Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg digger Trump (og Vance). Ikke sånn personlig men det godt med noen som endelig tør å si ting slik som de er. Noe som alle egentlig vet, men ikke tør å si fordi de ønsker å værre politisk korrekte... 

Anonymkode: d9d73...ac7

Trump er en farlig psykopat og å mene det har ingenting med politisk korrekthet å gjøre. Jeg har aldri vært særlig politisk korrekt. 

Anonymkode: 774fe...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Feil svar.

Anonymkode: ae7e9...ad6

Nei, du har bare feil mening.

Se, jeg kan også svare fjottete! :D

Anonymkode: 9722a...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at dem som velger å få barn i denne verden med det systemet vi har nå er enten dumme eller onde. Naive for å tro at verden kommer til å bli et bedre sted. Naiv er bare et delikat ord for dum, og dum er bare et folkelig ord for hjerneskadet. Å velge å føre et menneske til denne verden er noe av det mest egoistiske man kan gjøre.

Du hører ofte folk si "dette unner jeg ikke min verste fiende en gang" men de unner sine egne avkom en verre fremtid. Egoisme på det nivået er ondskap.

Også foreldre som er ekstremt opptatt av miljøet. De verste miljøsvinene er jo faktisk de som velger å få barn. Hvert menneske produserer i gjennomsnitt over 30.000 tonn søppel i løpet av livet.

Hadde disse hatt litt kjøtt mellom ørene ville de argumentert for at vi hadde hatt et fødestopp i verden på en 10 års periode for å hjelpe på miljøet på kloden.

Sannheten er mange ganger upolitisk korrekt, det er derfor denne verden går feil vei. Fordi folk er for redde og for feige for å skille seg ut. Eller så er de bare hjernevasket av media og naboene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg digger Trump (og Vance). Ikke sånn personlig men det godt med noen som endelig tør å si ting slik som de er. Noe som alle egentlig vet, men ikke tør å si fordi de ønsker å værre politisk korrekte... 

Anonymkode: d9d73...ac7

Tør si ting som de er? Han gjør jo ikke annet enn å lyve!

Anonymkode: 1d409...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PITTY skrev (På 20.7.2023 den 11.42):

Flytt til et engelskspråklig land da vel.. Hvis du er så hekta på engelske slanguttrykk mener jeg ..

Da kan du til og med bytte ut kul med cool..  Døds-tøft.

Vi har kul på grunn av mange år med cool. På samme måte er lunch->lunsj, exhaust->eksos og så videre. Språket er i kontinuerlig påvirkning fordi enkelte brukere tar inn nye ord og uttrykk. 
Trøst deg med alle ordene som de norrøne språkene har gitt engelsk. 
De er så mange at uten oss nordmenn ville den engelskspråklige verden knapt kunne kommunisere. Helt OK at de gir noe tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...