AnonymBruker Skrevet 24. mars #7021 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 7.3.2025 den 7.45): At etter et visst antall aborter burde det vært obligatorisk kurs om prevensjon og sikker sex. Anonymkode: 2cd9d...b24 Sterilisering. Hvor vanskelig kan det være? Anonymkode: 764b9...a08 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars #7022 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Sett de "festivalene?" De mishandler dem til døde. Det er et problem. Ikke en diskusjon om hvem som er søtest eller mer intelligent. Anonymkode: 764b9...a08 Av de som spiser hund så regner jeg med at de færreste holder en festival først. Det interessante er om det prinsipielt er mer forkastelig å spise hund enn f eks kylling, svin eller storfe. Anonymkode: 3fabc...afe 2
Blod Skrevet 25. mars #7023 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Sett de "festivalene?" De mishandler dem til døde. Det er et problem. Ikke en diskusjon om hvem som er søtest eller mer intelligent. Anonymkode: 764b9...a08 Så mishandlingen er problemet, ikke døden? Er du så sikker på at du vet hva som skjer bak fire vegger i alle fjøs her til lands? 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #7024 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Av de som spiser hund så regner jeg med at de færreste holder en festival først. Det interessante er om det prinsipielt er mer forkastelig å spise hund enn f eks kylling, svin eller storfe. Anonymkode: 3fabc...afe Det er (i mitt hodet) ingenting galt med å spise en hund. De er dyr akuratt som de andre du nevner. Ingen forskjell. Problemet med for eksempel Yulin er at de torturerer hundene før de slaktes, fordi det angivelig gir bedre smak med stressa dyr. Dette har dog aldri blitt dokumentert, og er mest sannsynlig bare internettrykter satt ut av dyrevernorganisasjoner. Anonymkode: 1418a...e1b 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #7025 Skrevet 25. mars At folk bør holde seg for gode til å kommentere kropp, utseende og personligheten til andre. Du kan faktisk såre noen, selv om du ikke ofret det en tanke. Anonymkode: bc2f5...bb2 3 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars #7026 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): At folk bør holde seg for gode til å kommentere kropp, utseende og personligheten til andre. Du kan faktisk såre noen, selv om du ikke ofret det en tanke. Anonymkode: bc2f5...bb2 Enig. Det gjelder også kjendiser. Virker som enkelte mener det er legitimt å si hva som helst om kjendiser og at det er kult å mobbe dem. Mange kjendiser som har fått spiseforstyrrelser pga alle kropps-kommentarene de får. Tror også mange glemmer at både kvinner og menn kan få spiseforstyrrelser. Anonymkode: 5a9db...59c 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars #7027 Skrevet 25. mars Janteloven syr puter under armene på de ubegavede. Anonymkode: 7ac68...bf4 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #7028 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Janteloven syr puter under armene på de ubegavede. Anonymkode: 7ac68...bf4 Janteloven er også ofte en form for mobbing. Man slenger dritt om noen fordi de har hatt suksess og gjør narr av dem om de mislykkes. Mange har enormt skadefryd om noen som tidligere har vært suksessfulle går på trynet. Anonymkode: 5a9db...59c 1
Perelandra Skrevet 28. mars #7029 Skrevet 28. mars Tråden er ryddet for brukerdebatt. Perelandra, mod.
cherma Skrevet 28. mars #7031 Skrevet 28. mars Blod skrev (På 9.3.2025 den 0.00): Hvordan kan en shoppingtur sammenlignes med en 8 timers jobb 5 dager i uken uten tilrettelegging? mange jobber som er mindre fysisk krevende enn og gå på shopping
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7032 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 18.19): Snakker du om fiskemiddag nå? Jeg lager mat fra grunnen av. Anonymkode: 4f900...209 Jeg snakker om all slags mat og såklart fra bunnen. Anonymkode: c7868...54b
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7033 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 18.39): Mat fra bunnen er ikke alltid så enkelt for enslige. Det er dyrt. Spesielt for noen som faktisk bryr seg om dato på matvarer og ikke liker fryst mat. Anonymkode: ba45f...23f Hvis man ikke liker fryst mat har man et problem. Og det problemet kan fort bli dyrt og. Jeg bor alene og lager mat fra bunnen 95 prosent av tida. Anonymkode: c7868...54b 1 1
NatNat Skrevet 28. mars #7034 Skrevet 28. mars syns Twist sjokalader og konfekter er overpriset, dårlig kvalitet og kjedelige. Alt for mye sukker, sjokolade de bruker er ganske dårlig i kvalitet også. 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars #7035 Skrevet 29. mars Jeg sitter ytterst på bussen med god samvittighet. Det er uaktuelt å sitte inneklemt ved vindu med en fremmed. Innerste setet er ledig, men ikke mitt problem at ingen vil sitte der. Anonymkode: fb17e...63e 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars #7037 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 13.31): Jeg snakker om all slags mat og såklart fra bunnen. Anonymkode: c7868...54b Ikke bunnen. Grunnen. Anonymkode: 4f900...209
AnonymBruker Skrevet 29. mars #7038 Skrevet 29. mars Jeg synes ikke Rampelyset er det verste forumet på KG. Anonymkode: 9a722...0cc 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars #7039 Skrevet 30. mars Jeg har svært liten tro på psykologi som vitenskap. Anonymkode: 5a9db...59c 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars #7040 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har svært liten tro på psykologi som vitenskap. Anonymkode: 5a9db...59c Edit: Synes også at det er problematisk at diagnoser har blitt så viktig i dagens Norge samtidig som feltet psykologi er svært lite vitenskapelig. Om man får diagnoser og hvilke diagnoser man får vil i stod grad handle om magefølelsen til psykologen. De er også problematisk i arbeidslivet hvor mange arbeidsgivere baserer seg på psykologiske tester når de ansetter. Anonymkode: 5a9db...59c 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå