Frøkenfryden Skrevet 7. mars #6741 Skrevet 7. mars Jeg tenker at de som ikke blinker til høyre i rundkjøring er litt dårligere mennesker..🫣 6 4
cherma Skrevet 7. mars #6742 Skrevet 7. mars jeg syntes det er alt for mange som går på nav fordi de mener de ikke kan jobbe når de fint klarer og dra ut og shoppe osv, dette er noe som irriterer meg skikkelig.. folk som ikke gidder og fullføre en utdannelse eller jobbe som de fleste andre.. 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars #6743 Skrevet 7. mars Jeg mener at politisk korrekte, woke, antirasister, feminismer, ytre-pride, gentle parenting og andre «alle skal med» grupper er de mest dømmende av alle! De forsøker å fremstå som ekstremt tolerante og inkluderende, men i realiteten vil de at alle skal tenke, snakke, gjøre og mene likt som dem selv. De sitter på den éne riktige sannheten om hva som er ok, og alle som mener/sier/gjør/lever utenfor dette skal dømmes, henges ut og kanselleres. Ganske ironisk… Anonymkode: 99fa0...392 10 7
Gorgonzola Skrevet 7. mars #6744 Skrevet 7. mars (endret) Jeg er en sterk tilhenger av majoritets tenkning, at vi må slutte med at de fleste skal gjøre det meste for de få…. enten det handler om innvandring/integrering, matkøer eller samer. Det kan til tider virke som at de eneste som ikke inngår i klassifiseringen «sårbare grupper» er friske yrkesaktive menn mellom 40 og 60. Har til og med hørt en nisse si «kvinner og andre minoriteter»😳 Endret 7. mars av Gorgonzola 2 3
Blod Skrevet 8. mars #6745 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (På 6.3.2025 den 20.13): Far som banker kone og barn når han kommer hjem drita er vel et problem for andre. Mennesker som kjører bil ruset og dreper andre er et problem for andre. Om lover og forbud gjør noe for å forbedre det er et annet spørsmål. Anonymkode: 3b5c0...d7f Ironisk nok er alkohol, et rusmiddel som er lovlig, det mest farlige, både for seg selv og andre.
Blod Skrevet 8. mars #6746 Skrevet 8. mars cherma skrev (På 7.3.2025 den 10.25): jeg syntes det er alt for mange som går på nav fordi de mener de ikke kan jobbe når de fint klarer og dra ut og shoppe osv, dette er noe som irriterer meg skikkelig.. folk som ikke gidder og fullføre en utdannelse eller jobbe som de fleste andre.. Hvordan kan en shoppingtur sammenlignes med en 8 timers jobb 5 dager i uken uten tilrettelegging? 3 6
AnonymBruker Skrevet 8. mars #6747 Skrevet 8. mars Blod skrev (8 minutter siden): Hvordan kan en shoppingtur sammenlignes med en 8 timers jobb 5 dager i uken uten tilrettelegging? Hadde en kollega som ble provosert hvis hun så sykemeldte på kafe. Når hun selv var på jobb satt hun bare på ræva, så hun så vel ikke forskjellen. Anonymkode: 1d409...c0c 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #6748 Skrevet 8. mars At de som fikk barn i 20-årene ikke aner hva de gikk glipp av. Så kan vel si jeg ser litt «ned» på dem. En annen upopulær mening er at de som ikke har høyere utdanning prater på et litt annen måte og nivå enn de med. Og basert på at jeg bor på Grønland; At somaliske menn er ekstremt kvinnefiendtlig og jeg helst skulle ønske at akkurat de aldri fikk kommet til Norge med den drittkulturen sin. Anonymkode: ba103...480 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars #6749 Skrevet 8. mars Folk burde baksnakke mindre. Anonymkode: b0e84...18d 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #6750 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): At de som fikk barn i 20-årene ikke aner hva de gikk glipp av. Så kan vel si jeg ser litt «ned» på dem. En annen upopulær mening er at de som ikke har høyere utdanning prater på et litt annen måte og nivå enn de med. Og basert på at jeg bor på Grønland; At somaliske menn er ekstremt kvinnefiendtlig og jeg helst skulle ønske at akkurat de aldri fikk kommet til Norge med den drittkulturen sin. Anonymkode: ba103...480 Hva gikk vi glipp av? Anonymkode: 9722a...fba 8 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #6751 Skrevet 9. mars Blod skrev (12 timer siden): Ironisk nok er alkohol, et rusmiddel som er lovlig, det mest farlige, både for seg selv og andre. Så når du sa at rusmidler har skadevirkninger pga det er ulovlig så mente du… ? Anonymkode: 3b5c0...d7f
AnonymBruker Skrevet 9. mars #6752 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (På 7.3.2025 den 11.21): Jeg mener at politisk korrekte, woke, antirasister, feminismer, ytre-pride, gentle parenting og andre «alle skal med» grupper er de mest dømmende av alle! De forsøker å fremstå som ekstremt tolerante og inkluderende, men i realiteten vil de at alle skal tenke, snakke, gjøre og mene likt som dem selv. De sitter på den éne riktige sannheten om hva som er ok, og alle som mener/sier/gjør/lever utenfor dette skal dømmes, henges ut og kanselleres. Ganske ironisk… Anonymkode: 99fa0...392 Det er mulig å jobbe for et mer egalitært og merittokratisk samfunn. Det er også mulig å være en dydsposør og fordekt illiberal undertrykker via en av kampsakene du nevner. Anonymkode: 3b5c0...d7f 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars #6753 Skrevet 9. mars Jeg er sikker på at norske idrettsutøvere, særlig i vintersporter er dopa. Nå har hopperene innrømmet at de jukser, så snart må nok skiløperene innrømme det også. Trodde absolutt ikke på den tåredryppende historien til Therese Johaug, hun gråt bare fordi hun ble tatt. Anonymkode: e6dff...c5c 9
AnonymBruker Skrevet 9. mars #6754 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg er sikker på at norske idrettsutøvere, særlig i vintersporter er dopa. Nå har hopperene innrømmet at de jukser, så snart må nok skiløperene innrømme det også. Trodde absolutt ikke på den tåredryppende historien til Therese Johaug, hun gråt bare fordi hun ble tatt. Anonymkode: e6dff...c5c Helt enig. En del nordmenn er så patriotiske at de mener det omtrent er umulig for nordmenn å jukse, da moralen vår er så overlegen. Og så blir de rasende hvis noen sier noe annet😄. Trofordermin er heller ikke en leppekrem, den anbefales ikke å brukes mot såre lepper. Anonymkode: 1d409...c0c 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars #6755 Skrevet 9. mars Usikker på om det er upopulært. Men jeg mener sigaretter burde bli ulovlig og vape burde bli lovlig. Vaping plager ikke de rundt deg, lukten er svak og henger ikke igjen i 2 timer etterpå i hele nabolaget. Det er mer helseskadelig for de som bruker det, men konsekvensene får de ta på egen kappe som velger å røyke/dampe. Sigaretter er en forbanna pest og en plage for alle rundt dem. Har et nabo par som røyker rett utenfor bygget og inne i leiligheten og det stinker inne i min leilighet hele døgnet! Slike folk burde ikke bo blant andre mennesker!!! Røykere er noe av de mest egoistiske menneskene som finnes på jord. Nei det er ikke bare å flytt, det har jeg ikke råd til. Håper leiligheten brenner ned slik at jeg kan flytte!!! Anonymkode: ba45f...23f 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars #6756 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt enig. En del nordmenn er så patriotiske at de mener det omtrent er umulig for nordmenn å jukse, da moralen vår er så overlegen. Og så blir de rasende hvis noen sier noe annet😄. Trofordermin er heller ikke en leppekrem, den anbefales ikke å brukes mot såre lepper. Anonymkode: 1d409...c0c Skal ikke legge meg borti hva patriotiske nordmenn tror og mener, men fant ikke noen advarsel mot bruk på såre lepper. På engelsk står det "Trofodermin cream is indicated for the treatment of abrasions and erosions, ulcerative skin lesions (variceal ulcers, bedsores, traumatic ulcers), nipple fissures, anal fissures, burns, infected wounds, delayed healing, radiodermatitis, states of strophic skin (dryness, cracking, flaking)." Hva det er på italiensk i et landsbyapotek i Alpene aner jeg ikke, og det kan sikkert oppstå noen misforståelser når man prøver å handle hudkrem på norwenglishitalian. Anonymkode: 60024...7b9
AnonymBruker Skrevet 9. mars #6757 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skal ikke legge meg borti hva patriotiske nordmenn tror og mener, men fant ikke noen advarsel mot bruk på såre lepper. På engelsk står det "Trofodermin cream is indicated for the treatment of abrasions and erosions, ulcerative skin lesions (variceal ulcers, bedsores, traumatic ulcers), nipple fissures, anal fissures, burns, infected wounds, delayed healing, radiodermatitis, states of strophic skin (dryness, cracking, flaking)." Hva det er på italiensk i et landsbyapotek i Alpene aner jeg ikke, og det kan sikkert oppstå noen misforståelser når man prøver å handle hudkrem på norwenglishitalian. Anonymkode: 60024...7b9 Jeg tviler på at utøvere på det norske skilandslaget får lov til å bruke noe uten å konsultere landslagslegen. Dersom landslagslegen ikke vet hva clostebol er trenger de en ny. Og denne kremen hadde markering som burde være forståelig for alle. Anonymkode: e6dff...c5c 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars #6758 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er sikker på at norske idrettsutøvere, særlig i vintersporter er dopa. Nå har hopperene innrømmet at de jukser, så snart må nok skiløperene innrømme det også. Trodde absolutt ikke på den tåredryppende historien til Therese Johaug, hun gråt bare fordi hun ble tatt. Anonymkode: e6dff...c5c Astma-medisin blir nok brukt som doping. Det er jo nærmest umulig å oppdage. Siden astma-medisin er lovlig om man har astma så trenger man bare ha noen leger på laget som gir diagnosen astma. Anonymkode: 5a9db...59c 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars #6759 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Astma-medisin blir nok brukt som doping. Det er jo nærmest umulig å oppdage. Siden astma-medisin er lovlig om man har astma så trenger man bare ha noen leger på laget som gir diagnosen astma. Anonymkode: 5a9db...59c Jepp, og hele skilandslaget har vel "astma" Anonymkode: ae7e9...ad6 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars #6760 Skrevet 10. mars cherma skrev (På 7.3.2025 den 10.25): jeg syntes det er alt for mange som går på nav fordi de mener de ikke kan jobbe når de fint klarer og dra ut og shoppe osv, dette er noe som irriterer meg skikkelig.. Så du mener at folk som går på NAV ikke skal få lov til å shoppe? Tuller du? Anonymkode: 3fabc...afe 4 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå