Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg mener at personer som går av skaftet når Trump gir Norge 15% toll mens Norge har over 400% toll mot USA allerede, burde gå til sak mot skoleverket da det ikke er mulig å være så inni granskauen dum i voksen alder.

Anonymkode: 60024...7b9

Det er ikke prosenten alene som teller, men på hvilke varer.  Norge har 400 prosent toll på landbruksvarer, USA vil ha 15 prosent toll på alle varer.  Alle land beskytter landbrukssektoren sin også USA. 

Anonymkode: 5a9db...59c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Selv misliker jeg mange av disse bedriftene med "miljøfokus".   Jeg synes det er flott med miljøvennlige produkter. Men de fleste av disse bedriftene prøver naturlig nok å få kundene til å kjøpe så mye som mulig.  Skal man være miljøvennlig så må man redusere forbruket.  Jeg hadde hatt mer tro på bedriftene om de solgt "buy it for life" produkter og lignende og hadde fokus på at man skal kjøpe minst mulig. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 22.57):

Jeg ønsker at alle de forbanna asiatene som spiser hunder fra hundemarked og sånn skit får oppleve masse vondt. Fy faen ta dem, alle de tilbakestående jævlene som slakter hunder. 

Anonymkode: b7f7d...926

?? Asia er en meget stor plass. Men hvis du snakker om Øst-Asia, jeg har kjent en del.. De spiser ofte mindre kjøtt enn de fleste i Norge og hovedsakelig svinekjøtt og kylling. Sant det er market i Kina hvor de selger en type hund, jeg har ikke peiling hvem spiser sann, syns det er forferdelig men vi snakker om en bite litte minoritet. De fleste kineser spiser svinekjøtt, litt biff kansje og igjen kylling. Det er folk i Europa som spiser hest... Og for info : griser er mer intelligent enn de fleste hunder. Ja, det er sant. 

Er vegetar for info. Syns det er forkastelig å spise hunder, syns også det er forkastelig å spise dyr generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg håper på dårlig vær i påska,for jeg skal jobbe. 

Anonymkode: c7868...54b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Selv misliker jeg mange av disse bedriftene med "miljøfokus".   Jeg synes det er flott med miljøvennlige produkter. Men de fleste av disse bedriftene prøver naturlig nok å få kundene til å kjøpe så mye som mulig.  Skal man være miljøvennlig så må man redusere forbruket.  Jeg hadde hatt mer tro på bedriftene om de solgt "buy it for life" produkter og lignende og hadde fokus på at man skal kjøpe minst mulig. 

Det samme gjelder influencere. De er jo bedrifter de også. Men synes det blir helt useriøst at de på den enes siden skal snakke om hvor mye de brenner for miljøet  og hvor trist det er med overforbruk samtidig de ønsker å selge og reklamere for alt mulig dritt. 

Det mange  bedrifter/influencere gjør i dag er også å selge abonnement på alt mulig tull. Er selvsagt god butikk for det fører til at kunden kjøper i det uendelige. Men det er jo nettopp det å kjøpe på autopilot som fører til overforbruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at abort er mord. Jeg er for abort, det er nødvendig. Men det er mord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 13.44):

Jeg håper på dårlig vær i påska,for jeg skal jobbe. 

Anonymkode: c7868...54b

så du unner ikke de som har ferie pent vær, høres bra ut,men tror du får vilja di

Anonymkode: a1a0d...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubaisjokolade er harry. Eneste grunnen til at den har blitt så populær utenfor hjemlandet er at disse tåpelige influenserbimboene reklamerer for den. Og da løper folk mann av huse i saueflokk for å få tak i den. 

Anonymkode: 774fe...653

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden mange tydeligvis liker dette så er det kanskje ikke en upopulær mening...

Jeg kan ikke fatte hva som er morsomt med dragshow. Altså menn som kler seg ut som og karikerer kvinner. 

Anonymkode: 3fabc...afe

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...