Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.2.2025 den 20.12):

Jeg liker ikke Tore Strømøy.

Anonymkode: 4f900...209

Ingen liker Tore Strømøy.

Anonymkode: c03ed...5fe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke A-mennesker.

Anonymkode: 7ee96...2dd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ingen liker Tore Strømøy.

Anonymkode: c03ed...5fe

Ok, da er det vel en upopulær mening å si at jeg liker han 😄 Jovial og koselig fyr.

Anonymkode: 764b9...a08

• Liker 2
Skrevet

Foreldre som  utnytter barnehagen. Altså  sender barn dit selv om de  har fri fra jobb/ begynner senere. Barn er alt for mye i barnehagen

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
miaw skrev (8 minutter siden):

Foreldre som  utnytter barnehagen. Altså  sender barn dit selv om de  har fri fra jobb/ begynner senere. Barn er alt for mye i barnehagen

Man betaler jo for plassen. Da kan man gjøre som man vil.

Anonymkode: 9722a...fba

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det er skattepengene som betaler for plassen. Summen foreldrene må ut med er for det meste  symbolsk.

Anonymkode: 1418a...e1b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Din mening. Min (upopulære) er en annen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Trump og J.D Vance. Fulgte veldig med på valget i USA for første gang, og det lærte meg masse! Hadde ingen spesielle meninger om Trump før (fordi det er idiotisk å gjøre seg opp en mening om noe/noen man egentlig ikke vet noe om). Nytter ikke å se på nrk. Er så lei av politikere som aldri kan si noe rett ut, bare lusker og tusker i hemmelighet. Trump er transparent og faktisk morsom, ikke perfekt, men han kommuniserer som et mer normalt menneske. Og er fullstendig enig med den "kontroversielle" talen til Vance. 

Anonymkode: df756...3ea

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 13.24):

Jeg liker Trump og J.D Vance. Fulgte veldig med på valget i USA for første gang, og det lærte meg masse! Hadde ingen spesielle meninger om Trump før (fordi det er idiotisk å gjøre seg opp en mening om noe/noen man egentlig ikke vet noe om). Nytter ikke å se på nrk. Er så lei av politikere som aldri kan si noe rett ut, bare lusker og tusker i hemmelighet. Trump er transparent og faktisk morsom, ikke perfekt, men han kommuniserer som et mer normalt menneske. Og er fullstendig enig med den "kontroversielle" talen til Vance. 

Fortell meg en god ting som Trump har gjort.

Kastet ut amerikanske statsborgere som har tjenestegjort i hæren?

Lagt ned diverse offentlige kontor?

Skal nå lage leire for mentalt syke for å fjerne medisinene slik at de ikk kan slippes ut i samfunnnet igjen?

Prisøkning på mat og andre varer?

Støtter Putin i krigen i Ukraina?

Hetser Europas demokrat?

• Liker 7
  • Nyttig 2
Gjest takinova
Skrevet

Kommentar: USAs president står i ledtog med Norges fiender - Filter Nyheter

Historiker Bård Larsen i Civita har åpenbart rett: «Trumps norske menighet må behandles som fremmede for det norske demokratiet, ikke minst hos oss på høyresiden. Dette er ikke folk som kan møtes på halvveien». 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fortell meg en god ting som Trump har gjort.

Kastet ut amerikanske statsborgere som har tjenestegjort i hæren?

Lagt ned diverse offentlige kontor?

Skal nå lage leire for mentalt syke for å fjerne medisinene slik at de ikk kan slippes ut i samfunnnet igjen?

Prisøkning på mat og andre varer?

Støtter Putin i krigen i Ukraina?

Hetser Europas demokrat?

Demokrati, mente jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Drit nå i Trump.

Over til tema. Når menn i 40-50 årene får mulighet til å ligge med damer i 20 årene bør dem gripe sjansen. Det er biologisk og evolusjonært betinget.

Anonymkode: 74c36...e38

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Drit nå i Trump.

Over til tema. Når menn i 40-50 årene får mulighet til å ligge med damer i 20 årene bør dem gripe sjansen. Det er biologisk og evolusjonært betinget.

Anonymkode: 74c36...e38

Dette burde være et spørsmål i intervjuer der menn skal ansettes i en lederstilling. Det hadde spart kvinner for mye tafsing på julebord. Også - ikke ansette straffedømte i lederstillinger. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ingen spesielle meninger om Trump før (fordi det er idiotisk å gjøre seg opp en mening om noe/noen man egentlig ikke vet noe om). Anonymkode: df756...3ea

Fornuftig

Sitat

Nytter ikke å se på nrk.

NRK er ganske etterrettelig. Definitivt sammenlignet med Amerikansk høyre-media. Men de er også påvirket av ståstedet til de som jobber der og man bør søke opp alternative, etterrettelige formidlere.

Sitat

Er så lei av politikere som aldri kan si noe rett ut, bare lusker og tusker i hemmelighet.

Enig. Broilere som aldri kan svare på et spørsmål og som aldri kan si noe som noen kan mislike er et problem.

Sitat

Trump er transparent og faktisk morsom, ikke perfekt, men han kommuniserer som et mer normalt menneske.

Helt uenig. De jeg kjenner kan fullføre en setning uten å avbryte seg selv, og de omtaler ikke seg selv hoverende og skrytende ved å konstant messe om hvor huge og best alle sier at de er. Det er greit nok med ærlig og ufiltrert men når det man får innblikk i er så dårlig så er det diskvalifiserende i mine øyne.

Anonymkode: 3b5c0...d7f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (1 time siden):

Dette burde være et spørsmål i intervjuer der menn skal ansettes i en lederstilling. Det hadde spart kvinner for mye tafsing på julebord. Også - ikke ansette straffedømte i lederstillinger. 

Som leder så bør du legge bånd på deg. Som ektemann også.

Som mann så er det naturlig å sette pris på vakre unge kvinner og hvis jeg hadde vært fri og frank så hadde jeg ikke sagt nei til en slik.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Som leder så bør du legge bånd på deg. Som ektemann også.

Som mann så er det naturlig å sette pris på vakre unge kvinner og hvis jeg hadde vært fri og frank så hadde jeg ikke sagt nei til en slik.

Jeg opplever det ikke som å legge bånd på meg at jeg respekterer mannen min og vår felles enighet om å være monogame. men Ingen hadde sagt nei til et ligg med en person man finner attraktiv om man er singel. Det er jo fordelen med å være singel - man kan ha massevis av dater og elskere. Single kvinner liker også å ligge og flørte. Man kan selv velge  om man vil være i et forhold eller ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Så du er lei demokratiet? Vet ikke om å lyve så det renner av en normal måte å kommunisere på.

Anonymkode: bf997...dd6

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Lærere burde bruke vold mot elever som er utagerende.

Anonymkode: 1418a...e1b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Par som får ner enn to barn er mindre begavede.  

Anonymkode: bf527...c9b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 9.24):

Par som får ner enn to barn er mindre begavede.  

Anonymkode: bf527...c9b

Artig mening, mtp at et av yrket som får flest barn er leger. 

Anonymkode: 298b2...894

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...