Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.7.2025 den 10.56):

Så spurte han en hvor han hadde lært så nydelig engelsk, så er det morsmålet i landet.😆

Anonymkode: b2955...4c6

Hahah, ja så det der! :ler:

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Synes Verden er kjedelig

Kunne tenke meg en skikkelig verdenskrig 

Og hvorfor måtte vi bekjempe corona? Er en grunn til at jorden er overbefolket. La naturen styre og se hva vi får....

Anonymkode: 40c15...46d

Koronaviruset var ikke særlig dødelig, men veldig mange ble syke og fikk ettervirkninger. Det er ikke sånn at veldig mange hadde blitt "utryddet" så man hadde blitt færre mennesker. Istedet hadde vi risikert en sykelig befolkning som trengte mye hjelp fra et allerede sprengt helsevesen, og som ikke hadde klart å stå i jobb og bidra til fellesskapet. Høres det virkelig ut som noe du ønsker?
Det er dessverre heller ikke sånn at de smarte overlever mens de dumme dør i en pandemi.

Anonymkode: 23d7d...582

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har mange meninger. 
Eldre folk burde ikke fått lov å oppholde seg i butikker i rush tiden, det skaper kø og irritasjon. De kan handle når andre er på jobb. 

By og bygd- mye er likt men blir akseptert ulikt. 
I byen kan man sitte i en park eller på en benk alene og ta seg et glass vin. Gjør man det på bygda blir man sett på som gal og burde vært innlagt. 
konklusjon: folk bør passe på seg selv og sitt. Sladder burde vært gapestokk 

Anonymkode: e0d6c...ad2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Synes Verden er kjedelig

Kunne tenke meg en skikkelig verdenskrig 

Og hvorfor måtte vi bekjempe corona? Er en grunn til at jorden er overbefolket. La naturen styre og se hva vi får....

Enig. La alt gå til grunne.

Anonymkode: 08970...c58

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.7.2025 den 19.50):

Og foreldre må miste lønn når barna begår lovbrudd!

Anonymkode: 7ac68...bf4

Nei, Nav ytelser typ bostøtte, sosialstønad, kommunal bolig osv mao ikke lønn men ytelser

Anonymkode: 139d4...d6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, Nav ytelser typ bostøtte, sosialstønad, kommunal bolig osv mao ikke lønn men ytelser

Anonymkode: 139d4...d6e

Jo lønn også, når vi først skal straffe foreldre for deres barns handlinger på ekte middelaldervis.

Anonymkode: 7ac68...bf4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ening med Mads Hansen,  når det kommer til Iselin Guttormsen. Det er ikke det at hun er dame som gjør at hun får kritikk,  men det som kommer utav kjeften hennes. Jeg er dame selv, men synes feministen i Iselin blir too much i en del tilfeller.

Anonymkode: ea3eb...888

• Liker 3
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Multer smaker høgg.

Anonymkode: 3f97f...f94

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gifflar smaker ikke godt!

Anonymkode: f6e4e...c0b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at folk som sier at de  ha alkohol for å kose seg, eller som blir forfjamset over å bli invitert til sosiale sammenkomster hvor alkohol ikke er en del av pakka, er alkoholikere.

Anonymkode: 27f8e...639

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg mener at folk som sier at de  ha alkohol for å kose seg, eller som blir forfjamset over å bli invitert til sosiale sammenkomster hvor alkohol ikke er en del av pakka, er alkoholikere.

Anonymkode: 27f8e...639

Definitivt!

Anonymkode: 9722a...fba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Umulig å bli rik her i landet uten å bli flådd av staten

Svarte penger og Cash is King 👌

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At det er altfor mye fritidsbåter og vannskutere i oslofjorden. Å at folk får kjøre altfor fort. Savner å se politi på sjøen mye mere.

Anonymkode: 37550...dd5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting sunt med å bli brun. All brunfarge etter soling er bare tegn på hudskade. D vitamin får du lett også med solkrem. 

Anonymkode: e8d15...494

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner som er desperate på å få barn, at de får barn med menn de ikke kjenner godt nok. Er så enkelt å si at han var ikke sånn før vi fikk barn...

Anonymkode: a7ec9...fcc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn ut på arbeid 👷🏼og kvinner hjemme å passer barn og hus🏡

Anonymkode: 52c1a...78c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er ingenting sunt med å bli brun. All brunfarge etter soling er bare tegn på hudskade. D vitamin får du lett også med solkrem. 

Anonymkode: e8d15...494

Er ikke det ganske rasistisk å si?

Anonymkode: 60024...7b9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Herregud, må du gi deg.

Anonymkode: 23738...864

• Liker 3
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du skjønte vel hva som mentes?

Anonymkode: 9722a...fba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

- Det er ok å være overvektig, man velger selv hvordan man vil leve livet sitt.

- Hater kostholds og treningsfokuset som er i samfunnet i dag. Folk trener mange dager i uka, for hva? Å kanskje kunne leve 10 år ekstra, men ha et mye kjedeligere liv enn om man kan spise hva man vil.

- Matematikk er ikke så viktig, faget har et alt for stort fokus i skolen, og ødelegger skolegangen for mange som ikke forstår faget. Man burde kunne velge mellom praktisk og teoretisk matte allerede på ungdomsskolen.

- Midtøsten-konflikten er uløselig. De har vært i konflikt siden 1940-tallet, og kommer aldri til å finne en løsning som begge parter er fornøyd med.

Anonymkode: e6510...e6d

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

- Hater kostholds og treningsfokuset som er i samfunnet i dag. Folk trener mange dager i uka, for hva? Å kanskje kunne leve 10 år ekstra, men ha et mye kjedeligere liv enn om man kan spise hva man vil.

Anonymkode: e6510...e6d

10 år ekstra er en stor helsegevinst spør du meg. Pluss de fleste finner en balanse, vi sitter ikke å snacker på grønnfor i helgene. Man kan lage mye sunt og godt i hverdagen, også ta en saftig bacon cheese burger på lørdagen. Det er ikke alt eller ingenting liksom. Jeg og de jeg kjenner som trener, liker jo å trene. Det føles godt å bevege kroppen, ser alltid frem til en god treningsøkt eller joggetur.

Men så klart, alle skal få lov å leve livet slik som de selv ønsker. Jeg ser ikke den store livsgleden i mat, og du ser ikke den store livsgleden i trening.

Anonymkode: 89473...6ba

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...