Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 0.29):

Det er ikke lov å si det. DU ER RASSIST!!!!!! 

Neida, men sånn føles det. Helt enig med deg. Jeg bor i Drammen og her raner unger hverandre. Men det har absolutt ingenting med det faktumet at det er så stor tetthet av innvandrere. 

Anonymkode: 764b9...a08

Rassist= rasist. Hvorfor kan ikke rasistene skrive? 

Anonymkode: f7dae...f5a

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Rassist= rasist. Hvorfor kan ikke rasistene skrive? 

Anonymkode: f7dae...f5a

I kontekst så kan det kanskje sees på som en beskrivelse av en verbal ytring hvor trykk på første ledd forbindes med Grorud-dialekt og/eller politisk venstreside.

Anonymkode: 3b5c0...d7f

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.2.2025 den 17.02):

Den eneste rusloven jeg støtter er aldersgrensen.

Hvem som helst burde kunne selge alkohol til hvem helst, hvor som helst, når som helst. Ingen regler.

Mange andre rusmidler burde også bli lovlige.

Min kropp, mitt valg! At staten skal bestemme over det mener jeg er et overgrep.

Anonymkode: 1418a...e1b

Poenget er nok at rusproblemer går utover flere enn de som ruser seg. 

Anonymkode: 5a9db...59c

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Edit: I tillegg til at det er avhengighetsskapende så ikke alle som ønsker å slutt å ruse seg klarer det. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.2.2025 den 17.10):

Jeg savner tiden på 70- og 80-tallet, før masseinnvandringen til Europa. 

Anonymkode: dc165...3b4

Jeg er fra Oslo og er født på 80-tallet. Syntes det var for mange innvandrere i Oslo allerede da. På den tiden så var det også en "snillisme" hvor det var fullt akseptert at innvandrere som var født i Norge skulle kunne begynne på skolen uten å kunne ett ord norsk.

Gikk i klassen med flere innvandrere som ikke kunne ett ord norsk. De hadde spesialundervisning og vi hadde en egen lærer som kunne både urdu og norsk. Etter ett år med skole så kommer sommerferien og da velger foreldrene deres å ta med barna til Pakistan i 2 måneder. Så kommer de tilbake på skolen i august og er langt dårligere i norsk ett da de avsluttet førsteklasse. 

Sier ikke at alle innvandrerfamiliene var sånn. Ble god venn med mange innvandrere og mange av dem gjorde en kjempejobb med å lære norsk. Men det var også alt for mange foreldre som ikke hadde noe som helst ønske at barna deres kulle bli integrert og gjorde sitt beste for å hindre at barna ble for norske. Hadde også en i klassen på videregående som ble tvangsgifta med en kusine. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg blir rett og slett forbanna og provosert av alle uimotsagte pk uttalelser som beviselig ikke er dokumentert at stemmer eller er direkte løgn, som: 

"vi lever i en utrygg verden, det er krig i Europa"

"tjue prosent av alle kvinner i Norge (opplever at de) er blitt utsatt for voldtekt"

"vi må bygge ut vindkraft i stor skala for å møte det irreversible kraftbehovet"

"konsekvensene av klimakrisen er nå en like stor trussel for planeten som konsekvensene av en atomkrig"

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er ikke dette i hovedsak fordi det er nettopp ulovlig?

AnonymBruker
Skrevet
Blod skrev (6 minutter siden):

Er ikke dette i hovedsak fordi det er nettopp ulovlig?

Far som banker kone og barn når han kommer hjem drita er vel et problem for andre.

Mennesker som kjører bil ruset og dreper andre er et problem for andre.

Om lover og forbud gjør noe for å forbedre det er et annet spørsmål.

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Samtykkeloven er teit. En del kvinner bruker «Vi tror deg» for alt det er verdt og elsker å være offer. Ødelegger livet til menn som har trodd at en pågående og aktiv dame var med på leken. Å komme etterpå og sutre og si at man «frøs til» er bare ufattelig teit. 

Anonymkode: b7f7d...926

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 16.26):

Mange som er uunnværlige vettu, i følge seg selv, håver inn både pensjon og skyhøye konsulenthonorar, vet om folk på 80 som fremdeles er i arbeidslivet 

Anonymkode: 08256...202

De som er 80 år og fremdeles er i arbeidslivet har vel ikke råd til å gå av med pensjon kanskje ? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
jaeols skrev (På 3.2.2025 den 16.31):

Jeg mener at pensjonister ikke skal betale skatt, da de har en så lav pensjon. 

Enig 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

At abort burde være lov i samfunnet uten skam. Selvfølgelig ikke et prevensjonsmiddel, men at man tar det for å ikke sette et menneske til verden uten omtanke. 

Anonymkode: 19fd8...9ed

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

At etter et visst antall aborter burde det vært obligatorisk kurs om prevensjon og sikker sex. 

Anonymkode: 2cd9d...b24

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
jaeols skrev (På 3.2.2025 den 16.31):

Jeg mener at pensjonister ikke skal betale skatt, da de har en så lav pensjon. 

Hvis jeg pensjonerer meg når jeg er 75 så får jeg  ca 1.2 millioner årlig i offentlig + privat pensjon de første 10 årene. Burde jeg slippe skatt på det?

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker at de som ikke blinker til høyre i rundkjøring er litt dårligere mennesker..🫣

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

jeg syntes det er alt for mange som går på nav fordi de mener de ikke kan jobbe når de fint klarer og dra ut og shoppe osv, dette er noe som irriterer meg skikkelig..

folk som ikke gidder og fullføre en utdannelse eller jobbe som de fleste andre..

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at politisk korrekte, woke, antirasister, feminismer, ytre-pride, gentle parenting og andre «alle skal med» grupper er de mest dømmende av alle! 

De forsøker å fremstå som ekstremt tolerante og inkluderende, men i realiteten vil de at alle skal tenke, snakke, gjøre og mene likt som dem selv. De sitter på den éne riktige sannheten om hva som er ok, og alle som mener/sier/gjør/lever utenfor dette skal dømmes, henges ut og kanselleres.
Ganske ironisk…

Anonymkode: 99fa0...392

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Jeg er en sterk tilhenger av majoritets tenkning, at vi må slutte med at de fleste skal gjøre det meste for de få…. enten det handler om innvandring/integrering, matkøer eller samer. 
Det kan til tider virke som at de eneste som ikke inngår i klassifiseringen «sårbare grupper» er friske yrkesaktive menn mellom 40 og 60. Har til og med hørt en nisse si «kvinner og andre minoriteter»😳

Endret av Gorgonzola
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.3.2025 den 20.13):

Far som banker kone og barn når han kommer hjem drita er vel et problem for andre.

Mennesker som kjører bil ruset og dreper andre er et problem for andre.

Om lover og forbud gjør noe for å forbedre det er et annet spørsmål.

Ironisk nok er alkohol, et rusmiddel som er lovlig, det mest farlige, både for seg selv og andre. 

Skrevet
cherma skrev (På 7.3.2025 den 10.25):

jeg syntes det er alt for mange som går på nav fordi de mener de ikke kan jobbe når de fint klarer og dra ut og shoppe osv, dette er noe som irriterer meg skikkelig..

folk som ikke gidder og fullføre en utdannelse eller jobbe som de fleste andre..

Hvordan kan en shoppingtur sammenlignes med en 8 timers jobb 5 dager i uken uten tilrettelegging? 

• Liker 3
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...