jaeols Skrevet 7. juli #7441 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det vanskelig å forstå at denne tenkte ordningen ikke kun skal gjelde for én person? 😅 Anonymkode: 9722a...fba Den vil ALDRI komme til å eksistere, du drømmer nå. Det er for få fastleger. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #7442 Skrevet 7. juli jaeols skrev (3 minutter siden): Det skjønner du hvis du tenker deg om. Alle andre har bare en fastlege. Du vil ha flere. Det får du ikke. Du tar helt totalt feil. I tillegg er du frekk. Deg gidder jeg ikke forholde meg noe mer til. Anonymkode: 1418a...e1b 3 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli #7443 Skrevet 7. juli Jeg tror ikke at Britney Spears eller Justin Bieber blir gamle. Tviler på de se 50-tallet. Anonymkode: ea3eb...888 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #7444 Skrevet 7. juli jaeols skrev (2 minutter siden): Den vil ALDRI komme til å eksistere, du drømmer nå. Det er for få fastleger. Men herregud, dette er tråden for Upopulære meninger, ikke tråden for Dette skal jeg få gjennomslag for. Du trenger ikke bli frekk og kalle folk egoister bare fordi noen ønsker noe annet enn det som er dagens ordning. Anonymkode: 9722a...fba 4 2
Anonymbruker*** Skrevet 7. juli #7445 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (På 3.7.2025 den 19.21): Jeg er allergisk mot masse. Folk drar på ferie uten å invitere meg hele tiden, og sier at det er pga allergiene mine. Og jeg skjønner dem. For hvis de synes det er irriterende, kan jeg si at det er dobbelt så irriterende for meg, alt må tilrettelegges hele tiden. Men er leit at jeg ikke blir invitert likevel. Anonymkode: 9722a...fba For noen ufine folk du kjenner, nesten så jeg ikke tror på det! Når det er sagt er det i det hele tatt normalt å bli invitert på ferier i hytt og pine om man ikke er allergiker? Jeg er ikke allergisk mot noe, men drar sjeldent på ferieturer med venner/familie. Besøke ja, men ikke ferieturer til andre steder. Annenhvert år kanskje. De fleste når de begynner å bli voksne har jeg inntrykket av at ferierer med partner/kjernefamilien.
AnonymBruker Skrevet 7. juli #7446 Skrevet 7. juli Anonymbruker*** skrev (5 minutter siden): For noen ufine folk du kjenner, nesten så jeg ikke tror på det! Når det er sagt er det i det hele tatt normalt å bli invitert på ferier i hytt og pine om man ikke er allergiker? Jeg er ikke allergisk mot noe, men drar sjeldent på ferieturer med venner/familie. Besøke ja, men ikke ferieturer til andre steder. Annenhvert år kanskje. De fleste når de begynner å bli voksne har jeg inntrykket av at ferierer med partner/kjernefamilien. Er dessverre sant😅 er en gjeng som drar sammen som min mann kjenner. Så pga dette, drar selvfølgelig ikke han lengre heller. Ufine ja, det kan du banne på. Synd noen av dem er i familie med ham, ellers hadde vi jo ikke hatt noe som helst med dem å gjøre. Skjønne at allergiene mine er stress, men det er jo noe man kan tilrettelegge hvis man vil. Anonymkode: 9722a...fba
AnonymBruker Skrevet 7. juli #7447 Skrevet 7. juli jaeols skrev (1 time siden): Det skjønner du hvis du tenker deg om. Alle andre har bare en fastlege. Du vil ha flere. Det får du ikke. Ordningen ville jo gjeldt alle, ikke bare én person – du misforstår hen med vilje. De har slike ordninger i andre europeiske land, og da kan du lett få time samme uke om det skulle være noe. Jeg forstår fordelen med fastleger som har kunnskap om historikken din, men for veldig mange legebesøk (nesten alle) er det helt irrelevant og hvilken som helst lege kunne gjort jobben. Anonymkode: 6d435...903 1 1
jaeols Skrevet 7. juli #7448 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ordningen ville jo gjeldt alle, ikke bare én person – du misforstår hen med vilje. De har slike ordninger i andre europeiske land, og da kan du lett få time samme uke om det skulle være noe. Jeg forstår fordelen med fastleger som har kunnskap om historikken din, men for veldig mange legebesøk (nesten alle) er det helt irrelevant og hvilken som helst lege kunne gjort jobben. Anonymkode: 6d435...903 Der tar du grundig feil, de kjenner ikke historikken din og kan ikke ta noen avgjørelser. Det er det fastlegen som gjør.
AnonymBruker Skrevet 7. juli #7449 Skrevet 7. juli Jeg driter i Palestina, Israel og Pride. Anonymkode: aac3e...29b 4 1 8
snurk Skrevet 7. juli #7450 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (På 28.6.2025 den 14.33): Da kan jeg kontre med at jeg synes lekser er nødvendig 🤭 Det forbereder barn på videre studier, det lærer dem ansvar for egen læring, det lærer dem hvilke studieteknikker som funker for akkurat dem. Anonymkode: 9722a...fba Men er det nødvendig å ta ansvar for egen læring og lære studieteknikk som 6-åring? Alt til sin tid, tenker jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #7451 Skrevet 7. juli jaeols skrev (56 minutter siden): Der tar du grundig feil, de kjenner ikke historikken din og kan ikke ta noen avgjørelser. Det er det fastlegen som gjør. Eh? Som om folk ikke drar på legevakta eller får vikarleger innimellom🙄 Går jo helt fint. Anonymkode: 9722a...fba 2 1
Gjest Alaenera Skrevet 8. juli #7452 Skrevet 8. juli Jeg synes Norge burde ta tilbake dødsstraffen for de mest alvorlige forbrytelsene. At sånne som ABB lever videre finansiert av staten er galskap i mine øyne.
AnonymBruker Skrevet 8. juli #7453 Skrevet 8. juli Får sikkert mange mot meg nå, men min upopulære mening er at jeg synes Tone Damli "dyrker" søsterens bortgang på sosiale medier. Å da mener jeg ikke som i å håve inn penger, men at alle postene er relatert til den hendelsen. Det er lov å sørge og alle eier sin egen sorg, men det kan bli litt mye. Uansett hvor hardt det er, så går livet videre. Og vi er nødt til å ta hverdagen tilbake. Det er lov å le, smile og kose seg tross alt. Anonymkode: ea3eb...888 2 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli #7454 Skrevet 8. juli Alaenera skrev (8 minutter siden): Jeg synes Norge burde ta tilbake dødsstraffen for de mest alvorlige forbrytelsene. At sånne som ABB lever videre finansiert av staten er galskap i mine øyne. Da er det like greit du ikke blir justisminister. Anonymkode: 3fabc...afe 1
Gjest Alaenera Skrevet 8. juli #7455 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da er det like greit du ikke blir justisminister. Anonymkode: 3fabc...afe Ok, da er det karrierevalget knust.
AnonymBruker Skrevet 8. juli #7456 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Får sikkert mange mot meg nå, men min upopulære mening er at jeg synes Tone Damli "dyrker" søsterens bortgang på sosiale medier. Å da mener jeg ikke som i å håve inn penger, men at alle postene er relatert til den hendelsen. Det er lov å sørge og alle eier sin egen sorg, men det kan bli litt mye. Uansett hvor hardt det er, så går livet videre. Og vi er nødt til å ta hverdagen tilbake. Det er lov å le, smile og kose seg tross alt. Anonymkode: ea3eb...888 Og jeg, som ikke engang følger Tone Damli på sosiale medier, tenker at alle sørger på ulikt vis og har ulike behov etter en traumatisk hendelse. For noen er det å gå videre, jobbe, "le og kose seg". Andre trenger mer tid og ønsker å sette ord på følelsene. Man MÅ ikke følge folk man blir irritert over på sosiale medier. Det går an å avfølge Anonymkode: 67e54...7f0
AnonymBruker Skrevet 8. juli #7457 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og jeg, som ikke engang følger Tone Damli på sosiale medier, tenker at alle sørger på ulikt vis og har ulike behov etter en traumatisk hendelse. For noen er det å gå videre, jobbe, "le og kose seg". Andre trenger mer tid og ønsker å sette ord på følelsene. Man MÅ ikke følge folk man blir irritert over på sosiale medier. Det går an å avfølge Anonymkode: 67e54...7f0 Skrev ingen sted at jeg hverken følger eller er irritert på vedkommende. Anonymkode: ea3eb...888 3
Disni Skrevet 8. juli #7458 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (På 26.6.2025 den 12.21): En by blir bedre og bedre å bo i når konsentrasjonen av forskjellige kulturer samlet på et sted øker. En by blir bedre og bedre å bo i deste flere mennesker det er der. Anonymkode: 1418a...e1b Skjønner at den meningen er upopulær. Det stemmer ikke…..Sikkert deilig å mene det for deg. Men det finnes bevis for det motsatte. …. 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli #7459 Skrevet 8. juli Disni skrev (1 minutt siden): Skjønner at den meningen er upopulær. Det stemmer ikke…..Sikkert deilig å mene det for deg. Men det finnes bevis for det motsatte. …. Jeg trur ikke du kan vise meg noe bevis som får meg til å ikke foretrekke multikulturelle storbyer, men du er velkommen til å prøve. Anonymkode: 1418a...e1b
Disni Skrevet 8. juli #7460 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg trur ikke du kan vise meg noe bevis som får meg til å ikke foretrekke multikulturelle storbyer, men du er velkommen til å prøve. Anonymkode: 1418a...e1b Malmø…. 1 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå