AnonymBruker Skrevet 23. juli #7401 Skrevet 23. juli Jeg syntes det er alt for mange innvandrere i Norge, og at vi umiddelbart må begynne å sende ut alle som gjør noe kriminelt. Og at vi verner om norsk statsborgerskap litt bedre: Man må være født her for å bli statsborger. Man kan få varig opphold, men ikke statsborgerskap. Jeg syntes islam er en mindreverdig religion, og at muslimer som tror på Koranen er mindre intelligente. Jeg tror heller ikke at hijab eller ikke er et reelt valg kvinnene har. Det burde være mulig å ta fra innvandrere stønad og trygd når de beviselig sender penger ut av landet, i stede for å gi barna en god oppvekst. asylsøkere eller tidligere asylsøkere som drar på ferie i hjemlandet burde miste oppholdstillatelsen da beskyttelsesbehovet ikke lengre er til stede. Innvandrere som ikke kan forsørge seg selv (og andre også egentlig) burde ikke fritt kunne velge hvor de vil flytte. Feks skal ikke en asylsøker som har fått tildelt en kommune fritt kunne flytte til Oslo for å gå på trygd. Det er alt for mange utle dinger i hovedstaden allerede. Anonymkode: 8aef8...40c 5 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli #7402 Skrevet 23. juli Synes det er irriterende at fosterhjemsforeldre får dekket bunad til fosterbarn. Bare for at fosterbarnet ikke skal føle seg utenfor. Bunad er ikke en menneskerett. Hva med vanlige foreldre som ikke har råd til bunad til konfirmasjonen til barna deres. De blir også utenfor. Og ikke kom og si at det er synd på fosterbarna, ei heller at det ikke stemmer. Anonymkode: 40c15...46d 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli #7403 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synes det er irriterende at fosterhjemsforeldre får dekket bunad til fosterbarn. Bare for at fosterbarnet ikke skal føle seg utenfor. Bunad er ikke en menneskerett. Hva med vanlige foreldre som ikke har råd til bunad til konfirmasjonen til barna deres. De blir også utenfor. Og ikke kom og si at det er synd på fosterbarna, ei heller at det ikke stemmer. Anonymkode: 40c15...46d Oi, dette stemmer ikke! Jeg er fosterforelder til en 16 åring. Hvor har du det fra? Anonymkode: b518a...bbd 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli #7404 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi, dette stemmer ikke! Jeg er fosterforelder til en 16 åring. Hvor har du det fra? Anonymkode: b518a...bbd Tante til et fosterbarn og det stemmer her ivertfall. Fosterbarnet og barnet mitt var konfirmant på samme tid og begge ville ha bunad. Vi hadde ikke råd, det hadde fosterforeldrene fordi de fikk penger fra Nav Anonymkode: 40c15...46d
AnonymBruker Skrevet 23. juli #7405 Skrevet 23. juli Folk som bestiller 1 uke i syden til 50k for 2 personer og klager på at de har dårlig råd Anonymkode: 40c15...46d 5 1
Sinnanordlendig Skrevet 23. juli #7406 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg syntes islam er en mindreverdig religion, og at muslimer som tror på Koranen er mindre intelligente. Jeg tror heller ikke at hijab eller ikke er et reelt valg kvinnene har. Anonymkode: 8aef8...40c Jeg syntes det er unødvendig å dømme folk som «mindre intelligente» pga. syn på ulike ting, religion eller politiske meninger. Jeg er ikke muslim selv og syntes heller ikke noe om dem, dette er bare ett eksempel, det finnes mange andre innlegg som er i annen kontekst 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli #7407 Skrevet 23. juli Sinnanordlendig skrev (26 minutter siden): Jeg syntes det er unødvendig å dømme folk som «mindre intelligente» pga. syn på ulike ting, religion eller politiske meninger. Jeg er ikke muslim selv og syntes heller ikke noe om dem, dette er bare ett eksempel, det finnes mange andre innlegg som er i annen kontekst Jeg syntes på generelt grunnlag at folk som tror på guder er lite intelligente. Det er null bevis for at det er engang sannsynlig at det finnes en gud. Så ja. De fremstår som lite intelligente pga det. Og islam er en religion som sier at de troende står over alle andre mennesker, og at vi ikke-troende er mindre verdt. Så jeg syntes islam er hakket verre enn de andre religionene som finnes. Anonymkode: 8aef8...40c 2 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli #7408 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Tante til et fosterbarn og det stemmer her ivertfall. Fosterbarnet og barnet mitt var konfirmant på samme tid og begge ville ha bunad. Vi hadde ikke råd, det hadde fosterforeldrene fordi de fikk penger fra Nav Anonymkode: 40c15...46d Det synes jeg høres ekstremt merkelig ut. Er selv fostermor, og var ikke snakk om slik støtte av NAV. Anonymkode: cda65...327 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #7409 Skrevet 23. juli Anonym11223344 skrev (På 20.7.2025 den 2.21): Veterinærtjenester bør forbeholdes husdyr i landbruket. Kjæledyr skal avlives ved sykdom og plager. Så en katt med en vond tann eller en hund med ørebetennelse burde bare avlives da? Selv om det er svært enkle ting å gjøre noe med? Anonymkode: 298b2...894 2 3
Sinnanordlendig Skrevet 24. juli #7410 Skrevet 24. juli (endret) AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg syntes på generelt grunnlag at folk som tror på guder er lite intelligente. Det er null bevis for at det er engang sannsynlig at det finnes en gud. Så ja. De fremstår som lite intelligente pga det. Og islam er en religion som sier at de troende står over alle andre mennesker, og at vi ikke-troende er mindre verdt. Så jeg syntes islam er hakket verre enn de andre religionene som finnes. Anonymkode: 8aef8...40c Jeg forstår hva du mener og jeg er egentlig litt enig med deg, islam et hakket verre, men jeg syntes «mindre intelligente» ikke er riktig ord å bruke Endret 24. juli av Sinnanordlendig Skrivefeil 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #7411 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 16.16): Du har ikke dyr i kjøleskapet heller da, håper jeg? Anonymkode: b518a...bbd Stemmer Anonymkode: 930a9...103
Teardrop Skrevet 24. juli #7412 Skrevet 24. juli At de som har fibro gir den skylden for ALT! og at de slenger inn den kommentaren samma faan hva det er. Omg! jeg orker ikke forholde meg til sånne folk, blir oppgitt. Kjenner desverre 3-4 stk som har diagnosen og de er jo likedann hele gjengen! Både eldre tanter og på jobb. jeg glemte brød på butikken dag. det er pga jeg har fibro.... jeg våknet 4 gnager i natt.. det er pga fibroen... nesa mi renner.. jeg har fibro vettu. jeg orket bare 1 brødskive. jeg har fibro. jeg har diare i dag. det er pga fibro. 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #7413 Skrevet 25. juli Teardrop skrev (7 timer siden): jeg glemte brød på butikken dag. det er pga jeg har fibro.... jeg våknet 4 gnager i natt.. det er pga fibroen... nesa mi renner.. jeg har fibro vettu. jeg orket bare 1 brødskive. jeg har fibro. jeg har diare i dag. det er pga fibro. Tror faktisk ikke det er noen andre diagnoser det skyldes like mye på som fibro, når jeg tenker meg om. Kjenner folk med ymse kroniske plager, men det er de med fibro som hele tiden skal poengtere det. Anonymkode: 9722a...fba 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #7414 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (På 23.7.2025 den 18.32): Synes det er irriterende at fosterhjemsforeldre får dekket bunad til fosterbarn. Bare for at fosterbarnet ikke skal føle seg utenfor. Bunad er ikke en menneskerett. Hva med vanlige foreldre som ikke har råd til bunad til konfirmasjonen til barna deres. De blir også utenfor. Og ikke kom og si at det er synd på fosterbarna, ei heller at det ikke stemmer. Anonymkode: 40c15...46d Når man velger å få barn, vet man at den kostnaden kommer hvis det blir en jente. Har man ikke økonomi til å kjøpe bunad, så er det foreldrene som har tatt det valget ovenfor sitt barn. Anonymkode: a7ec9...fcc 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #7415 Skrevet 25. juli Teardrop skrev (13 timer siden): At de som har fibro gir den skylden for ALT! og at de slenger inn den kommentaren samma faan hva det er. Omg! jeg orker ikke forholde meg til sånne folk, blir oppgitt. Kjenner desverre 3-4 stk som har diagnosen og de er jo likedann hele gjengen! Både eldre tanter og på jobb. jeg glemte brød på butikken dag. det er pga jeg har fibro.... jeg våknet 4 gnager i natt.. det er pga fibroen... nesa mi renner.. jeg har fibro vettu. jeg orket bare 1 brødskive. jeg har fibro. jeg har diare i dag. det er pga fibro. Hehe, har sykdommen selv å syntes det er helt tragisk å høre på alle de som klager om fibroen sin... Anonymkode: a7ec9...fcc 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli #7416 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Stemmer Anonymkode: 930a9...103 Vi fant en hjemløs kanin utenfor hos oss. Nå har han bodd hos oss i snart 5 år. Skulle vi latt være å redde han da og la han lide ute, eller avlive han? Anonymkode: 4f900...209 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #7417 Skrevet 25. juli Teardrop skrev (15 timer siden): At de som har fibro gir den skylden for ALT! og at de slenger inn den kommentaren samma faan hva det er. Omg! jeg orker ikke forholde meg til sånne folk, blir oppgitt. Kjenner desverre 3-4 stk som har diagnosen og de er jo likedann hele gjengen! Både eldre tanter og på jobb. jeg glemte brød på butikken dag. det er pga jeg har fibro.... jeg våknet 4 gnager i natt.. det er pga fibroen... nesa mi renner.. jeg har fibro vettu. jeg orket bare 1 brødskive. jeg har fibro. jeg har diare i dag. det er pga fibro. Hahah, omtrent som de med ADHD. «Jeg holdte på å kjøre ned noen i dag, hahaha det er såååå ADHD av meg!» «Sorry for at jeg avbryter deg, jeg har ADHD skjønner du.» Anonymkode: 298b2...894 4 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #7418 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hahah, omtrent som de med ADHD. «Jeg holdte på å kjøre ned noen i dag, hahaha det er såååå ADHD av meg!» Anonymkode: 298b2...894 Mens de i egentlig burde tenkt "jeg må slutte å kjøre bil før jeg ender med å kjøre ned noen". Anonymkode: 5a9db...59c 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #7419 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når man velger å få barn, vet man at den kostnaden kommer hvis det blir en jente. Har man ikke økonomi til å kjøpe bunad, så er det foreldrene som har tatt det valget ovenfor sitt barn. Anonymkode: a7ec9...fcc For noe tull. Man er gode foreldre selv om man ikke bruker 60 000 kr på en kjole. Anonymkode: b518a...bbd 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #7420 Skrevet 26. juli Jeg er enig med FRP i at man skal hjelpe flyktninger der de er, istedenfor at de kommer hit. Det er sikkert mange som er imot meg her nå, men det får så nå være Anonymkode: 38290...e98 6 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå