AnonymBruker Skrevet 14. juli #7561 Skrevet 14. juli Jeg orker ikke å like innlegg her inne uansett hvor enig jeg måtte være dersom det forekommer særskrivingsfeil eller andre graverende brudd på norsk grammatikk. Orker ikke! Selv om jeg ikke er noe språklig geni selv🤪 Anonymkode: d48c6...51c 5 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7562 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du vil innskrenke andres frihet til å gå kledd slik de vil fordi du synes det er plagsomt? Noe av det norskeste jeg har hørt. Anonymkode: 1418a...e1b Javel. Jeg synes likevel at man som minimum må kunne vise ansiktet sitt. Anonymkode: 9722a...fba 9 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7564 Skrevet 14. juli EvaLena skrev (På 25.1.2020 den 13.47): Jeg totalt imot innvandring, familiegjenforening og å sende milliarder av penger ut av landet for å støtte korrupte land. Jeg er møkklei alt som har med homofile og deres kamp for å bli akseptert. Det er akseptert nå og trenger ikke få i tog hvert år for å fremme dette. Jeg er også møkklei dette klimahysteriet, el-biler, flyskam og kjøttskam. Jeg er for dødsstraff på drapsmenn, voldtektsforbrytere, pedofile som utøver sin legning og barn og dyremishandlere. Kanskje du bare skal flytte til USA? Anonymkode: 9f8a3...619 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7565 Skrevet 14. juli Jeg synes barn og hunder er slitsomme og ekle Anonymkode: 9f8a3...619 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7566 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg orker ikke å like innlegg her inne uansett hvor enig jeg måtte være dersom det forekommer særskrivingsfeil eller andre graverende brudd på norsk grammatikk. Orker ikke! Selv om jeg ikke er noe språklig geni selv🤪 Anonymkode: d48c6...51c Du glemte punktum. Anonymkode: 1d409...c0c 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7567 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Selvsagt skal man ikke få beskjed om å slutte å trene, hvorfor i alle dager skulle man si det? Jeg er selv overvektig og har begynt å spise sunnere og trene etter et langt liv med mye stillesitting og "spise hva jeg vil". Ingen tvil om at livskvaliteten og energinivået mitt har økt etter jeg begynte å trene. Anonymkode: 23738...864 Noen tar jo helt av når det gjelder trening. Trene hver dag, fjelltur hver dag, i treningsstudio hver dag. Og så klager de på vondt både her og der. Men nei, overbelastning, hva er det? Anonymkode: 40c15...46d 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7568 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Norge er et av de desidert letteste landene å bli rik i. Klarer du det ikke her, så klarer du det ingen steder. Anonymkode: 1418a...e1b Åja? Jeg har ENK og staten vil absolutt at jeg blir AS for da får staten arbeidsgiveravgift og jeg må betale skatt og moms annenhver mnd. Bare tull. Staten har nok penger, det er jo tydelig når de sponser alle andre land enn å ta vare på sitt eget. Anonymkode: 40c15...46d 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7569 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Åja? Jeg har ENK og staten vil absolutt at jeg blir AS for da får staten arbeidsgiveravgift og jeg må betale skatt og moms annenhver mnd. Bare tull. Staten har nok penger, det er jo tydelig når de sponser alle andre land enn å ta vare på sitt eget. Anonymkode: 40c15...46d Om du er momspliktig eller ikke avhenger ikke av hvilken selskapsform du velger. Anonymkode: 7ee96...2dd 6
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7570 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen tar jo helt av når det gjelder trening. Trene hver dag, fjelltur hver dag, i treningsstudio hver dag. Og så klager de på vondt både her og der. Men nei, overbelastning, hva er det? Anonymkode: 40c15...46d Hvorfor er det så viktig for deg å finne noe negativt med trening? Anonymkode: 23738...864 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7571 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mange av de med kjønnsinkongruens sliter også med autisme. Det er veldig strenge lover for medisinsk kjønnsbytte i Norge. De som har sterke psykiske lidelser blir ofte nektet behandling. Hvis du møter på en transperson som går på hormonbehandling, så har de mest sannsynlig ikke autisme eller andre diagnoser. Anonymkode: 6d435...903 1
Snok1 Skrevet 15. juli #7572 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (På 29.4.2023 den 4.25): Hvert år på jobben så er det info-møter om ramadan. Vi skal lære om hva ramadan er og hvorfor vi bør lære om ramadan. Det er folk på nyhetene hos både NRK og TV2 som snakker om det. På neste års møte tar jeg med meg bacon snacks eller bacon som jeg har stekt hjemme. Hvorfor skal jeg måtte lære og ta hensyn til noe jeg ikke bryr meg om? Jeg er ikke kristen, men det er da ikke lærdom om Kristendom i Moskeer heller.. Så hvorfor skal jeg bry meg? Anonymkode: fa795...7ec Du bryr deg jo. For min del: Jeg ville ikke gått på et møte som ikke er relevant for jobben. Jeg er like positiv/nøytral til ramadan som til påske, og trenger ingen informasjon om påske på jobb.
Snok1 Skrevet 15. juli #7573 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er for dødsstraff på drapsmenn, voldtektsforbrytere, pedofile som utøver sin legning og barn og dyremishandlere. Det er temmelig radikalt å være for dødsstraff på barn. 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #7574 Skrevet 15. juli Snapchat er for idioter og ungdommer. Anonymkode: 65395...bc3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #7575 Skrevet 15. juli Snok1 skrev (9 minutter siden): Det er temmelig radikalt å være for dødsstraff på barn. Tror du skjønte at det var skrivefeil, gjorde du ikke? Anonymkode: 65395...bc3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #7576 Skrevet 15. juli Snok1 skrev (16 minutter siden): Det er temmelig radikalt å være for dødsstraff på barn. Tråden heter jo upopulære meninger 😂 Anonymkode: b6ba9...cd9 1 1
Snok1 Skrevet 15. juli #7577 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tror du skjønte at det var skrivefeil, gjorde du ikke? Anonymkode: 65395...bc3 Det er en type skrivefeil man gjerne unngår, og derfor vil jeg bistå ved å peke på feilen. Det er en del av mine altruistiske tjenester overfor allmennheten. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #7578 Skrevet 15. juli Snok1 skrev (24 minutter siden): Det er en type skrivefeil man gjerne unngår, og derfor vil jeg bistå ved å peke på feilen. Det er en del av mine altruistiske tjenester overfor allmennheten. Ser bare patetisk ut å drive på slik. Men men. You do you! Anonymkode: 65395...bc3
Maleficenta Skrevet 15. juli #7579 Skrevet 15. juli Jeg mener at de fleste mobbere bare er ufordragelige og onde av natur 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #7580 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 20.43): Om du er momspliktig eller ikke avhenger ikke av hvilken selskapsform du velger. Anonymkode: 7ee96...2dd Nei, det er omsetning og hva du driver med. Men om jeg tjener over 1 mill på mitt ENK, som dessverre er momspliktig, så trenger vel ikke staten å pålegge meg å endre selskapsform. De får nok skatt og avgift av meg om ikke de skal ha arbeidsgiveravgift også. Anonymkode: 40c15...46d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå