AnonymBruker Skrevet 22. juni #7361 Skrevet 22. juni Jeg er så drittlei USA og Israel og de som styrer. Alt disse diktator landene lager så jævlig mye trøbbel som alle andre må rydde opp i. Her skal vi gå å redde verden og miljøet med å forby noen jævla plastposer mens land blir bombet sønder og sammen...det er så fjernt. Anonymkode: 353aa...ba8 12
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7362 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er så drittlei USA og Israel og de som styrer. Alt disse diktator landene lager så jævlig mye trøbbel som alle andre må rydde opp i. Her skal vi gå å redde verden og miljøet med å forby noen jævla plastposer mens land blir bombet sønder og sammen...det er så fjernt. Anonymkode: 353aa...ba8 Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor vi som mennesker ikke har kommet lenger i 2025. Det er så meningsløst. Hadde lederne måttet kjempe seg i mellom så hadde vi ikke hatt krig men så lenge det går utover ALLE andre enn de selv så får de bare kjøre på. Anonymkode: 353aa...ba8 3
Gjest Måne69 Skrevet 22. juni #7363 Skrevet 22. juni (endret) AnonymBruker skrev (På 10.11.2019 den 14.35): Jeg er for EU. Sier det aldri høyt, orker ikke å bli skjelt ut Anonymkode: b484c...b38 Enig! Endret 22. juni av Måne69 .
Gjest Måne69 Skrevet 22. juni #7364 Skrevet 22. juni (endret) Er så foribanna på de Influensere som tjener ørten og fjørten kroner på Snap! På å gjøre ingen ting! Helt innsides at de tjener 40. 60 ,100 tusen kroner på kaffe, gå tur me hunden. Spise litt…orker ikke! Endret 22. juni av Måne69
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7365 Skrevet 22. juni At mange påstår at pride ikke er blitt politisk. Så feks MDG sitt innslag i går det handlet ikke om kjærleik men om at biler er fyfy Anonymkode: 139d4...d6e 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7366 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (På 20.6.2025 den 12.18): Det skal du ikke være så sikker på. Hvordan ville du fått med en pistol om bord i et fly? Anonymkode: 3fabc...afe Plast eller tre pistol? Anonymkode: 139d4...d6e
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7367 Skrevet 22. juni Måne69 skrev (3 timer siden): Er så foribanna på de Influensere som tjener ørten og fjørten kroner på Snap! På å gjøre ingen ting! Helt innsides at de tjener 40. 60 ,100 tusen kroner på kaffe, gå tur me hunden. Spise litt…orker ikke! Kom hje m til meg og det hadde vært fantastisk😂❤️ Lurer på hvordan det går når de gjør et eller annet de blir kansellert for, mister følgere og det ikke lenger holder å sitte på sofaen og snakke om en ny mascara de har prøvd. Anonymkode: 9722a...fba 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7368 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ingen kvinner vil det det må være dritvondt. Ingen heterofile driver med slikt griseri. Anonymkode: f48eb...525 Det er flere heterofile som har analsex, enn lesbiske. Anonymkode: 6d435...903 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7369 Skrevet 22. juni Måne69 skrev (14 timer siden): Er så foribanna på de Influensere som tjener ørten og fjørten kroner på Snap! På å gjøre ingen ting! Helt innsides at de tjener 40. 60 ,100 tusen kroner på kaffe, gå tur me hunden. Spise litt…orker ikke! Kom hje m til meg og det hadde vært fantastisk😂❤️ Det jeg synes irriterer er hvor mange lettlurte fjols som kjøper det influenserne reklamerer for og selger. Blir samme som med Donald Trump. Mannen er irriterende nok i seg selv. Men det som virkelig irriterer er at rundt halvparten av velgerne i USA ikke klarer å gjennomskue han. Anonymkode: 5a9db...59c 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7370 Skrevet 22. juni Jeg mener man må få lov til å si at man hater alt pridestyret. Holder med en dag og ikke en mnd. Anonymkode: aac3e...29b 5
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7371 Skrevet 22. juni Jeg er helt nøytral til pride og det er visst ikke lov. Enten skal man elske det eller så skal man hate det. Anonymkode: 774fe...653 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7372 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (På 20.6.2025 den 21.16): Jeg synes blonde "nyrike" influensene som kjøper Rolex har ødelagt hele klokkens rykte. Fra å være et ekslusivt ur, er det i mine øyne bare blitt tacky. Anonymkode: ea3eb...888 Rolex har alltid vært tacky? Iallefall så lenge som jeg har vært i live (80-tallet) Anonymkode: c542d...2ae 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7373 Skrevet 22. juni Jeg synes det er håpløst hvordan politikerne klager over de høye lederlønningene i staten uten å ville gjøre noe med sine egne høye politikerlønninger. Om politikerne ønsket å stoppe økningen i lederlønninger i staten så burde de gjort det samme med sine egne i samme slengen. Hatt samme regel om lønnsøkning både for politikere og ledere i staten. Jeg synes heller ikke lederlønningene i staten er spesielt høye. Problemet er ikke høye lederlønninger, men at lederne som gjør en dårlig jobb ikke blir sparket og i stedet får "spesialrådgiver"-stillinger hvor de får fortsette med den samme lønnen som før, men uten noen reelle ar arbeidsoppgaver som rettferdiggjør lønnen. Staten burde bli mye flinkere til å sparke de dårlige lederne. Anonymkode: 5a9db...59c 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7374 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er helt nøytral til pride og det er visst ikke lov. Enten skal man elske det eller så skal man hate det. Anonymkode: 774fe...653 De fleste jeg kjenner er nøytrale til pride, men de som elsker/hater det er alltid de som skriker høyest og tar ordet. Anonymkode: 6d435...903 1
Perelandra Skrevet 22. juni #7375 Skrevet 22. juni Tråden er ryddet for nedsettende og hatefullt innhold, brukerangrep, brukerdebatt og svar til dette. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7376 Skrevet 23. juni Er oppriktig glad for at USA og Israel tør å vise makt, muskler og være litt upopulære for å ta ut en enorm krigshisser og terrorland, og gjøre oss alle andre en gedigen tjeneste i form av fred og trygghet. Vi ser det kanskje ikke nå, men vesten vil takke de om noen år eller tiår. Anonymkode: 125ae...e77 9 1 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7377 Skrevet 23. juni jaeols skrev (På 21.6.2025 den 8.22): Jeg liker ikke folk som tror de har svaret på alt. Såkalte egoister og arrogante folk. Folk som tror de har svaret på alt kalles ikke egoister eller arrogante. De er bedrevitere. Det kan godt hende de er egoister og arrogante også, men det er altså ingen sammenheng. Anonymkode: 3fabc...afe 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7378 Skrevet 23. juni Angående debatten om overdiagnostisering av ADHD. Selv synes jeg begrepet "hyperfokus" sitter svært løst. Det er egentlig et svært valgt begrep som folk med ADHD liker å kaste rundt seg. Synes det er en del av dette med at man skal koble absolutt alt mot diagnoser og symptomer for diagnoser. Nærmest alt av det folk kaller hyperfokus er helt normal adferd og som man ikke trenger noe diagnose for å forklare. Anonymkode: 5a9db...59c 6
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7379 Skrevet 23. juni Jeg skjønner ikke hvorfor innbyggerne i Venezia klager over at Bezos skal feire bryllupet sitt der. Han tar kun opp plassen andre rike turister ville tatt og det er kun en helg. De kjente bygningene i byen er også finansiert av rike kjøpmenn som hadde null moral så Bezos passer godt inn i byens historie. Anonymkode: 5a9db...59c
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7380 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke hvorfor innbyggerne i Venezia klager over at Bezos skal feire bryllupet sitt der. Han tar kun opp plassen andre rike turister ville tatt og det er kun en helg. De kjente bygningene i byen er også finansiert av rike kjøpmenn som hadde null moral så Bezos passer godt inn i byens historie. Anonymkode: 5a9db...59c Du høres bitter ut. Anonymkode: 4f900...209 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå