Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Pjokken skrev (1 time siden):

Folk som hater på vegetarianere/veganere, gjør det fordi de innerst inne vet at det er umoralsk å spise kjøtt og animalske produkter - og det gjør dem ukomfortable.

Det er ingenting som heter å hate på. Vi er rett og slett lei misjoneringen til veganerne. Vegetarianere er ikke så ille enda, men veganere som tror de er viktigere og sier de er opptatt av klima, har jeg ingen respekt for.

Anonymkode: 4f900...209

• Liker 8
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Send alle utlendinger som går med kniv og dømmes for vold ut av landet . 

Anonymkode: 12cca...b1b

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da kommer de jo bare tilbake uten papirer.

Anonymkode: 7ac68...bf4

AnonymBruker
Skrevet

Altfor mange påberoper seg å bli utsatt for rasisme, uten at det nødvendigvis er grunnlag for det.

Hvis du er brun og i tillegg et rasshøl, så er det ikke det at du er brun som gjør at folk ikke liker deg, men det at du er et rasshøl.

Anonymkode: 181a5...7a9

• Liker 6
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
jaeols skrev (På 26.5.2025 den 9.40):

Jeg liker ikke folk som tror de er bedre og flinkere en andre, såkalte egoister. 

Er det ikke arogant de er? Man kan være egoist uten å tro man er bedre og flinkere enn andre.

Anonymkode: c4fc9...976

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Svensker og dansker også? Amerikanere?

Anonymkode: c4fc9...976

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns krangelen mellom Trump og Musk er hysterisk morsom. Som to guttunger i sandkassa. Ler meg fillete! :hoho: 

Anonymkode: 774fe...653

• Liker 7
Skrevet
Torstein Evenstad skrev (20 timer siden):

"En dag med trening er dag uten mening". Man må trene for å hodet for å få ett sterkt sinn(eksempelvis sjakk, bøker, kurs, etc) 

Der har mange noe å lære. Ufattelig mange unge trener ikke og de leser ikke bøker. De er for sløve. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2025 den 10.52):

Det er umulig å produsere norske jordbær på en forsvalig måte. Driften bør legges ned umiddelbart.

Jeg produserer mer enn hva jeg spiser selv i egen hage.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (4 timer siden):

Jeg produserer mer enn hva jeg spiser selv i egen hage.

Ja, jeg mente kommersielt. Burde ha presisert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2025 den 11.53):

Dette er en tråd for meninger og min mening er at bokmål burde bli utfasa. Om det er realistisk eller ikke er ikke poenget. Jeg kjemper for at nynorsk skal bli stort. Og ting folk kjemper for har blitt stort før. Du kan ikke bestemme hva jeg mener og ønsker 

Anonymkode: c7868...54b

Neida, jeg kan være vennlig selv om vi står på hver vår tue. Kanskje vi er eller blir enig om noe annet en gang, hvem vet? Jeg gidder ikke gjøre folk til uvenn fordiom de har andre meninger enn meg selv, men husk at aksept og respekt går begge veier. 

AnonymBruker skrev (På 6.6.2025 den 11.55):

Som sagt så skriver jeg bokmål bare her på KG fordi det er ikke aktuelt å bli gjenkjent. Den dagen de fleste skriver nynorsk på kg så skriver jeg selvsagt det og. Eller den dagen bokmål forsvinner helt, da skal jeg feire. 

Anonymkode: c7868...54b

Tror ikke bokmål forsvinner da det er lettere for nye mennesker å lære enn nynorsk. Nynorsk er sjarmerende når en tenker på opphavet og når du forstår dialektene, men bokmål er enklere for de som er ny til språket. 36 år i landet og jeg blir enda frustrert over nynorsk skriftlig og hopper over mange gode innlegg og debatt på grunn av det. Meg om det, jeg vet men jeg er langt i fra alene.

AnonymBruker skrev (På 6.6.2025 den 14.13):

Så skriv nynorsk da.

Anonymkode: 4f900...209

Enig :) det er pr i dag et anerkjent skriftspråk, er bare å bruke det, det har du din fulle rett til.

Anonymkode: 2fb18...a54

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sylvi Listhaug er søt.

Anonymkode: 8dd38...cd7

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Sylvi Listhaug er søt.

Anonymkode: 8dd38...cd7

Bra du synes det! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
jaeols skrev (På 9.6.2025 den 11.53):

Bra du synes det! 

Hun er gift med barn.

Anonymkode: 6d435...903

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hun er gift med barn.

Det er bra..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2025 den 2.09):

Såpass..... Vi lever heldigvis i et anstendig land!

Anonymkode: 1d409...c0c

Seriøst? Serien "Psyk" gir bare et bitte lite innblikk i hvordan psykiatrien fungerer i Norge. 

For noen fungerer det, men for majoriteten av de som trenger hjelp, fungerer det åpenbart ikke. 

Har hørt altfor mange historier fra nyere tid om både remmer, tvang og til og med voldtekt. 

Når du skriver "anstendig land". Hva mener du egentlig med det? 

Når du ser hvordan de som sitter i regjeringen styrer landet vårt på? 

Vi har GITT BORT NORGE til flyktninger som verken vil tilpasse seg vår kultur (MÅ presisere at Jeg tar ikke tar alle under samme kam, for noen av disse er også en ressurs) og som "spiser opp" DIN OG MIN PENSJON. 

Hva med eldrebølgen som vi ser nå? 

Det er ikke nok instutisjoner til den eldre garde, og kanskje må både du og jeg ta ut sykemelding for å ta oss av de som har fostret oss opp? 

Ja, med mindre vi blir demente da....hva da? 

Forfedrene våre lever sine siste år på uverdig vis (heldigvis ikke alle) mens våre nye landsmenn kommer til Norge og får både bolig, utdanning og gratis barnehageplass. I tillegg har de fleste muslimer ett mål; Å spre genene sine så mye som de kan for at de skal ta over både landet vårt og verden for øvrig. 

Ingen tørr å si dette høyt, for da er man RASISST! ??? 

I tillegg sender vi ut milliarder til krigsherja land for å liksom "hjelpe". 

Vi hjelper dem til å skaffe nye våpen og enda mer elendighet. 

Norge er ikke slik det var. 

Jeg bor i Oslo og ser at barnehager og skoler har ferre og ferre Norsk-etniske barn. 

Jeg er for et fargerikt felleskap. Jeg mener vi skal hjelpe de som virkelig trenger hjelp, men bitte lille Norge kan ikke redde verden. 

Det har bikke fullstendig over....!! 

Norge - et anstendig land? Jaggu sa je smørr....

Anonymkode: 4e895...a53

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

-Overvektige er ikke mer ansvarlige for dårlig helse enn de med høyt blodtrykk, beinskjørhet, høyt kolesterol etc. 

-For å legge til rette for flere barn og mindre sykemeldinger mener jeg at alle som forutfor første graviditet som har vært i 100% jobb bør kunne redusere stillingen med 10% for hvert barn under 16år uten tap av inntekt og pensjon. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Seriøst? Serien "Psyk" gir bare et bitte lite innblikk i hvordan psykiatrien fungerer i Norge. 

For noen fungerer det, men for majoriteten av de som trenger hjelp, fungerer det åpenbart ikke. 

Har hørt altfor mange historier fra nyere tid om både remmer, tvang og til og med voldtekt. 

Når du skriver "anstendig land". Hva mener du egentlig med det? 

Når du ser hvordan de som sitter i regjeringen styrer landet vårt på? 

Vi har GITT BORT NORGE til flyktninger som verken vil tilpasse seg vår kultur (MÅ presisere at Jeg tar ikke tar alle under samme kam, for noen av disse er også en ressurs) og som "spiser opp" DIN OG MIN PENSJON. 

Hva med eldrebølgen som vi ser nå? 

Det er ikke nok instutisjoner til den eldre garde, og kanskje må både du og jeg ta ut sykemelding for å ta oss av de som har fostret oss opp? 

Ja, med mindre vi blir demente da....hva da? 

Forfedrene våre lever sine siste år på uverdig vis (heldigvis ikke alle) mens våre nye landsmenn kommer til Norge og får både bolig, utdanning og gratis barnehageplass. I tillegg har de fleste muslimer ett mål; Å spre genene sine så mye som de kan for at de skal ta over både landet vårt og verden for øvrig. 

Ingen tørr å si dette høyt, for da er man RASISST! ??? 

I tillegg sender vi ut milliarder til krigsherja land for å liksom "hjelpe". 

Vi hjelper dem til å skaffe nye våpen og enda mer elendighet. 

Norge er ikke slik det var. 

Jeg bor i Oslo og ser at barnehager og skoler har ferre og ferre Norsk-etniske barn. 

Jeg er for et fargerikt felleskap. Jeg mener vi skal hjelpe de som virkelig trenger hjelp, men bitte lille Norge kan ikke redde verden. 

Det har bikke fullstendig over....!! 

Norge - et anstendig land? Jaggu sa je smørr....

Anonymkode: 4e895...a53

Utrolig bra skrevet! 

AnonymBruker
Skrevet

Å spise frokost på hotellet er det dummeste du kan gjøre. Da går du glipp av et lokalt måltid du kunne hatt utenfor. Mye bedre å spise variert. Prøve noe nytt hver dag. Føler at hotellfrokost bare er vomfyll for å gjøre seg klar til dagen. Tenk på alt man går glipp av!

Anonymkode: 1418a...e1b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.6.2025 den 23.46):

Hun er gift med barn.

Er det lov da? ;)

Anonymkode: 3fabc...afe

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...