Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Både Beyonce og Taylor Swift har gørrkjedelig musikk og er oppskrytt.

Anonymkode: 9722a...fba

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De riktige dyreelskerene er vi som ikke har dyr. 

Anonymkode: 930a9...103

Du har ikke dyr i kjøleskapet heller da, håper jeg?

Anonymkode: b518a...bbd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Susannehd skrev (7 timer siden):

Jeg er på ferie i Oslo-området, og ærlig talt blir jeg litt satt ut. Det er så mange utlendinger her at jeg nesten føler jeg har reist til et annet land. Skikkene deres er uvante, mange bråker, kaster søppel på bakken og viser liten respekt for fellesrommene våre.

Dette er ikke det Norge jeg kjenner. Jeg liker ikke utviklingen, og jeg kjenner på en uro for fremtiden. Hva skjer den dagen mennesker med helt andre kulturer og religioner blir i flertall? Vil de norske verdiene, tradisjonene og det samfunnet vi har bygget opp over tid bli bevart?

Jeg vet dette er et vanskelig tema, men jeg tror det er viktig å kunne si høyt det mange kanskje tenker i stillhet. Vi må kunne stille spørsmål uten å bli stemplet som "fremmedfiendtlige".

Ja! Dette er visst en upopulær mening, men vi må faktisk snakke om dette nå. Bor i Drammen selv.

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 16.24):

Steng grensen for all innvandring. Sendt ut kriminelle innvandrere. Forby islam

Anonymkode: 38a51...91e

Det er på tide nå.

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Formueskatt er en katastrofe for Norge og norsk økonomi.

Ja til EU.

Vi trenger færre fylker, kommuner, politistasjoner etc. i dette landet.

Anonymkode: b484c...b38

AnonymBruker
Skrevet
Anonym11223344 skrev (13 timer siden):

Veterinærtjenester bør forbeholdes husdyr i landbruket. Kjæledyr skal avlives ved sykdom og plager.

Men vetrinærene som behandler husdyr som kuer osv er ikke de samme som behandler katter og smådyr som oftest. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes folk som soler seg hardt ofte ser eldre ut, selv før rynkene kommer. Og jeg er fullstendig uenig i "alltid penest med litt farge", dersom det betyr solbrun. 

Anonymkode: af0f8...a93

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes lærernes stilling ikke bare bør styrkes overfor elevene, men også foreldrene deres.  At lærerne har ryggdekning fra skolen slik at foreldrene ikke kommer noen vei ved å klage og legge press på læreren og skolen. 

At foreldrene som ikke gjør en god nok jobb får høre det og ikke kommer noen ved å legge ansvaret på læreren. 

Anonymkode: 5a9db...59c

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2025 den 9.49):

Akkurat nå er vel en av de mest upopulære meninger at jeg vil gjerne ha 15 grader maks fra nå og ut sommeren. 

Anonymkode: 33934...88e

Du står fritt frem til å kjøpe aircondition. Ingen tvinger deg til å være ute i varmen.

Anonymkode: b6ba9...cd9

AnonymBruker
Skrevet

Selv om det regnes som etnisk rensing og er mot folkeretten mener jeg at den eneste løsningen på Gaza-konflikten er at palestinerne blir tvunget til å flytte derfra. Konflikten mellom Israel og palestinerne har pågått i 100 år og det er ingenting som tyder på at det kan bli fred så lenge palestinerne får bo i området. Det må være bedre at man tvangsflytter dem ut av området enn at de palestinske barna aldri får vokse opp i fred fordi foreldrene deres aldri slutter å velge ledere som vil utslette Israel. 

Så er selvsagt spørsmålet hvor palestinerne bør tvangsflyttes. Problemet har jo vært at ingen land vil ta dem i mot fordi historien har vist at de starter med terror i landene som tar dem i mot. Men Qatar og Tyrkia som finansierer Hamas bør tvinge til å ta i mot palestinerne. Når man finansierer terroren så er det rettferdig at man også tar ansvaret for terroristene. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selv om det regnes som etnisk rensing og er mot folkeretten mener jeg at den eneste løsningen på Gaza-konflikten er at palestinerne blir tvunget til å flytte derfra. Konflikten mellom Israel og palestinerne har pågått i 100 år og det er ingenting som tyder på at det kan bli fred så lenge palestinerne får bo i området. Det må være bedre at man tvangsflytter dem ut av området enn at de palestinske barna aldri får vokse opp i fred fordi foreldrene deres aldri slutter å velge ledere som vil utslette Israel. 

Så er selvsagt spørsmålet hvor palestinerne bør tvangsflyttes. Problemet har jo vært at ingen land vil ta dem i mot fordi historien har vist at de starter med terror i landene som tar dem i mot. Men Qatar og Tyrkia som finansierer Hamas bør tvinge til å ta i mot palestinerne. Når man finansierer terroren så er det rettferdig at man også tar ansvaret for terroristene. 

Edit: Dette er også hvorfor jeg synes begrep som "etnisk rensing" kan være misvisende fordi etnisk rensing får det til å høres ut som man tenker at dette er noe lignende Holocaust. Men å flytte noen fra et område med evig krig og fra et område hvor det er alt for få ressurser til et område med fred og med nok ressurser er jo noe helt annet enn Holocaust.  Man redder liv og gir disse menneskene bedre materiell levestandard.  I tillegg så er det ingen grunn til å la de palestinske foreldrene få bestemme barnas fremtid når disse foreldrene drømmer om at barna deres skal bli martyrer. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du står fritt frem til å kjøpe aircondition. Ingen tvinger deg til å være ute i varmen.

Anonymkode: b6ba9...cd9

Jeg har varmepumpe INNE HJEMME men det hjelper ikke når jeg må stelle det jeg har i hagen eller være på jobb. Jeg kan ikke bare ta meg fri, selv om egenmelding har streifet meg. 

Anonymkode: 33934...88e

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg synes lærernes stilling ikke bare bør styrkes overfor elevene, men også foreldrene deres.  At lærerne har ryggdekning fra skolen slik at foreldrene ikke kommer noen vei ved å klage og legge press på læreren og skolen. 

At foreldrene som ikke gjør en god nok jobb får høre det og ikke kommer noen ved å legge ansvaret på læreren. 

Da må pedagogikk være en stor del av lærerutdanningen.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Bytt ut Palestina med Israel, så stemmer plutselig logikken din. Bortsett fra at det er USA som finansieres faenskapen israel holder på med 

Anonymkode: 9c943...541

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonym11223344 skrev (På 20.7.2025 den 2.21):

Veterinærtjenester bør forbeholdes husdyr i landbruket. Kjæledyr skal avlives ved sykdom og plager.

Du vet vel at vi går til veterinær når dyrene våre trenger årlig vaksine?

Anonymkode: 4f900...209

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes grilling og grillmat er oppskrytt. 

Anonymkode: dc2c0...f5f

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

https://www.vg.no/nyheter/i/o3rJXW/flyplassen-i-nice-evakueres?utm_source=vgfront-personalized&utm_content=hovedlopet_row19_pos1&utm_term=vgnyheter_personalized_front-test-CurateVGNews-1-norman

Slike artikler får oss til å fremstå så ekstremt sytete. Det beskrives nesten som en krigsituasjon. Helt nederst i artikkelen kommer det frem at flyet var 2,5 timer forsinket! 🤣 Alle har vell vært med på mye lenger forsinkelser enn det?

Anonymkode: 1418a...e1b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er unormalt å like reborn-dukker som egne barn.

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 6.52):

Munnen til Emil Gukild :hoho:

Ja, jeg følte for å ta med den som en upopulær mening :fnise: Virker som om den mannen kan brukes til alt som har med tv å gjøre, men jeg greier ikke å se på han pga den munnen. Jeg er ikke opphengt i hvordan folk ser ut, men du greier faktisk ikke å unngå å se den munnen. Ser ut som om kjeften spiser opp hele ansiktet hans. 

Anonymkode: d01f1...b06

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg følte for å ta med den som en upopulær mening :fnise: Virker som om den mannen kan brukes til alt som har med tv å gjøre, men jeg greier ikke å se på han pga den munnen. Jeg er ikke opphengt i hvordan folk ser ut, men du greier faktisk ikke å unngå å se den munnen. Ser ut som om kjeften spiser opp hele ansiktet hans. 

Anonymkode: d01f1...b06

Jeg liker ikke sånn folk som DEG som ikke klarer å la være å kommentere andres utseende eller kropp. Det er sånne som deg som mobber og som setter dype sjelearr i andre mennesker.  Slutt å kommenter andre med mindre det er noe positivt!! 

Anonymkode: 4e895...a53

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...