Knirke Skrevet fredag kl 10:51 #6461 Del Skrevet fredag kl 10:51 Phoenix Heart skrev (På 31.12.2024 den 1.48): Fyrverkeri burde forbys. Det er jo ikke en upopulær mening overhodet. Jeg liker fyrverkeri, men det kan jeg ikke si høyt for da blir jeg lynsjet. (og jeg har hund bare så det er sagt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:40 #6462 Del Skrevet fredag kl 14:40 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg syns ikke det er så himla trist når eldre folk dør. Det er jo naturens gang tross alt 🤷🏼♀️ Anonymkode: d9c54...afe Samme her. Jeg får ikke til å føle noen synd på verken etterlatte eller den som dør. Det er jo en selvfølge at noen dør når de er gammel. De etterlatte bør sette pris på alle de årene de har fått med vedkommende og være glad for at han eller hun har fått et helt liv. Har samme tankegang og følelser rundt kjæledyr som dør. Jeg har arvet dette av mamma og tante. Har vokst opp med å høre prat om dødsfall og sykdom, og de har samme holdninger som meg. Tante jobbet mange år med palliative pasienter og i hjemmesykepleien, mamma jobbet flere tiår som hjemmesykepleier. Noen vil si jeg er ganske kald når det kommer til dødsfall ovenfor eldre. Jeg vil heller si jeg er realistisk. Har ei venninne som fortsatt gnåler og syter over at mormoren på over 90 som døde for tre år siden. Anonymkode: ba45f...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:48 #6463 Del Skrevet fredag kl 14:48 At veldig mange barn født etter 2010 er rasshøl uten oppdragelse. Og ja, det er foreldrenes skyld!!! Anonymkode: d97bf...667 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet fredag kl 15:32 #6464 Del Skrevet fredag kl 15:32 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Samme her. Jeg får ikke til å føle noen synd på verken etterlatte eller den som dør. Det er jo en selvfølge at noen dør når de er gammel. De etterlatte bør sette pris på alle de årene de har fått med vedkommende og være glad for at han eller hun har fått et helt liv. Har samme tankegang og følelser rundt kjæledyr som dør. Jeg har arvet dette av mamma og tante. Har vokst opp med å høre prat om dødsfall og sykdom, og de har samme holdninger som meg. Tante jobbet mange år med palliative pasienter og i hjemmesykepleien, mamma jobbet flere tiår som hjemmesykepleier. Noen vil si jeg er ganske kald når det kommer til dødsfall ovenfor eldre. Jeg vil heller si jeg er realistisk. Har ei venninne som fortsatt gnåler og syter over at mormoren på over 90 som døde for tre år siden. Anonymkode: ba45f...23f Enig Jeg blir også oppgitt over folk som absolutt skal feire jubileum på samme dato hvert år, hvor de legger ut nekrologer og bilder som om dødsfallet skjedde nylig. Type "I dag ville verdens beste mamma fyllt 99 år, hun er dypt savnet og blablablabla". Hun døde for 8 år siden, nå får dere skjerpe dere....🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:40 #6465 Del Skrevet fredag kl 15:40 Phoenix Heart skrev (På 31.12.2024 den 6.48): Fyrverkeri burde forbys. Jeg syns ikke flere ting burde forbys. Jeg syns heller at folk får slutte å skaffe seg dyr som er redde for ting, driter overalt uten å plukke opp hvis dyrene ikke tåler høye smell. Jeg vil drikke bobler og fyre raketter. Anonymkode: 40ccc...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:02 #6466 Del Skrevet fredag kl 16:02 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg syns ikke flere ting burde forbys. Jeg syns heller at folk får slutte å skaffe seg dyr som er redde for ting, driter overalt uten å plukke opp hvis dyrene ikke tåler høye smell. Jeg vil drikke bobler og fyre raketter. Anonymkode: 40ccc...8b4 Det finnes dyr i vårt land som ingen eier har. Også de har vi et ansvar for. Bobler og raketter går over på et blunk, dyrenes lidelser er for alltid. Anonymkode: 7ac68...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:29 #6467 Del Skrevet fredag kl 16:29 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg syns ikke flere ting burde forbys. Jeg syns heller at folk får slutte å skaffe seg dyr som er redde for ting, driter overalt uten å plukke opp hvis dyrene ikke tåler høye smell. Jeg vil drikke bobler og fyre raketter. Anonymkode: 40ccc...8b4 Du skal ikke være ruspåvirket når du skal fyre opp raketter. Anonymkode: 4f900...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:44 #6468 Del Skrevet fredag kl 16:44 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du skal ikke være ruspåvirket når du skal fyre opp raketter. Anonymkode: 4f900...209 Nei, jeg drikker meg ikke drita , jeg drikker ett eller to glass bobler, Anonymkode: 40ccc...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:45 #6469 Del Skrevet fredag kl 16:45 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det finnes dyr i vårt land som ingen eier har. Også de har vi et ansvar for. Bobler og raketter går over på et blunk, dyrenes lidelser er for alltid. Anonymkode: 7ac68...bf4 Dyrenes lidelser… Dyrene lider på grunn av forurensning og drit året rundt. Start der og ikke det som skjer en gang i året. Anonymkode: 40ccc...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:01 #6470 Del Skrevet fredag kl 17:01 Det er helt greit å si neger om negre Anonymkode: e80ca...a38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:04 #6471 Del Skrevet fredag kl 17:04 Jeg er for tradisjonelle kjønnsroller. Jeg er for abort. Jeg tenker at religiøse mennesker må ha lav iq. Jeg synes me too og alt dette med kjønnsidentitet har gått altfor langt. Jeg synes ordet voldtekt har fått en altfor vid betydning. Jeg tenker det er egoistisk å spise kjøtt. Jeg synes det er et overgrep å omskjære små barn uansett kjønn. Jeg synes det bør fødes færre barn. Jeg håper arten homo sapiens dør sakte men sikkert ut. Jeg er kvinne, men får piggene ut av feminisme. Anonymkode: 100e7...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:05 #6472 Del Skrevet fredag kl 17:05 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dyrenes lidelser… Dyrene lider på grunn av forurensning og drit året rundt. Start der og ikke det som skjer en gang i året. Anonymkode: 40ccc...8b4 Fyrverkeri forurenser både klima og miljø, og er et bra sted å starte fordi det kun bare er et fenomen av overflod. Ingenting nyttig har noensinne kommet ut av fyrverkeri. Anonymkode: 7ac68...bf4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet fredag kl 17:10 #6473 Del Skrevet fredag kl 17:10 AnonymBruker skrev (6 timer siden): At Gaza må ha mange hittil ukjente sykehus siden NRK annenhver uke det siste året bringer tåredryppende nyheter om at det siste fungerende sykehuset på Gaza nå er bombet sønder og sammen. Anonymkode: 60024...7b9 Ja det er jo i utgangspunktet ikke lov å angripe sykehus en gang.. men alt er lov for folkem*ord staten Israh*ell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:16 #6474 Del Skrevet fredag kl 17:16 Skyblue7 skrev (1 minutt siden): Ja det er jo i utgangspunktet ikke lov å angripe sykehus en gang.. men alt er lov for folkem*ord staten Israh*ell. Bra, nettopp. Noen av de mest kørka folka jeg vet er de som har «lest seg opp» om konflikten på en enkeltstående artikkel fra 2006, funnet ut at Hamas bruker sivile som skjold (🙄) og kaster om seg med TransJordaan og palarabia og konkluderer med at Israel er Lyset og de støgge araberne er Mørket. Herrejesus så potte tette de er. Håper ikke jeg kjenner noen av de idiotene IRL. Anonymkode: b7f7d...926 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:19 #6475 Del Skrevet fredag kl 17:19 AnonymBruker skrev (2 timer siden): At veldig mange barn født etter 2010 er rasshøl uten oppdragelse. Og ja, det er foreldrenes skyld!!! Anonymkode: d97bf...667 Jeg lurer også på hva som har skjedd med de kullene, har 2010 modell selv og det er helt sykt å se hvordan ungdommen har endret seg de siste årene. Hvor er foreldrene?? Anonymkode: 6a70a...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå