Bacteria Skrevet 13 timer siden #6601 Del Skrevet 13 timer siden Husflue skrev (8 minutter siden): Tja… egentlig folkeskikk, men sikkert upopulært å si høyt. Jeg tåler virkelig ikke andres tlf samtale på høytaler eller alt annet som forgår på høytaler. HOLD DET FOR DEG SELV! 😱😂 Ta på deg en handsfree da for pokker!! Snakk litt mer diskre på offentlige steder. Dette er hovedsakelig svært unge eller utlendinger som driver med. Ble helt stresset av en muslimsk dame som hørte på kjempe høyt der menn roper i kor. Jeg forsto kun alla. Jeg kunne ikke dra noen sted. Satt å ventet i 40 min på en forsinket time. Blir stresset og sur av sånne folk! Ta hensyn. Hadde bedt henne dempe seg. Må være lov å si fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husflue Skrevet 13 timer siden #6602 Del Skrevet 13 timer siden Bacteria skrev (7 minutter siden): Hadde bedt henne dempe seg. Må være lov å si fra. Jeg gjør det i blant, men det blir fort ubehagelig. Denne damen hadde trolig dratt rasisme kortet. Når man er stuck et sted er det jo mer problematisk enn feks å bytte buss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 12 timer siden #6603 Del Skrevet 12 timer siden Husflue skrev (10 minutter siden): Jeg gjør det i blant, men det blir fort ubehagelig. Denne damen hadde trolig dratt rasisme kortet. Når man er stuck et sted er det jo mer problematisk enn feks å bytte buss. Ja, ser den. Vi nordmenn er generelt konfliktsky. Med noen unntak (som meg). Tenker som så at hadde jeg gitt beskjed til en hvit nordmann hadde jeg også gjort det til en ikke-hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6604 Del Skrevet 12 timer siden Maskinfører skrev (9 timer siden): Ja men mange blir sure over å høre det 🙁 Da får de bare være sure!😅 Fakta er fakta! Anonymkode: 38de0...aad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6605 Del Skrevet 12 timer siden Husflue skrev (16 minutter siden): Jeg gjør det i blant, men det blir fort ubehagelig. Denne damen hadde trolig dratt rasisme kortet. Når man er stuck et sted er det jo mer problematisk enn feks å bytte buss. Det kortet er oppbrukt.Ubehagelig er ikke farlig. Anonymkode: c03ed...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12 timer siden #6606 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da får de bare være sure!😅 Fakta er fakta! Anonymkode: 38de0...aad Riktig fakta er fakta ☺️👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6607 Del Skrevet 5 timer siden jaeols skrev (20 timer siden): Jeg liker ikke folk som ikke liker barn. De er uvennlige og sjofle. Er bare opptatt av seg selv. Hm, jeg vil ikke si at jeg er uvennlig, sjofel og bare opptatt av meg selv fordi jeg ikke liker barn. Jeg er bestandig vennlig mot andre folk, også barn, selvfølgelig. Er ikke sjofel, hvorfor skal jeg være det sånn uten videre. Jeg er oppdratt bedre enn det! Og opptatt bare av meg selv, DET er jeg iallfall ikke. Jeg er den i vennegjengen som oppriktig bryr meg om andre og spør hvordan det går med det og det. Vil heller si at mange av de som har barn er opptatt av seg og sitt (og ikke minst barna). Nesten ingen av mine venner med barn spør meg lenger om hvordan jeg har det. Forteller jeg noe, spør de ikke oppfølgingsspørsmål til dette seinere. Jeg skjønner at de sikkert har nok med morsrollen, og forstår det, men viktig å la vennskap gå begge veier også. Vis litt interesse andre veien også.. Anonymkode: 38de0...aad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 2 timer siden #6608 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Den største egoisten her er vel deg. Tenk å være så enkelt utrustet i topplokket at det er klin umulig å se for seg at selv om du er lykkelig med to barn, så MÅ alle andre det også. Den som har det verst her, er vel deg. Absolutt ingen barnløse verken frivillig eller ufrivillig ,trenger din "sympati ". Stusselig er vel et passende beskrivelse av deg. Stakkars barna dine, som må vokse opp med forelder med slike bedritne holdninger Anonymkode: 9c943...541 Det er vel sånne figurer som deg som er egoister. Du er nok en taper som ikke kan noen ting. Det er vel ei nepe sonm deg som er bedriten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 2 timer siden #6609 Del Skrevet 2 timer siden Bacteria skrev (10 timer siden): Ja, ser den. Vi nordmenn er generelt konfliktsky. Med noen unntak (som meg). Tenker som så at hadde jeg gitt beskjed til en hvit nordmann hadde jeg også gjort det til en ikke-hvit. Hadde du sagt det til en mørkhudet? Tviler på det. Vet da aldri hva som vil skje. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 2 timer siden #6610 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hm, jeg vil ikke si at jeg er uvennlig, sjofel og bare opptatt av meg selv fordi jeg ikke liker barn. Jeg er bestandig vennlig mot andre folk, også barn, selvfølgelig. Er ikke sjofel, hvorfor skal jeg være det sånn uten videre. Jeg er oppdratt bedre enn det! Og opptatt bare av meg selv, DET er jeg iallfall ikke. Jeg er den i vennegjengen som oppriktig bryr meg om andre og spør hvordan det går med det og det. Vil heller si at mange av de som har barn er opptatt av seg og sitt (og ikke minst barna). Nesten ingen av mine venner med barn spør meg lenger om hvordan jeg har det. Forteller jeg noe, spør de ikke oppfølgingsspørsmål til dette seinere. Jeg skjønner at de sikkert har nok med morsrollen, og forstår det, men viktig å la vennskap gå begge veier også. Vis litt interesse andre veien også.. Anonymkode: 38de0...aad Vennskap er viktig med barn og uten, det å ha venner må være fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 1 time siden #6611 Del Skrevet 1 time siden jaeols skrev (26 minutter siden): Hadde du sagt det til en mørkhudet? Tviler på det. Vet da aldri hva som vil skje. Ja, hadde jeg sagt. I den situasjonen ja. Hadde blitt noe annet om det hadde vært unge menn, særlig i flertall. Da hadde jeg kanskje droppa det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6612 Del Skrevet 1 time siden jaeols skrev (1 time siden): Det er vel sånne figurer som deg som er egoister. Du er nok en taper som ikke kan noen ting. Det er vel ei nepe sonm deg som er bedriten. Har du virkelig barn?? Er det slik du vil lære dem å argumentere når noen er uenig med dem? 🤔 Anonymkode: ee018...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 1 time siden #6613 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du virkelig barn?? Er det slik du vil lære dem å argumentere når noen er uenig med dem? 🤔 Anonymkode: ee018...7a8 Har du problemer med det? Når du selv kommer med dritt får du dritt tilbake. Du gjorde narr av meg, så ikke prøv deg. Du serverer usakligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 1 time siden #6614 Del Skrevet 1 time siden Bacteria skrev (45 minutter siden): Ja, hadde jeg sagt. I den situasjonen ja. Hadde blitt noe annet om det hadde vært unge menn, særlig i flertall. Da hadde jeg kanskje droppa det. Tror det ja, da hadde blitt skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden #6615 Del Skrevet 19 minutter siden Jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor noen velger å få barn. Får jeg barn er livet mitt ødelagt. Anonymkode: 1418a...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #6616 Del Skrevet 13 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor noen velger å få barn. Får jeg barn er livet mitt ødelagt. Anonymkode: 1418a...e1b Fordi folk er forskjellige kanskje? Anonymkode: 9722a...fba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackLab24 Skrevet 8 minutter siden #6617 Del Skrevet 8 minutter siden TulleJenny skrev (På 10.11.2019 den 3.02): Jeg synes klimasaken har nådd hyseri-nivå for lenge siden. Er skeptisk til muslimer. Synes Norge er ALTFOR politisk korrekt. Skriver under på denne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå