AnonymBruker Skrevet 10. juli #7501 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mener at innvandrer familier som lever på Nav bør miste støtte om barna gjør kriminelle handlinger ala slik som i UK Anonymkode: 139d4...d6e Skal ikke også norske familier som går på Nav miste støtte hvis deres barn gjør kriminelle handlinger? Anonymkode: e4de6...2dd 4 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #7503 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg VET det finnes noen som er født i feil kropp, men det er så sjelden at man kan leve hele livet uten og kjenne en eneste en. Du har sikkert møtt noen ubevisst. De færreste introduserer seg med diagnosen sin. De som faktisk er trans, og går fullt inn for å endre kjønnet sitt medisinsk, de kan man ikke se det på etter noen år i behandling. Anonymkode: 6d435...903 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli #7504 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (På 29.4.2023 den 8.36): Min upopulære mening er at folk må komme seg på jobb om de har en! Blir for dumt å være sykemeldt på grunn av ryggen (kontorjobb) og så legge ut på sosiale medier at man driver med fjellklatring… KOM DEG PÅ JOBB Anonymkode: 84125...078 Klatring er noe av det beste du kan gjøre hvis du sliter med ryggen.... Hilsen en som bruker klatring aktivt mot ryggplager. Anonymkode: 11e2f...0a4 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #7505 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du har sikkert møtt noen ubevisst. De færreste introduserer seg med diagnosen sin. De som faktisk er trans, og går fullt inn for å endre kjønnet sitt medisinsk, de kan man ikke se det på etter noen år i behandling. Anonymkode: 6d435...903 Det er det jeg mener, de som «skriker» ut at de er trans har heller store psykiske problemer. Virker som det har blitt trendy å kalle seg trans. Det finnes ikke så mange som er født «i feil kropp». Enkelt og greit! Anonymkode: 7459c...4aa 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #7506 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (På 8.7.2025 den 22.02): Trump er morsom han. Altså, mannen er oransje, har helt latterlig sveis og går med alt for store sko. Det er jo bare den røde nesa som mangler før han er 100% klovn. Anonymkode: 23d7d...582 Så spurte han en hvor han hadde lært så nydelig engelsk, så er det morsmålet i landet.😆 Anonymkode: b2955...4c6 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli #7507 Skrevet 10. juli Jeg synes det passer med norsk flagg eller kommuneflagg på store flaggstenger. Fotball og regnbue på vimpler. Men jeg er lei regnbuen pga pride. Den har mistet å være bare regnbue. Anonymkode: b2955...4c6 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli #7508 Skrevet 10. juli Min upopulære mening; Jeg liker ikke barn opptil 12-14 års alder. Har bevisst ingen barn selv. Anonymkode: ea3eb...888 2 1
pennyless Skrevet 10. juli #7509 Skrevet 10. juli Du får ikke sympati fra meg bare fordi du er homofil. Jeg er bifil selv da.
AnonymBruker Skrevet 10. juli #7510 Skrevet 10. juli Det er teit og flaut å være stolt av noe man ikke har utført. For eksempel sin nasjonalitet eller etnisitet. Hvordan kan man være "stolt over å være fra X". Du ble jo bare født der?! Anonymkode: 1418a...e1b 1
Fru Uperfekt Skrevet 10. juli #7511 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (På 9.7.2025 den 0.13): Jeg hater hvor normalisert det er å drikke alkohol. Folk som kjører i fylla setter jo ikke bare sitt eget liv i fare, men alle andre på veien også. Ser på det på ganske lik linje som noen typer narkotika. Finner noen som er verre og mindre farlige for andre rundt dem selvfølgelig. Vet godt også det er folk som ikke drikker seg drita fulle og som er ganske ansvarlige når de drikker, bare tar seg en pils. Så prøver å ikke sette alle i samme bås. Jeg må jo bare leve med det, men føler ikke jeg har mange rundt meg som deler denne tanken. Anonymkode: 54903...87e Unnskyld men jeg leser at du mener alle som drikker kjører i fylla, mener du det? 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #7512 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): Skal ikke også norske familier som går på Nav miste støtte hvis deres barn gjør kriminelle handlinger? Anonymkode: e4de6...2dd Jo gjerne det og. Anonymkode: 139d4...d6e
AnonymBruker Skrevet 10. juli #7513 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo gjerne det og. Anonymkode: 139d4...d6e Og foreldre må miste lønn når barna begår lovbrudd! Anonymkode: 7ac68...bf4 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #7514 Skrevet 10. juli jaeols skrev (På 27.6.2025 den 15.25): Det må du finne deg i. Fastlegen har kommet for å bli. Dessverre! Anonymkode: ab50c...301 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #7515 Skrevet 11. juli Typen til Alexandra Joner har altfor stor munn. Å ja, jeg vet at det selvfølgelig ikke er noe en velger selv. Men, kjeften er svær. Anonymkode: ea3eb...888 1
Perelandra Skrevet 11. juli #7516 Skrevet 11. juli Tråden er ryddet for nedsettende, hatefullt og hetsende innhold, brukerdebatt, brukerangrep, latterliggjøring, forherligelse av lovbrudd, avsporinger og svar til dette. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 11. juli #7517 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (På 29.4.2023 den 4.25): Hvert år på jobben så er det info-møter om ramadan. Vi skal lære om hva ramadan er og hvorfor vi bør lære om ramadan. Det er folk på nyhetene hos både NRK og TV2 som snakker om det. På neste års møte tar jeg med meg bacon snacks eller bacon som jeg har stekt hjemme. Hvorfor skal jeg måtte lære og ta hensyn til noe jeg ikke bryr meg om? Jeg er ikke kristen, men det er da ikke lærdom om Kristendom i Moskeer heller.. Så hvorfor skal jeg bry meg? Anonymkode: fa795...7ec Under ramadan må jeg jobbe mer fordi muslimer som faster har lavt blodsukker. Kan ikke si god jul/påske, det er god ferie. Jeg synes det er sykt. Anonymkode: 3f97f...f94 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #7518 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (På 25.1.2021 den 3.44): synes omskjært penis er diggest og penest og kommer til å få dette gjort på fremtidige sønner Anonymkode: a9673...0f4 Du vil at dine fremtidige sønner skal ha en "digg penis???" Synes barnevernet bør kobles inn når foreldre velger å omskjære barn. Leger burde heller ikke omskjære barn med mindre det er et medisinsk behov for det. Anonymkode: 3f97f...f94 4 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #7519 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (På 29.4.2023 den 8.36): Min upopulære mening er at folk må komme seg på jobb om de har en! Blir for dumt å være sykemeldt på grunn av ryggen (kontorjobb) og så legge ut på sosiale medier at man driver med fjellklatring… KOM DEG PÅ JOBB Anonymkode: 84125...078 Å gå tur er noe av det beste du kan gjøre for ryggen. Den blir ikke bedre av at du ligger i ro hjemme eller sitter på et kontor. Anonymkode: b6ba9...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #7520 Skrevet 11. juli Synes Verden er kjedelig Kunne tenke meg en skikkelig verdenskrig Og hvorfor måtte vi bekjempe corona? Er en grunn til at jorden er overbefolket. La naturen styre og se hva vi får.... Anonymkode: 40c15...46d 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå