AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6401 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 1.19): At mange ikke klarer å snakke riktig norsk, men sier schole og schøleskap Anonymkode: 3f0de...c53 Ikke kan de skrive heller. Særskrivingsfeil og «sin» etter det meste. For eksempel «Mamma sin hund sin hundeskål» høres tilbakestående ut. «Hundeskålen til min mors hund». Folk evner jo faen meg ikke lenger. Det er bare meg, meg, MEG. (Ikke alle har dysleksi, svært mange av dem skjerper seg og skriver mye bedre enn andre.) Anonymkode: ae440...a64 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6402 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Upopulær mening/noe jeg ikke tørr å si høyt: Å bli utbrent er et valg man har tatt selv, og noe helsevesenet eller systemet ikke skal bruke ressurser på. Man bør bli nektet sykemelding, og heller prøve å ta ansvar for sitt eget liv. Slutt å legg skylden på arbeidslivet og familielivet, for man kan selv gjøre forebyggende tiltak for å unngå og bli utbrent. Helsevesenet bør bruke ressurser på pasienter, brukere og elever som trenger hjelp for PSTD, ADHD, lese- og skrivevansker etc. Altså virkelige vansker som man ikke kan noe for. Anonymkode: e1d90...a74 Så hva med dem som virkelig er sykr: astma diabetes, kreft, hjertelidelser lungelidelser m.m. Skal de bare seile sin egen sjø? Anonymkode: 4f900...209 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå