AnonymBruker Skrevet 27. mai #7141 Skrevet 27. mai INGEN muslimske /arabiske land har tillatt verken kirker, templer eller synagoger!! Det er KUN deres religion som gjelder. De har heller INGEN aksept for homofili. Se på f.eks. Israel som alle er slik i mot, fordi media forvrenger virkeligheten. De har aksept for både homofili og andres religioner, likevel vender folk seg bort fra Gud´s hellige folk og støtter arabiske / muslimer som bare lager jævelskap. På tide at folk får opp øya!!! Anonymkode: 4e895...a53 6 6
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7142 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): INGEN muslimske /arabiske land har tillatt verken kirker, templer eller synagoger!! Det er KUN deres religion som gjelder. De har heller INGEN aksept for homofili. Se på f.eks. Israel som alle er slik i mot, fordi media forvrenger virkeligheten. De har aksept for både homofili og andres religioner, likevel vender folk seg bort fra Gud´s hellige folk og støtter arabiske / muslimer som bare lager jævelskap. På tide at folk får opp øya!!! Anonymkode: 4e895...a53 Det er et katolsk miljø på Gaza, pave Frans hadde kontakt med dem hver dag. Anonymkode: 7ac68...bf4 1
Tekumseh79 Skrevet 27. mai #7143 Skrevet 27. mai Jeg mener vi burde forby sosiale medier - eller i hvertfall algoritmene som får oss til å bruke de mer enn hva som er godt for oss. Jeg mener at statskirka må tilbake i Grunnloven. "Make Statskirka Great Again." Jeg mener at folk burde betale mer skatt for å få opp velferden i landet vårt. Jeg mener at vi bør lage et norsk naturfond som Regnskogfondet og fokus med samme kraft på den samme "avskoginga" som skjer her i Norge. Vi er akkurat like ille med akkurat samme tankegang bak. Kutt ut hyttefelt, vindkraftverk, solcelleparker, serveranlegg, 79 kvadratmeter natur forsvinner hvert MINUTT i NORGE! Grunnflata i huset mitt er rundt der. PER MINUTT! 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7144 Skrevet 27. mai Verden hadde vært bedre uten menn. Anonymkode: aecc7...2d3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7145 Skrevet 27. mai Jeg mener sikkerhetskontrollen for å komme inn på et fly er alt for strengt. Det er virkelig ikke nødvendig. Anonymkode: 1418a...e1b 1
jaeols Skrevet 27. mai #7146 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Å det er det viktig å lære seg så tidlig i livet som mulig. For livet kommer alltid til å være urettferdig. Anonymkode: a7ec9...fcc For noen er livet alltid urettferdig, de får ingen av godene livet har å gi. Blant annet fravær av kjærlighet. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7147 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Verden hadde vært bedre uten menn. Anonymkode: aecc7...2d3 Da hadde menneskearten dødd ut. Anonymkode: 4f900...209 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7148 Skrevet 27. mai Jeg liker Sylvie Listhaug og jeg synes vi må slutte å mate Ukraina med våpen. Anonymkode: ea3eb...888 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7149 Skrevet 27. mai jaeols skrev (1 time siden): At menn som aldri får seg dame, er også gode mennesker. Noen er bare uheldig i sitt liv. Noen får alt mens mange ikke får noen ting. Livet er urettferdig. Det er sant. Men jeg tror mange av de gode mennene som ikke får seg dame kunne fått dame om de var flinkere til å ta initiativ. Når det kommer til sex og forhold så er nok evnen til å ta initiativ den viktigste egenskapen for å lykkes. Livet er absolutt urettferdig. Men det er også veldig lett å få tunell-syn og ikke se hva man kan gjøre for å få et bedre liv. At man tenker at man er dømt til å ha det som man har det. Det gjelder alt her i livet og ikke kun forhold og sex. Anonymkode: 5a9db...59c 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7150 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er sant. Men jeg tror mange av de gode mennene som ikke får seg dame kunne fått dame om de var flinkere til å ta initiativ. Når det kommer til sex og forhold så er nok evnen til å ta initiativ den viktigste egenskapen for å lykkes. Livet er absolutt urettferdig. Men det er også veldig lett å få tunell-syn og ikke se hva man kan gjøre for å få et bedre liv. At man tenker at man er dømt til å ha det som man har det. Det gjelder alt her i livet og ikke kun forhold og sex. Anonymkode: 5a9db...59c Edit: Dette gjelder også folk som ikke klarer å gå ut av dårlige forhold. Anonymkode: 5a9db...59c 1 1
jaeols Skrevet 27. mai #7151 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det er sant. Men jeg tror mange av de gode mennene som ikke får seg dame kunne fått dame om de var flinkere til å ta initiativ. Når det kommer til sex og forhold så er nok evnen til å ta initiativ den viktigste egenskapen for å lykkes. Livet er absolutt urettferdig. Men det er også veldig lett å få tunell-syn og ikke se hva man kan gjøre for å få et bedre liv. At man tenker at man er dømt til å ha det som man har det. Det gjelder alt her i livet og ikke kun forhold og sex. Anonymkode: 5a9db...59c Noen menn er for sjenerte til å ta initiativ, de er nærvøse og har null selvtillitt etter å ha blitt avvist. En ond sirkel.
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7152 Skrevet 27. mai jaeols skrev (På 26.5.2025 den 9.40): Jeg liker ikke folk som tror de er bedre og flinkere en andre, såkalte egoister. Da har du misforstått hva en egoist er. En som tror han er bedre og flinkere enn andre er ikke nødvendigvis egoist. Anonymkode: 3fabc...afe 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7153 Skrevet 27. mai Goodtimes skrev (På 26.5.2025 den 9.44): Upopulær eller ikke. Jeg skulle ønske det fantes en internettside som la ut bilde, navn, og all nødvendig info om personer som har begått overgrep mot barn osv. Hvis de søker på en jobb, så kunne man søkt på navnet og hvis vedkommende var bevist skyldig i overgrep mot barn, så ville denne personen aldri fått jobb da navnet ville kommet opp. Synes folk som begår overgrep mot barn (eller overgrep generelt) får alt for milde straffer!! Hvordan i all verden har du tenkt at tidligere domfelte skal kunne få gå videre i livet dersom en tidligere dom skal bli et hinder for å få jobb? Anonymkode: 3fabc...afe 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7154 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): INGEN muslimske /arabiske land har tillatt verken kirker, templer eller synagoger!! Det er KUN deres religion som gjelder. De har heller INGEN aksept for homofili. Anonymkode: 4e895...a53 Jeg googlet og fant at det var kirker i alle land i Midt-østen. Gjettet du bare? Anonymkode: 3fabc...afe 2 4
jaeols Skrevet 27. mai #7155 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Da har du misforstått hva en egoist er. En som tror han er bedre og flinkere enn andre er ikke nødvendigvis egoist. Anonymkode: 3fabc...afe Jo det er de, tror de er bedre en andre. Noe som ikke stemmer.
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7156 Skrevet 27. mai jaeols skrev (14 minutter siden): Jo det er de, tror de er bedre en andre. Noe som ikke stemmer. Nei. En egoist er en som først og fremst er opptatt av seg selv og egne interesser. Det betyr ikke at han tror han er bedre og flinkere en andre. Anonymkode: 3fabc...afe 2 1
Goodtimes Skrevet 27. mai #7157 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan i all verden har du tenkt at tidligere domfelte skal kunne få gå videre i livet dersom en tidligere dom skal bli et hinder for å få jobb? Anonymkode: 3fabc...afe Som nevnt, for noen en upopulær mening, for andre ikke. I mitt stille sinn, så mener JEG at folk som utfører overgrep generelt ikke fortjener en ny sjanse i samfunnet. Og overgrep mot barn bør straffes med livstid i fengsel. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7158 Skrevet 27. mai Det må være dette: En skremmende retning som stadig blir mer og mer normalisert der det brukes alt for mye ressurser, både økonomiske, emosjonelle og tidsmessige på at fler og fler nekter å forholde seg til at verden og livet er urettferdig, ikke et eneste menneske i verden har alle muligheter og rettigheter, og det er ikke farlig om noe gjør vondt- det er bare slitsomt og noe alle må i løpet av livet. For samfunnet er det kostbart og for individet er det knusende da man i stedet for å akspetere og utvikle det man faktisk har sparker bein på seg selv. Å bli bitter og la livet kretse rundt alt man ikke kan/få/har, uten å innse at de selv har muligheter som andre ikke har, påvirker alle deler av livet og blir til slutt en selvoppfyllende profeti. De fleste som har mye av en eller annen ressurs har ofte betalt en pris som ikke synes og er ikke nødvendigvis fornøyd med det valget: alle har det dritt på en eller annen måte. Tenker alt fra utdanningsvalg der man utdannes inn i arbeidsløshet fordi man vil bli X, på tross av at samfunnet ikke på noen måte behøver det. Eller går til grunne og blir sykemeldt fordi man ble ghostet av noen man var hektet på. For å illustrere det hele med humor (det er alltid lov å le, det meste blir litt lettere da): https://www.facebook.com/share/v/1EC9JXGgMi/?mibextid=wwXIfr (Little Britain, Come fly with me) Anonymkode: 42006...153 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7159 Skrevet 27. mai En upopulær mening som så mange misforstår at jeg nesten ikke tør å si den høyt: Jeg er pasifist og hater våpen og krig. Og hvis du vil få en slutt på det, kan du ikke støtte krigføring, uansett. Jeg synes det er uetisk at norge støtter foreksempel med våpen til Ukraina. Nei til krig, mer fokus på diplomati og andre løsninger. Anonymkode: 76ba5...de2 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7160 Skrevet 27. mai En av mine upopulær meninger: klimakrisen kommer raskere og verre enn folk flest aner og hvordan folk med ny makt kommer til å reagere på det når sannheten går opp for de fleste kommer til å bli helt føkkked! Det blir leting etter syndebukker på en massiv skala og mange nordmenn ligger da tynt an. Anonymkode: 2e619...daa 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå