AnonymBruker Skrevet 15. juni #7321 Skrevet 15. juni Det er tydeligvis upopulært å tenke at penger ikke er det samme som lykke. Anonymkode: c7868...54b 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7322 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (På 13.6.2025 den 20.59): Folk som er redde for regnbueflagget er mindre begavet i topplokket. Anonymkode: 9722a...fba Det er ingen som er redde for regnbueflagget. Anonymkode: ce71e...802 2 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7323 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ingen som er redde for regnbueflagget. Anonymkode: ce71e...802 Dagens. Anonymkode: 9722a...fba 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7324 Skrevet 15. juni Jeg synes Frp står for mye bra. Folk som hater Frp'ere må slutte å ta alle under en kam. Anonymkode: ea3eb...888 5 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni #7325 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg synes Frp står for mye bra. Folk som hater Frp'ere må slutte å ta alle under en kam. Anonymkode: ea3eb...888 Tror en del mener at mange frp'ere er litt enkle med lite kunnskap om rettskriving og bruk av ordtak. Det heter forresten "å skjære alle over en kam". Anonymkode: 3fabc...afe 3 1
Snok1 Skrevet 16. juni #7326 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (På 12.6.2025 den 12.04): Føler at hotellfrokost bare er vomfyll for å gjøre seg klar til dagen. Tenk på alt man går glipp av! Velg et bedre hotell neste gang. 2 1
Gjest Alaenera Skrevet 18. juni #7327 Skrevet 18. juni Feminister kjemper for kvinners rett til å gå kledd slik de vil, helt til kvinner selv ønsker å bruke niqab. Da skal samfunnet plutselig legge seg borti hvordan noen kvinner ønsker å kle seg likevel.
AnonymBruker Skrevet 18. juni #7328 Skrevet 18. juni Alaenera skrev (7 minutter siden): Feminister kjemper for kvinners rett til å gå kledd slik de vil, helt til kvinner selv ønsker å bruke niqab. Da skal samfunnet plutselig legge seg borti hvordan noen kvinner ønsker å kle seg likevel. Jeg, som er avhengig av å munnavlese folk for å få med meg hva de sier, og i tillegg bruker ansiktsuttrykk og mimikk for å forstå stemning ig kontekst, synes niqab er høyst problematisk. Så lenge man ser hele ansiktet, bryr jeg meg ikke hva folk har på. Men niqab tar bort veldig mye av den menneskelige kommunikasjon-og-prosesseringsdelen veldig mange i samfunnet er avhengig av. Anonymkode: 9722a...fba 3 7
pennyless Skrevet 18. juni #7329 Skrevet 18. juni Klimakrisen er oppskrytt. Og kjendiser kan legge ut nakenbilder på Facebook, men hvis jeg gjør det blir jeg banna. Kjendiser er oppskrytt, kjedelige og nå lages det Sofa. Sitte å se folk som ser på tv. Nei du, der går jeg ikke på. 1 3
Uanonym bruker Skrevet 18. juni #7330 Skrevet 18. juni (endret) Alaenera skrev (31 minutter siden): Feminister kjemper for kvinners rett til å gå kledd slik de vil, helt til kvinner selv ønsker å bruke niqab. Da skal samfunnet plutselig legge seg borti hvordan noen kvinner ønsker å kle seg likevel. Det handler vel om at det er svært få, om noen, kvinner som faktisk ønsker å bruke niqab. Handler vel stort sett om sosial kontroll og hjernevasking. Å tillate/tilrettelegge for bruk av niqab, er å tilrettelegge for at en kjip mannskultur skal få enda større makt over kvinnene. Endret 18. juni av Uanonym bruker 6 7
Gjest Alaenera Skrevet 18. juni #7331 Skrevet 18. juni Uanonym bruker skrev (5 minutter siden): Det handler vel om at det er svært få, om noen, kvinner som faktisk ønsker å bruke niqab. Handler vel stort sett om sosial kontroll og hjernevasking. Å tillate/tilrettelegge for bruk av niqab, er å tilrettelegge for at en kjip mannskultur skal få enda større makt over kvinnene. Det finnes kvinner som ønsker å bruke niqab. Nok en upopulær mening jeg har.
Uanonym bruker Skrevet 18. juni #7332 Skrevet 18. juni Alaenera skrev (1 minutt siden): Det finnes kvinner som ønsker å bruke niqab. Nok en upopulær mening jeg har. Jeg tror null på at det finnes kvinner som egentlig ønsker å bruke niqab, ønsker de det, handler det enten om press og hjernevasking, eller (for konvertitter) om at de er desperate etter å bli en del av kulturen. Vet ikke om det er en mer populær mening 6 8
AnonymBruker Skrevet 18. juni #7333 Skrevet 18. juni pennyless skrev (11 timer siden): Klimakrisen er oppskrytt. Og kjendiser kan legge ut nakenbilder på Facebook, men hvis jeg gjør det blir jeg banna. Kjendiser er oppskrytt, kjedelige og nå lages det Sofa. Sitte å se folk som ser på tv. Nei du, der går jeg ikke på. Klimakrisen er vel "nedskrytt" 😅 Det meste som er produsert av skremselspropaganda de siste 20 årene har jo ikke slått til. Vi fryser i hjel selv om det skulle vært uutholdelig varmt i år. Anonymkode: 60024...7b9 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #7334 Skrevet 19. juni At renten nå settes ned er negativt. Dette er å ta penger fra de som er utenfor boligmarkedet, og putte det ned i lommene på boligeierne. Dessuten, for en timing å svekke kronen rett før fellesferien ... Anonymkode: 1418a...e1b 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #7335 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (På 15.6.2025 den 17.09): Jeg synes Frp står for mye bra. Folk som hater Frp'ere må slutte å ta alle under en kam. Anonymkode: ea3eb...888 Nåja, FrP-ere er ofte utrolig fordomsfulle overfor andre selv, så det er på tide å feie for egen dør først! Anonymkode: 1d409...c0c
AnonymBruker Skrevet 19. juni #7336 Skrevet 19. juni Typiske FrPere er harry, alkoholiserte rasister. Fordomsfulle tullinger med ølmage og tresko, tenker bare på alkohol og elsker flatfylla. De går også på dansebandfestival og countryfestival og raver rundt dritings hele tiden. Anonymkode: 774fe...653 3 1
Gjest Alaenera Skrevet 19. juni #7337 Skrevet 19. juni Jeg synes det hadde vært innafor med tog for heterofile også. Gjerne også flagg! Rett og slett fordi jeg tenker at man burde kunne være like stolt uavhengig om man er en del av Pride-bevegelsen eller ikke.
pennyless Skrevet 19. juni #7338 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): Klimakrisen er vel "nedskrytt" 😅 Det meste som er produsert av skremselspropaganda de siste 20 årene har jo ikke slått til. Vi fryser i hjel selv om det skulle vært uutholdelig varmt i år. Anonymkode: 60024...7b9 Helt enig, jeg sitter med ullsokker og rørospledd i juni!🤣 Meldt pissvær i 22dager framover jajaja gleder meg veldig til varmen kommer i august da...😝 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni #7339 Skrevet 19. juni Alaenera skrev (3 timer siden): Jeg synes det hadde vært innafor med tog for heterofile også. Gjerne også flagg! Rett og slett fordi jeg tenker at man burde kunne være like stolt uavhengig om man er en del av Pride-bevegelsen eller ikke. https://www.nrk.no/innlandet/egil-fjeldstad-synes-det-blir-for-mye-pride.-na-lager-han-_straight-pride-familie-festival_-1.16004271 Gammelt nytt (og fullstendig idiotisk, men dere to om det) Anonymkode: 10bba...585 2 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni #7340 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.nrk.no/innlandet/egil-fjeldstad-synes-det-blir-for-mye-pride.-na-lager-han-_straight-pride-familie-festival_-1.16004271 Gammelt nytt (og fullstendig idiotisk, men dere to om det) Anonymkode: 10bba...585 Hvorfor er det idiotisk å fremme likeverd for alle i stedet for polarisering? Anonymkode: 60024...7b9 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå