Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg mener Trump er svært ille. Men dette er tråden for upopulære meninger så jeg gir deg en like fordi jeg er uenig med deg. 

Anonymkode: 1b20c...027

Haha oki. Alltså jag har alltid hatat han och är egentligen liberal/demokrat. Men tycker demokraterna har varit väldigt dåliga ett tag nu.. inte för Trump kanske är bättre men ibland undrar jag om vi får rätt bild av han i norsk/svensk media 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barnetrygd og andre økonomiske støtter for foreldre burde fjernes totalt.

Anonymkode: 1418a...e1b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (2 timer siden):

Kanske Trump inte är så illa trots allt? 🙈

Han er en farlig diktator. Må aldri bli President!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (Akkurat nå):

Han er en farlig diktator. Må aldri bli President!!

Han har ju redan varit president en gång.. och nu är han i val med en kvinna igen så risken är stor att han blir president igen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Barnetrygd og andre økonomiske støtter for foreldre burde fjernes totalt.

Anonymkode: 1418a...e1b

Barnetrygden bør økes kraftig. Tenk på barna!!

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (Akkurat nå):

Han har ju redan varit president en gång.. och nu är han i val med en kvinna igen så risken är stor att han blir president igen 

Får håpe Harris vinner!!

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaeols skrev (2 timer siden):

Barnetrygden bør økes kraftig. Tenk på barna!!

Jeg tenker på barna. Mine barn. Driter da i andre sine.

Anonymkode: 1418a...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (2 timer siden):

Han har ju redan varit president en gång.. och nu är han i val med en kvinna igen så risken är stor att han blir president igen 

Desverre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg tror ikke-vestlig innvandring var en big mistake, og at enkelte kulturer ikke bør mikses. Jeg har skjønt nå hva FrP mente med "hjelpe de der de er", og tror det er det vi burde gjort fra dag 1. Er forbanna på meg selv og hele venstresiden og delvis også høyresiden for å være så PK at vi ikke så problematikken med disse menneskene. Og nå er det kanskje for sent. 

Anonymkode: 1180c...113

Det verste er at alle som bodde i områder med mye  ikke-vestlig innvandring visste dette allerede minst på 80-tallet. Muligens før også, men det er 80-tallet jeg kan huske tilbake til. 

 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke-Vestlig innvandring bør begrenses kraftig. Vi har fått gettoer på Oslo`s østkant. Og det er lite ønskelig. '

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge har blitt til en liten amerikansk koloni. Jeg føler meg fremmed i mitt eget land pga kulturpåvirkningen fra USA....

Anonymkode: 7ac68...bf4

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Norge har blitt til en liten amerikansk koloni. Jeg føler meg fremmed i mitt eget land pga kulturpåvirkningen fra USA....

Anonymkode: 7ac68...bf4

Frivillig å bo her

Anonymkode: 3c053...587

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Frivillig å bo her

Anonymkode: 3c053...587

Slikt sier bare folk som har levet skjermede liv. Det er ikke alle som har mulighet til å "bare flytte" til utlandet.

Anonymkode: 7ac68...bf4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror svært mange av disse kvinnene som først oppdaget at de har ADHD i godt voksen alder aldri hadde ADHD. Da tenker jeg spesielt på de med mastergrad, jobb og barn. Virker som de tror de har ADHD kun fordi de er slitne etter jobb og at de ikke klarer å ha det skinnende rent hjemme. I tillegg blir det søkt når de klager over at de ikke ble fanget opp i skoleårene når de skryter av å ha fått toppkarakterer.

Og de som virkelig sliter trenger ikke svare meg. Om du er 40 år og aldri klart å holde på en jobb så er det ikke deg jeg sikter til i dette innlegget.

Anonymkode: 1ab98...75a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jaeols skrev (2 timer siden):

Ikke-Vestlig innvandring bør begrenses kraftig. Vi har fått gettoer på Oslo`s østkant. Og det er lite ønskelig. '

Jeg er helt enig. Holmlia, Romsås, Stovner og Vestli er skikkelig ghetto. Både Holmlia og Romsås hadde vært fine steder om det ikke var for all innvandrerkriminaliteten. Og nei, jeg er ikke rasistisk, de fleste innvandrere er fine folk, men er dessverre mange som ikke er det også og de bosetter seg ofte på sånne steder. Kan ikke være kult å bo der som etnisk norsk barn heller med 97% innvandrere i klassen og på skolen. Man blir jo minoritet i eget land. 

Anonymkode: 774fe...653

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er helt enig. Holmlia, Romsås, Stovner og Vestli er skikkelig ghetto. Både Holmlia og Romsås hadde vært fine steder om det ikke var for all innvandrerkriminaliteten. Og nei, jeg er ikke rasistisk, de fleste innvandrere er fine folk, men er dessverre mange som ikke er det også og de bosetter seg ofte på sånne steder. Kan ikke være kult å bo der som etnisk norsk barn heller med 97% innvandrere i klassen og på skolen. Man blir jo minoritet i eget land. 

Anonymkode: 774fe...653

For noen år siden var det avisartikkel om at innvandringsliberale politikere flyttet fra områdene med høy innvandring når de fikk barn. Det er ingen etnisk norske som ønsker at barna skal gå på skole i områder med 97 prosent innvandrere i klassen. De som blir igjen i gettoen er de som ikke har råd til å flytte ut. 

Anonymkode: 1ab98...75a

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen innvandrere i flere generasjoner ødelegger for alle, er bare ute etter faenskap. Greier ikke å oppføre seg. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klining er oppskrytt, liker kyssing, men klining er ganske eeh...

Anonymkode: 89473...6ba

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...