

Anonymkode: 298b2...894

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Muslimske feminister finnes ikke. 

Anonymkode: b518a...bbd

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Det at Stoltenberg deltar i Tamimas begravelse er ikke noe annet enn en del av AP sitt valgkamp 

Anonymkode: 3f30f...26f

• Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Ethvert argument fra en mann til en kvinne på KG havner automatisk i kategorien "kvinnehat".

Anonymkode: 60024...7b9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2025 den 8.44):

Ikke utenkelig at nordmennene hadde treningsleir i Italia nettopp fordi det er et av få landene som selger dette legemiddelet. 

Syklistene var kjent for å dra på treningsleir til landene hvor de kunne få tak i doping. Man er naiv om man tror at langrennsutøverne ikke kan gjøre det samme. 

Trodde aldri på den tårevåte forestillingen til Johaug.  Uten tårer 😅

Anonymkode: 4f1c9...cc1

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2025 den 15.01):

https://www.nrk.no/direkte/xl/tetiana-frykter-retur-til-ukraina_-_-som-a-starte-pa-null-igjen-1.17525334

Det blir feil hvis de ikke blir sendt tilbake. Ordningen var midlertidig. 

Anonymkode: 3f30f...26f

De fleste var vel klar over at de ikke ville ønske å reise tilbake til det fattige landet de kom fra.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.8.2025 den 9.13):

Det gjør de allerede. Men når mennesker er desperate nok, tar de sjansen likevel.

Min oldefar var forresten lykkejeger. Innvandret til USA selv om han egentlig ikke var i noen livsfare her i Norge. Han ville bare tjene mer penger til familien sin, for det var ikke direkte fett å være gårdbruker ved århundreskiftet.

Mennesker har migrert til alle tider, tenker jeg. Men du har din mening, og det har alle lov til. 

Anonymkode: d115b...106

De som dro til usa kan ikke sammenlignes med de som kommer hit for å leve på systemet. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Norge støtter Hamas, vi gir masse penger til palestina, men de havner jo ikke i riktige hender. 

Anonymkode: b518a...bbd

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Erna og Sylvi er barnslige. Krangler som to småjenter i sandkassa. Ler meg i hjel 

Anonymkode: 774fe...653

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...