AnonymBruker Skrevet 10. mars #6761 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er sikker på at norske idrettsutøvere, særlig i vintersporter er dopa. Nå har hopperene innrømmet at de jukser, så snart må nok skiløperene innrømme det også. Trodde absolutt ikke på den tåredryppende historien til Therese Johaug, hun gråt bare fordi hun ble tatt. Anonymkode: e6dff...c5c Noen er sikre på at Jorda er flat også. Det betyr ikke at den er det. Du kan spekulere og ønske så mye du vil, men det betyr ikke at det er sant. Fallhøyden for å jukse, og særlig dope seg, i særlig norsk langrenn er skyhøy. Det tror jeg ingen tør, selv om det ikke kan avvises. Ang hoppdressene som ble manipulert så tror jeg ikke hopperne var involvert der? Anonymkode: 3fabc...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #6762 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg tviler på at utøvere på det norske skilandslaget får lov til å bruke noe uten å konsultere landslagslegen. Dersom landslagslegen ikke vet hva clostebol er trenger de en ny. Og denne kremen hadde markering som burde være forståelig for alle. Anonymkode: e6dff...c5c Har det kommet frem at landslagslegen ikke visste hva clostebol er? Anonymkode: 60024...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #6763 Del Skrevet 10. mars Ta på tinfoil-hattene! Mennesker er ikke bare dyr, vi er en blanding av aper og "romvesener" 🙈 Vi bygger oss en helt annen verden enn naturen vi lever i, som om vi ikke helt passer inn her. Anonymkode: df756...3ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #6764 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Intet argument fra din side altså. Du innså vel at jeg hadde rett da. Anonymkode: ae7e9...ad6 Ja, det er jo sikkert mer behagelig for deg å mene at du har rett bare fordi noen ikke gidder å argumentere imot deg. Anonymkode: 9722a...fba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #6765 Del Skrevet 10. mars Blir flau over alle naive damer på KG. Lykke Anonymkode: 8f6e0...9d7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #6766 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg er sikker på at norske idrettsutøvere, særlig i vintersporter er dopa. Nå har hopperene innrømmet at de jukser, så snart må nok skiløperene innrømme det også. Trodde absolutt ikke på den tåredryppende historien til Therese Johaug, hun gråt bare fordi hun ble tatt. Anonymkode: e6dff...c5c Hopperne visste ikke om jukset med draktene. Anonymkode: 4f900...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6767 Del Skrevet 11. mars Trump er en idiot og Musk er en kødd Anonymkode: 774fe...653 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 11. mars #6768 Del Skrevet 11. mars (endret) . Endret 11. mars av Sicktrip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6769 Del Skrevet 11. mars Alle norske skihoppere bør fratas sine medaljer fra siste VM. Anonymkode: 74865...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 11. mars #6770 Del Skrevet 11. mars (endret) AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Trump er en idiot og Musk er en kødd Anonymkode: 774fe...653 Det er jeg enig i. Tror ikke den meningen er så upopulær.Han (Musk) har blitt gitt skremmende mye makt i de høyeste kretser. Skummelt. Han er jo ikke helt riktig navla, han kompisen hans heller, som sitter bak skrivebordet i The Ovale Office. Endret 11. mars av Million stavefeil rettet 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 11. mars #6771 Del Skrevet 11. mars -At det kan bli for mye demokrati, noen ganger må staten ta upopulære avgjørelser. - At det å gi trygd til alenemødre har bidratt til at menn er skjøvet litt ut på sidelinjen, de trenger ikke en mann - men hva om barnet trenger en far? - At vi kommer til å komme i store vanskeligheter fremover, og at økonomien vil bli dårlig for de aller fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6772 Del Skrevet 11. mars Jeg mener livet er hellig og at abort er drap. Ekteskapet er for mann og kvinne Det er 2 kjønn (mann og kvinne) Anonymkode: 7c768...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6773 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (På 28.2.2025 den 17.01): Jeg syns Pølsa Pettersen ikke er genuin. Han fremstår som kalkulert og gjør bare gode ting for å "fremstå" som god selv. Anonymkode: 5e3e4...24f Har aldri sett noen av programmene hans, men generelt så er ingen så empatiske som de fremstår på TV. Disse programmene er underholdning, ikke dokumentarer. Men vet det er lett å la seg lure. Har selv hatt mange kjendiser jeg tenkte var empatiske, men så viste det seg at de ikke var så empatiske likevel. Anonymkode: 5a9db...59c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6774 Del Skrevet 11. mars Million skrev (1 time siden): Det er jeg enig i. Tror ikke den meningen er så upopulær.Han (Musk) har blitt gitt skremmende mye makt i de høyeste kretser. Skummelt. Han er jo ikke helt riktig navla, han kompisen hans heller, som sitter bak skrivebordet i The Ovale Office. I tillegg er han verdens rikeste mann og penger er makt. Han kom seg til Det hvite hus ved å donere nesten 300 millioner dollar til Trump og republikanere, det er over 3 milliarder kroner. Anonymkode: 5a9db...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6775 Del Skrevet 11. mars Jeg digger Trump (og Vance). Ikke sånn personlig men det godt med noen som endelig tør å si ting slik som de er. Noe som alle egentlig vet, men ikke tør å si fordi de ønsker å værre politisk korrekte... Anonymkode: d9d73...ac7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6776 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg digger Trump (og Vance). Ikke sånn personlig men det godt med noen som endelig tør å si ting slik som de er. Noe som alle egentlig vet, men ikke tør å si fordi de ønsker å værre politisk korrekte... Anonymkode: d9d73...ac7 Trump er en farlig psykopat og å mene det har ingenting med politisk korrekthet å gjøre. Jeg har aldri vært særlig politisk korrekt. Anonymkode: 774fe...653 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6777 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Feil svar. Anonymkode: ae7e9...ad6 Nei, du har bare feil mening. Se, jeg kan også svare fjottete! Anonymkode: 9722a...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjarmør Skrevet 11. mars #6778 Del Skrevet 11. mars Jeg mener at dem som velger å få barn i denne verden med det systemet vi har nå er enten dumme eller onde. Naive for å tro at verden kommer til å bli et bedre sted. Naiv er bare et delikat ord for dum, og dum er bare et folkelig ord for hjerneskadet. Å velge å føre et menneske til denne verden er noe av det mest egoistiske man kan gjøre. Du hører ofte folk si "dette unner jeg ikke min verste fiende en gang" men de unner sine egne avkom en verre fremtid. Egoisme på det nivået er ondskap. Også foreldre som er ekstremt opptatt av miljøet. De verste miljøsvinene er jo faktisk de som velger å få barn. Hvert menneske produserer i gjennomsnitt over 30.000 tonn søppel i løpet av livet. Hadde disse hatt litt kjøtt mellom ørene ville de argumentert for at vi hadde hatt et fødestopp i verden på en 10 års periode for å hjelpe på miljøet på kloden. Sannheten er mange ganger upolitisk korrekt, det er derfor denne verden går feil vei. Fordi folk er for redde og for feige for å skille seg ut. Eller så er de bare hjernevasket av media og naboene. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #6779 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg digger Trump (og Vance). Ikke sånn personlig men det godt med noen som endelig tør å si ting slik som de er. Noe som alle egentlig vet, men ikke tør å si fordi de ønsker å værre politisk korrekte... Anonymkode: d9d73...ac7 Tør si ting som de er? Han gjør jo ikke annet enn å lyve! Anonymkode: 1d409...c0c 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 12. mars #6780 Del Skrevet 12. mars PITTY skrev (På 20.7.2023 den 11.42): Flytt til et engelskspråklig land da vel.. Hvis du er så hekta på engelske slanguttrykk mener jeg .. Da kan du til og med bytte ut kul med cool.. Døds-tøft. Vi har kul på grunn av mange år med cool. På samme måte er lunch->lunsj, exhaust->eksos og så videre. Språket er i kontinuerlig påvirkning fordi enkelte brukere tar inn nye ord og uttrykk. Trøst deg med alle ordene som de norrøne språkene har gitt engelsk. De er så mange at uten oss nordmenn ville den engelskspråklige verden knapt kunne kommunisere. Helt OK at de gir noe tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå