Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg er sikker på at norske idrettsutøvere, særlig i vintersporter er dopa. Nå har hopperene innrømmet at de jukser, så snart må nok skiløperene innrømme det også. Trodde absolutt ikke på den tåredryppende historien til Therese Johaug, hun gråt bare fordi hun ble tatt.

Anonymkode: e6dff...c5c

Noen er sikre på at Jorda er flat også. Det betyr ikke at den er det. Du kan spekulere og ønske så mye du vil, men det betyr ikke at det er sant. Fallhøyden for å jukse, og særlig dope seg, i særlig norsk langrenn er skyhøy. Det tror jeg ingen tør, selv om det ikke kan avvises.  Ang hoppdressene som ble manipulert så tror jeg ikke hopperne var involvert der?

Anonymkode: 3fabc...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg tviler på at utøvere på det norske skilandslaget får lov til å bruke noe uten å konsultere landslagslegen. Dersom landslagslegen ikke vet hva clostebol er trenger de en ny. Og denne kremen hadde markering som burde være forståelig for alle.

Har det kommet frem at landslagslegen ikke visste hva clostebol er?

Anonymkode: 60024...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ta på tinfoil-hattene! Mennesker er ikke bare dyr, vi er en blanding av aper og "romvesener" 🙈 Vi bygger oss en helt annen verden enn naturen vi lever i, som om vi ikke helt passer inn her. 

Anonymkode: df756...3ea

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Intet argument fra din side altså. Du innså vel at jeg hadde rett da.

Anonymkode: ae7e9...ad6

Ja, det er jo sikkert mer behagelig for deg å mene at du har rett bare fordi noen ikke gidder å argumentere imot deg. 

Anonymkode: 9722a...fba

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir flau over alle naive damer på KG. Lykke 

Anonymkode: 8f6e0...9d7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg er sikker på at norske idrettsutøvere, særlig i vintersporter er dopa. Nå har hopperene innrømmet at de jukser, så snart må nok skiløperene innrømme det også. Trodde absolutt ikke på den tåredryppende historien til Therese Johaug, hun gråt bare fordi hun ble tatt.

Hopperne visste ikke om jukset med draktene.

Anonymkode: 4f900...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Trump er en idiot og Musk er en kødd

Anonymkode: 774fe...653

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle norske skihoppere bør fratas sine medaljer fra siste VM.

Anonymkode: 74865...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Trump er en idiot og Musk er en kødd

Det er jeg enig i. Tror ikke den meningen er så upopulær.Han (Musk) har blitt gitt skremmende mye makt i de høyeste kretser. Skummelt. Han er jo ikke helt riktig navla, han kompisen hans heller, som sitter bak skrivebordet i The Ovale Office.

Endret av Million
stavefeil rettet
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-At det kan bli for mye demokrati, noen ganger må staten ta upopulære avgjørelser.

- At det å gi trygd til alenemødre har bidratt til at menn er skjøvet litt ut på sidelinjen, de trenger ikke en mann - men hva om barnet trenger en far?

- At vi kommer til å komme i store vanskeligheter fremover, og at økonomien vil bli dårlig for de aller fleste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mener livet er hellig og at abort er drap. 
Ekteskapet er for mann og kvinne
Det er 2 kjønn (mann og kvinne)

Anonymkode: 7c768...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.2.2025 den 17.01):

Jeg syns Pølsa Pettersen ikke er genuin. Han fremstår som kalkulert og gjør bare gode ting for å "fremstå" som god selv. 

Anonymkode: 5e3e4...24f

Har aldri sett noen av programmene hans, men generelt så er ingen så empatiske som de fremstår på TV. Disse programmene er underholdning, ikke dokumentarer. 

Men vet det er lett å la seg lure. Har selv hatt mange kjendiser jeg tenkte var empatiske, men så viste det seg at de ikke var så empatiske likevel. 

Anonymkode: 5a9db...59c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Million skrev (1 time siden):

Det er jeg enig i. Tror ikke den meningen er så upopulær.Han (Musk) har blitt gitt skremmende mye makt i de høyeste kretser. Skummelt. Han er jo ikke helt riktig navla, han kompisen hans heller, som sitter bak skrivebordet i The Ovale Office.

I tillegg er han verdens rikeste mann og penger er makt. Han kom seg til Det hvite hus ved å donere nesten 300 millioner dollar til Trump og republikanere, det er over 3 milliarder kroner. 

Anonymkode: 5a9db...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg digger Trump (og Vance). Ikke sånn personlig men det godt med noen som endelig tør å si ting slik som de er. Noe som alle egentlig vet, men ikke tør å si fordi de ønsker å værre politisk korrekte... 

Anonymkode: d9d73...ac7

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg digger Trump (og Vance). Ikke sånn personlig men det godt med noen som endelig tør å si ting slik som de er. Noe som alle egentlig vet, men ikke tør å si fordi de ønsker å værre politisk korrekte... 

Trump er en farlig psykopat og å mene det har ingenting med politisk korrekthet å gjøre. Jeg har aldri vært særlig politisk korrekt. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Feil svar.

Anonymkode: ae7e9...ad6

Nei, du har bare feil mening.

Se, jeg kan også svare fjottete! :D

Anonymkode: 9722a...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at dem som velger å få barn i denne verden med det systemet vi har nå er enten dumme eller onde. Naive for å tro at verden kommer til å bli et bedre sted. Naiv er bare et delikat ord for dum, og dum er bare et folkelig ord for hjerneskadet. Å velge å føre et menneske til denne verden er noe av det mest egoistiske man kan gjøre.

Du hører ofte folk si "dette unner jeg ikke min verste fiende en gang" men de unner sine egne avkom en verre fremtid. Egoisme på det nivået er ondskap.

Også foreldre som er ekstremt opptatt av miljøet. De verste miljøsvinene er jo faktisk de som velger å få barn. Hvert menneske produserer i gjennomsnitt over 30.000 tonn søppel i løpet av livet.

Hadde disse hatt litt kjøtt mellom ørene ville de argumentert for at vi hadde hatt et fødestopp i verden på en 10 års periode for å hjelpe på miljøet på kloden.

Sannheten er mange ganger upolitisk korrekt, det er derfor denne verden går feil vei. Fordi folk er for redde og for feige for å skille seg ut. Eller så er de bare hjernevasket av media og naboene.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tør si ting som de er? Han gjør jo ikke annet enn å lyve!

Anonymkode: 1d409...c0c

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PITTY skrev (På 20.7.2023 den 11.42):

Flytt til et engelskspråklig land da vel.. Hvis du er så hekta på engelske slanguttrykk mener jeg ..

Da kan du til og med bytte ut kul med cool..  Døds-tøft.

Vi har kul på grunn av mange år med cool. På samme måte er lunch->lunsj, exhaust->eksos og så videre. Språket er i kontinuerlig påvirkning fordi enkelte brukere tar inn nye ord og uttrykk. 
Trøst deg med alle ordene som de norrøne språkene har gitt engelsk. 
De er så mange at uten oss nordmenn ville den engelskspråklige verden knapt kunne kommunisere. Helt OK at de gir noe tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...