Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var det jeg mente. Skrev «nei, durek, det har ingenting med hudfarge å gjøre, så ikke prøv å anklage meg for rasisme» som om jeg snakket til ham. Ikke at jeg tror han leser her da. Ja, den idioten tar absolutt alt som rasisme. Snakk om å misbruke rasismebegrepet! 

Anonymkode: 774fe...653

Ja. Ulv, ulv.

Anonymkode: 9722a...fba

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gjest Inverto skrev (På 10.11.2019 den 2.06):

Har du en mening, en tanke eller et perspektiv som du tror dagens samfunn ville sett på som kontroversielt eller politisk ukorrekt?
Om du har det, så del det her. Noen eksempler kan være: Du mener ekteskap kun er for mann og kvinne,
eller at religion burde fjernes fra skolen. Shit like that.

Prøv å holde dere saklig. Ingen trusler, ingen angrep eller fornærmelser.
Du behøver ikke å like den som skriver, men du må klare å kommunisere skikkelig.

Jeg lager denne tråden fordi det kan være godt å "ventilere" av og til.
Dessuten så synes jeg det er forfriskende å høre/lese de tingene som vi "ikke er ment" til å tenke.
Håper virkelig dere klarer å holde denne tråden gående uten krangling :)

1. Jeg synes det er tragisk med mennesker som definerer som intetkjønn, det er ikke biologisk riktig

2. Synes alle utlendinger uten jobb som ikke tjener samfunnet eller er en kostnad for oss som kriminelle, syke osv bør kastes ut! Våre egne skal alltid komme først. På samme måte deres egne er viktig for dem i deres land! Redde verden opplegg politikk er helt bak mål...

3. Istedenfor å hjelpe folk så ekstremt med penger til krig og andre land skal vi heller hjelpe våre egne syke,gamle,fattige!

4. Plastikk kirurgi er helt ok. Folk må gjerne få fikse både nesen og rompa si 

5. Noen er rike. Andre ikke. Tragisk med formueskatt og at folk som la oss si har bygget en bedrift fra bunnen av må flytte til Sveits for å ikke betale en formue en skatt. Typisk sjalusi Norge, alle skal ha likt. Feil.

6. Dødsstraff til pedofile og serieovergripere 

Anonymkode: 729c0...bb1

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Durek kan ta seg en hel pose med boller. Makan til selvopptatt fjott! Og nei, durek, det har ingenting med hudfarge å gjøre, så ikke prøv å anklage meg for rasisme. Den oppblåste blæra irriterer vettet av meg! Stakkars kongen og dronningen som må hanskes med dette på sine eldre dager. Jeg føler virkelig med dem. 

Dette er da ikke en upopulær mening.

Anonymkode: 23738...864

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Peanut skrev (2 timer siden):

Hvis man får mange prikker på førerkortet så mister man det til slutt.

Her på KG kan brukere få aktive advarselspoeng som ikke vil kunne slettes før poengene har utløpt, dvs de kan vare i flere ÅR. 

Jeg fatter ikke logikken. 

Nå kan ikke et nettforum og førerkort sammenlignes på noen som helst måte 🤪

Anonymkode: 7d6b8...5dd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Dette er da ikke en upopulær mening.

Anonymkode: 23738...864

Det er for de som er enige med han

Anonymkode: 7d6b8...5dd

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Durek kan ta seg en hel pose med boller. Makan til selvopptatt fjott! Og nei, durek, det har ingenting med hudfarge å gjøre, så ikke prøv å anklage meg for rasisme. Den oppblåste blæra irriterer vettet av meg! Stakkars kongen og dronningen som må hanskes med dette på sine eldre dager. Jeg føler virkelig med dem. 

Selvfølgelig helt enig i alt du sier om Durek, men det er jo alle andre enn de aller gærneste i alternativbabbelgjengen også. Blant de mest populære meningene man kan ha i Norge pr. i dag. 

Anonymkode: eae83...411

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2025 den 12.21):

1. Jeg synes det er tragisk med mennesker som definerer som intetkjønn, det er ikke biologisk riktig

2. Synes alle utlendinger uten jobb som ikke tjener samfunnet eller er en kostnad for oss som kriminelle, syke osv bør kastes ut! Våre egne skal alltid komme først. På samme måte deres egne er viktig for dem i deres land! Redde verden opplegg politikk er helt bak mål...

3. Istedenfor å hjelpe folk så ekstremt med penger til krig og andre land skal vi heller hjelpe våre egne syke,gamle,fattige!

4. Plastikk kirurgi er helt ok. Folk må gjerne få fikse både nesen og rompa si 

5. Noen er rike. Andre ikke. Tragisk med formueskatt og at folk som la oss si har bygget en bedrift fra bunnen av må flytte til Sveits for å ikke betale en formue en skatt. Typisk sjalusi Norge, alle skal ha likt. Feil.

6. Dødsstraff til pedofile og serieovergripere 

Anonymkode: 729c0...bb1

Aldri kommet over en person på kg som jeg er 110% enig med når det kommer til disse tingene. Er som om jeg skulle skrevet det selv.

Anonymkode: ce925...d54

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.9.2025 den 6.55):

For meg er det litt rart når folk ler av polakker eller russere som liksom drikker mye. Nei, sorry, vi i Norge drikker mye mer. 

Anonymkode: 3f30f...26f

Det er feil. Det drikkes vesentlig mer i Russland og Polen. Alkoholforbruk særlig blant menn er et stort problem i Russland og en sterkt medvirkende årsak til l levealder for menn er så lav som 66 år.

Anonymkode: 3fabc...afe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er feil. Det drikkes vesentlig mer i Russland og Polen. Alkoholforbruk særlig blant menn er et stort problem i Russland og en sterkt medvirkende årsak til l levealder for menn er så lav som 66 år.

Nei, det er ikke feil 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei, det er ikke feil 

Kilder på at nordmenn drikker mer enn polakker og russere?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kilder på at nordmenn drikker mer enn polakker og russere?

Kilder på at det er omvendt? 
Jeg kjenner mange polakker og russere, og INGEN av dem drikker. Nordmenn, derimot…

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg kjenner mange polakker og russere, og INGEN av dem drikker. Nordmenn, derimot…

Samme her. Og ingen av de jeg kjenner har opplevd fordommer pga. drikking heller, så dette er en konstruert problemstilling.

Anonymkode: 7f8bd...664

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At du kjenner mange polakker og russere som ikke drikker betyr ingen verdens ting for landsgjennomsnitt.

Det er temmelig kjent at særlig russere drikker mye. Et lite googlesøk gir deg informasjon. Fant en litt eldre link til forskning.no her. https://www.forskning.no/alkohol-og-narkotika-partner-spor-en-forsker/hvorfor-drikker-russerne-sa-mye-sprit/526788

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

At du kjenner mange polakker og russere som ikke drikker betyr ingen verdens ting for landsgjennomsnitt.

Det er temmelig kjent at særlig russere drikker mye. Et lite googlesøk gir deg informasjon. Fant en litt eldre link til forskning.no her. https://www.forskning.no/alkohol-og-narkotika-partner-spor-en-forsker/hvorfor-drikker-russerne-sa-mye-sprit/526788

«Temmelig kjent»? Eller gamle stereotyper? Selvfølgelig norsk «forskning» som fokuserer på andre land i stedet for å være ærlig om hvor mange nordmenn som sliter med det samme. Jeg husker hvor hysteriske folk ble da Vinmonopolet var stengt i kun 3 dager under koronapandemien…

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

«Temmelig kjent»? Eller gamle stereotyper? Selvfølgelig norsk «forskning» som fokuserer på andre land i stedet for å være ærlig om hvor mange nordmenn som sliter med det samme. Jeg husker hvor hysteriske folk ble da Vinmonopolet var stengt i kun 3 dager under koronapandemien…

Norsk forskning som fokuserer på andre land? Mener du at norske forskere kun skal forske på Norge og norske forhold?

Og at du husker at Vinmonopolet var stengt og folk ble hysteriske (noe jeg ikke husker i det hele tatt) betyr ikke at nordmenn drikker mer enn russere.

Søk det opp selv.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det flere på KG som skriver «dems»? Har det blitt populært? En ny trend? Det er ingenting som heter «dems.» Det heter «deres.»

Anonymkode: 558fa...298

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.9.2025 den 22.30):

Jeg synes det er helt feil at Russland utestenges fra Eurovision, men ikke Israel 

Synes ikke noe land skal utstenges fra ESC 

Anonymkode: 4f900...209

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvorfor er det flere på KG som skriver «dems»? Har det blitt populært? En ny trend? Det er ingenting som heter «dems.» Det heter «deres.»

Anonymkode: 558fa...298

Utdannet ved Livets Harde Skole.

Anonymkode: 4f900...209

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...